Emancipate Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg har kun Linux. Men da hadde det vært enklere å innstallere piratversion av win 7 Jeg fikk ikke til det. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Irriterer meg over folk som ikke kan ta imot konstruktiv kritikk. Enig Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Irriterer meg over folk som kritiserer ting ved meg som jeg ikke vil bli bedre på Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Godt jobbet med å bumpe et innlegg fra 2010. Men selv om det er ment som konstruktiv kritikk så kan det falle i rimelig dårlig selskap om man begynner å kritisere noen som aldri har spurt om kritikk. Har man f.eks lært sin første sang på piano så er det bedre med ros over de gode tingene fremfor å bli kritisert for detaljer man lærer senere. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Apropo gavekort, ingenting er verre å få i julegave. Endret 30. desember 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Med mindre det er gåvekort på ekte sex med digge damer/menn(stryk det som ikkje passar) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Gavekort er digg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Ladies! Ladies! Calm down! Hater gavekort. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Når vi er inne på dette med gavekort 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Diskuterte med ei i går og hun mente bastant at det finnes tre kjønn, jævlig irriterende... Det finnes bare mann og dame, man er født som en av dem men hva man gjør videre med sin medfødte situasjon er opp til hver enkelt 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det finnes faktisk tvekjønn, som kan ha både tits og pikk. Sikkert mange forskjellige variasjoner av tvekjønnet mennesker, men de finnes de. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 "Pakke på døren" fra Posten. De skal ringe meg 30-60 minutter før de kommer. Så ringer sjåføren og sier at han er her om 20 minutter... "30?" Spør jeg forhåpningsfullt. "Nei blir nok rundt 20", svarer han. Jeg rusher hjem for å rekke det. Nå er det 40 minutter siden han ringte. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 "Pakke på døren" fra Posten. De skal ringe meg 30-60 minutter før de kommer. Så ringer sjåføren og sier at han er her om 20 minutter... "30?" Spør jeg forhåpningsfullt. "Nei blir nok rundt 20", svarer han. Jeg rusher hjem for å rekke det. Nå er det 40 minutter siden han ringte. Og så blir de sure hvis du sier noe. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det finnes faktisk tvekjønn, som kan ha både tits og pikk. Sikkert mange forskjellige variasjoner av tvekjønnet mennesker, men de finnes de. Jo men det er å regne som en skavank å bli født som tranvesitt. Det er ikke et eget kjønn. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 At du ikke kan velge å få levert direkte til Post i butikk når avsenderen i utgangspunktet kun tilbyr frakt hjem på dør. Det er da svært få som sitter hjemme mellom 8-16 som kan vente på å ta imot en pakke. Jeg føler det blir for dumt, de som utleverer pakken til meg i butikken mener at opplegget er håpløst og jeg vil tro at lastebilsjåføren som er pålagt å kjøre to bomturer før han kan droppe pakken av på butikken ikke er så fornøyd heller. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Hva slags avsender er dette? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Avsendere har vært både noen fra utlandet og noen fra Norge, dette med litt større ting som automatisk går under dørpakker. Alt har til slutt havnet hos Bring som på død og liv skal prøve å levere på døra 2 ganger, uten å ringe i forkant. Ringte Bring med sporingsnummeret med en gang jeg fikk det, men det var ikke mulig for dem å kjøre direkte til butikk eller sette pakken utenfor. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Gode folk på COD:BO3... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Kjerringen kommer hit etter middagen, og spør hva vi skal gjøre .... Hvem spør om sånt på forhånd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Normale mennesker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå