Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt jobbet med å bumpe et innlegg fra 2010.

Men selv om det er ment som konstruktiv kritikk så kan det falle i rimelig dårlig selskap om man begynner å kritisere noen som aldri har spurt om kritikk. Har man f.eks lært sin første sang på piano så er det bedre med ros over de gode tingene fremfor å bli kritisert for detaljer man lærer senere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Pakke på døren" fra Posten. De skal ringe meg 30-60 minutter før de kommer. Så ringer sjåføren og sier at han er her om 20 minutter...  "30?" Spør jeg forhåpningsfullt. "Nei blir nok rundt 20", svarer han. Jeg rusher hjem for å rekke det. Nå er det 40 minutter siden han ringte.

Og så blir de sure hvis du sier noe.

Lenke til kommentar

At du ikke kan velge å få levert direkte til Post i butikk når avsenderen i utgangspunktet kun tilbyr frakt hjem på dør. Det er da svært få som sitter hjemme mellom 8-16 som kan vente på å ta imot en pakke.

Jeg føler det blir for dumt, de som utleverer pakken til meg i butikken mener at opplegget er håpløst og jeg vil tro at lastebilsjåføren som er pålagt å kjøre to bomturer før han kan droppe pakken av på butikken ikke er så fornøyd heller.

Lenke til kommentar

Avsendere har vært både noen fra utlandet og noen fra Norge, dette med litt større ting som automatisk går under dørpakker. Alt har til slutt havnet hos Bring som på død og liv skal prøve å levere på døra 2 ganger, uten å ringe i forkant. Ringte Bring med sporingsnummeret med en gang jeg fikk det, men det var ikke mulig for dem å kjøre direkte til butikk eller sette pakken utenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...