Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte ikke å pirataktivere Windows, så jeg trykket buy a key online (I windows), men neida, den sente meg bare til en side for gratis oppgradering for Windows 10, for de som allerede har nøkkel... Idioter.

 

Så kjøpte jeg nedlastbar Windows 10 hos komplett, har jeg fått noe? Neida. Når jeg kjøper nedlastbart innhold forventer jeg selvsagt at det er tilgjengelig på minuttet.

Lenke til kommentar

De har like lang leveringstid på nedlastbart innhold som de beregner at vanlige pakker tar med posten, det skal være rettferdig forstår du vel :lol:

 

Jeg irriterer meg over at folk jeg gir klar beskjed om at de ikke skal kjøpe noe til meg og heller gi mer til barna kjøper noe crap jeg ikke trenger til meg alikevel. Flott å bli tvunget til å sette på et falskt smil og juge folk opp i trynet så de skal føle at de har gledet meg med en gave...

Lenke til kommentar

... at jeg FORTSATT ikke kommer på hvilken reklame som hadde låta "Only You" med The Platters for noen år siden  :wallbash:  :realmad:

 

Var ei som spurte om jeg huska det, for mange måneder siden, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på det.

Føles litt som å ha overtatt en forbannelse.

Jeg er nesten sikker på at det var ving / startour eller et eller annet reisebyrå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Forpulte italienske dego på ebay , det er ikke min feil at det giddeløse ita. postvesenet ikke har oppdatert tracknr etter 2.12....kan ikke vente i evighet heller , du kunne sendt express....jævla kødd !!!

 

Skal faen meg rapportere deg for voldstrusler og.

Lenke til kommentar

At media driver skremselspropaganda når det kommer til norsk økonomi!

Folk går jo regelrett rundt å tror at alr går til helvete innen få uker!

 

Klage nr to!:

At nyhetsbildet sjelden kan vise noe positivt som skjer i denne verden!

Eg er overbevist om at det finnes flere gladnyheter enn triste nyheter!

Folk trenget ett oppløft i ny og ne, istedenfor for all dritten de blir servert idag!

Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å pirataktivere Windows, så jeg trykket buy a key online (I windows), men neida, den sente meg bare til en side for gratis oppgradering for Windows 10, for de som allerede har nøkkel... Idioter.

 

Så kjøpte jeg nedlastbar Windows 10 hos komplett, har jeg fått noe? Neida. Når jeg kjøper nedlastbart innhold forventer jeg selvsagt at det er tilgjengelig på minuttet.

Pirataktivere eller kjøpe win 10? Det er jo gratis. 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg klarte ikke å pirataktivere Windows, så jeg trykket buy a key online (I windows), men neida, den sente meg bare til en side for gratis oppgradering for Windows 10, for de som allerede har nøkkel... Idioter.

 

Så kjøpte jeg nedlastbar Windows 10 hos komplett, har jeg fått noe? Neida. Når jeg kjøper nedlastbart innhold forventer jeg selvsagt at det er tilgjengelig på minuttet.

Pirataktivere eller kjøpe win 10? Det er jo gratis.

Gratis hvis du har Windows fra før hvis ikke er det greit å kjøpe 10 fremfor 7/8

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg klarte ikke å pirataktivere Windows, så jeg trykket buy a key online (I windows), men neida, den sente meg bare til en side for gratis oppgradering for Windows 10, for de som allerede har nøkkel... Idioter.

 

Så kjøpte jeg nedlastbar Windows 10 hos komplett, har jeg fått noe? Neida. Når jeg kjøper nedlastbart innhold forventer jeg selvsagt at det er tilgjengelig på minuttet.

Pirataktivere eller kjøpe win 10? Det er jo gratis.

Gratis hvis du har Windows fra før hvis ikke er det greit å kjøpe 10 fremfor 7/8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...