Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Grrr. Dyrt bakkefyrverkeri der bare 3 av 7 rader med kanonrør faktisk antente.

 

På plussiden sier en bekjent at EU krever at vi tillater pinneraketter igjen.

 

For noe vas! Her sitter jeg badet i bensin - og nå mangler det bare ett par gode ønsker!?

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg vil ommøbelere rommet mitt, men jeg får jo faen meg ikke ha det slik jeg vil ha :wallbash:

 

Mamma og søsteren min mener det blir mindre plass da.

Ja, det blir mindre plass med å hive ut en sofa og skaffe et mindre bord enn det jeg har ... :wallbash:

 

Og det sier at jeg kan ha bedre løsninger. Men jeg vil jo ikke ha det sånn som de sier .... :wallbash:

 

Jeg vil ha det sånn jeg vil ha det!

 

Og da må en sofa ut, et mindre bord enn det jeg har må inn, og jeg trenger en ny tv benk. Fordi jeg vil ikke ha tv'en i et hjørne...

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Jeg vil ommøbelere rommet mitt, men jeg får jo faen meg ikke ha det slik jeg vil ha :wallbash:

 

Mamma og søsteren min mener det blir mindre plass da.

Ja, det blir mindre plass med å hive ut en sofa og skaffe et mindre bord enn det jeg har ... :wallbash:

 

Og det sier at jeg kan ha bedre løsninger. Men jeg vil jo ikke ha det sånn som de sier .... :wallbash:

 

Jeg vil ha det sånn jeg vil ha det!

 

Og da må en sofa ut, et mindre bord enn det jeg har må inn, og jeg trenger en ny tv benk. Fordi jeg vil ikke ha tv'en i et hjørne...

 

Flytta till ett eget hus

Lenke til kommentar

Brukte ikke et eneste øre på fyrverkeri, og sov gjennom alt.

 

Middagen er det eneste gode med nyttår, ellers er det bare en tullete merkering.

Hmh, det var en trist innstilling.

 

Du kan vel si det slik! Men jeg får en god følelse av å ikke bruke penger på fyrverkeri, samt jeg føler meg overlegen som ikke bruker nyåret som en unnskyldning til å drikke seg i grøfta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min nyttårsaften ble tilbrakt her, jeg har ingen problemer med det. Fyrverkeri er noe som ikke bryr meg i det hele tatt. Folk som vil feire nyttårsaften skal da få lov til det, men ikke forvent at alle har et behov for det. Man trenger ikke ha en trist innstilling fordi man ikke ser pointet ved å drikke seg drita på nyttårsaften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brukte ikke et eneste øre på fyrverkeri, og sov gjennom alt.

 

Middagen er det eneste gode med nyttår, ellers er det bare en tullete merkering.

Hmh, det var en trist innstilling.

 

Du kan vel si det slik! Men jeg får en god følelse av å ikke bruke penger på fyrverkeri, samt jeg føler meg overlegen som ikke bruker nyåret som en unnskyldning til å drikke seg i grøfta.

Fyrte ikke dere opp en rakett i verdensrommet da? Vil si at det er en god erstatter, selv om det er et par uker siden.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at de skytes opp i været, problemet er at nyttårs-raketter er sløsing av millioner, mens forsknings-raketter er noe jeg har funnet lidenskap for.

 

Jeg har opplevd nyttårsaften i 18 år, men kun sett en ekte rakett én gang.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...