TheNarsissist Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 At den fucking magen min og angsten ødelegger alt for meg. Skulle egentlig være i et familieselskap men stakk hjem og sitter her alene og synes synd på meg selv. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sett på en film, ta deg en drink og slapp av. Kan fremdeles bli en fin og rolig kveld skal du se. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Moderatorene på freak.no som stenger tråder og sletter innlegg uten å oppgi grunn. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Høy hastighet + trappetrinn + tå = Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Grrr. Dyrt bakkefyrverkeri der bare 3 av 7 rader med kanonrør faktisk antente. På plussiden sier en bekjent at EU krever at vi tillater pinneraketter igjen. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Demonter batteriet og sett inn ei linte fra noe annet fyrverkeri. Så skal du se at det antennes. Hvis ikke det er noe i veien med kruttet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gjør linta om til lunte - så skal du se at det blir helvete. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Grrr. Dyrt bakkefyrverkeri der bare 3 av 7 rader med kanonrør faktisk antente. På plussiden sier en bekjent at EU krever at vi tillater pinneraketter igjen. For noe vas! Her sitter jeg badet i bensin - og nå mangler det bare ett par gode ønsker!? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Brukte ikke et eneste øre på fyrverkeri, og sov gjennom alt. Middagen er det eneste gode med nyttår, ellers er det bare en tullete merkering. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Jeg vil ommøbelere rommet mitt, men jeg får jo faen meg ikke ha det slik jeg vil ha Mamma og søsteren min mener det blir mindre plass da. Ja, det blir mindre plass med å hive ut en sofa og skaffe et mindre bord enn det jeg har ... Og det sier at jeg kan ha bedre løsninger. Men jeg vil jo ikke ha det sånn som de sier .... Jeg vil ha det sånn jeg vil ha det! Og da må en sofa ut, et mindre bord enn det jeg har må inn, og jeg trenger en ny tv benk. Fordi jeg vil ikke ha tv'en i et hjørne... Endret 1. januar 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Brukte ikke et eneste øre på fyrverkeri, og sov gjennom alt. Middagen er det eneste gode med nyttår, ellers er det bare en tullete merkering. Jeg også(Uheldighvis) Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg vil ommøbelere rommet mitt, men jeg får jo faen meg ikke ha det slik jeg vil ha Mamma og søsteren min mener det blir mindre plass da. Ja, det blir mindre plass med å hive ut en sofa og skaffe et mindre bord enn det jeg har ... Og det sier at jeg kan ha bedre løsninger. Men jeg vil jo ikke ha det sånn som de sier .... Jeg vil ha det sånn jeg vil ha det! Og da må en sofa ut, et mindre bord enn det jeg har må inn, og jeg trenger en ny tv benk. Fordi jeg vil ikke ha tv'en i et hjørne... Flytta till ett eget hus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Brukte ikke et eneste øre på fyrverkeri, og sov gjennom alt. Middagen er det eneste gode med nyttår, ellers er det bare en tullete merkering. Hmh, det var en trist innstilling. 5 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er også et trist samfunn vi lever i. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Brukte ikke et eneste øre på fyrverkeri, og sov gjennom alt. Middagen er det eneste gode med nyttår, ellers er det bare en tullete merkering. Hmh, det var en trist innstilling. Du kan vel si det slik! Men jeg får en god følelse av å ikke bruke penger på fyrverkeri, samt jeg føler meg overlegen som ikke bruker nyåret som en unnskyldning til å drikke seg i grøfta. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Min nyttårsaften ble tilbrakt her, jeg har ingen problemer med det. Fyrverkeri er noe som ikke bryr meg i det hele tatt. Folk som vil feire nyttårsaften skal da få lov til det, men ikke forvent at alle har et behov for det. Man trenger ikke ha en trist innstilling fordi man ikke ser pointet ved å drikke seg drita på nyttårsaften. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Brukte ikke et eneste øre på fyrverkeri, og sov gjennom alt. Middagen er det eneste gode med nyttår, ellers er det bare en tullete merkering. Hmh, det var en trist innstilling. Du kan vel si det slik! Men jeg får en god følelse av å ikke bruke penger på fyrverkeri, samt jeg føler meg overlegen som ikke bruker nyåret som en unnskyldning til å drikke seg i grøfta. Fyrte ikke dere opp en rakett i verdensrommet da? Vil si at det er en god erstatter, selv om det er et par uker siden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Problemet er ikke at de skytes opp i været, problemet er at nyttårs-raketter er sløsing av millioner, mens forsknings-raketter er noe jeg har funnet lidenskap for. Jeg har opplevd nyttårsaften i 18 år, men kun sett en ekte rakett én gang. Endret 1. januar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå