Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det at drosjenæringen blir irritert over uber. Hadde de hatt kompatible sjåfører og gunstige priser, så hadde ikke Uber oppstått. Alle de gangene jeg har tatt drosje, så har jeg betalt mer enn hva jeg gjør når jeg har valgt å kjøre med uber. Det er drosjene som er de virkelige kriminelle! Kjører omveier for å tjene mer, how? Bare si at man er ny I byen så kjører de den lengste veien. Så om man har lyst til å ike bli lurt, så diriger veien selv, evt prakk på dem at man kjenner veien og hva som er raskest.

 

Uber/pirat sjåfør ftw!

Endret av REALITET
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en time med arbeid i norge koster. de som jobber skal ha lønn(litt under ca 190kr/t+ub tillegg osv. - staten skal ha sitt i avgifter - utstyret skal betales og vedlikeholdes - pensjon skal spares - leie - drivstoff - eiere er nødt til å gå i pluss (ingen har råd til å gå i minus) 

 

det som irriterer meg er at så mange ikke forstår mattematikk og tenker at en tjeneste som tar 20 minutter ikke skal koste 250kr

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NSB kan ta seg en saftig bolle og kjøre den oppi ræva si. En 14:45 til 22:15 arbeidsdag ble til 15:15 til 00:05.

 

Om du er dårlig i matte så betyr det at jeg kom 30 minutter for sent på jobb, og nesten 2 timer for sent hjem.

 

Dette hadde vært verdt hver eneste av de 79 kronene om jeg kunne stukket en hver en-kroning opp i ræva til Geir Isaksen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

en time med arbeid i norge koster. de som jobber skal ha lønn(litt under ca 190kr/t+ub tillegg osv. - staten skal ha sitt i avgifter - utstyret skal betales og vedlikeholdes - pensjon skal spares - leie - drivstoff - eiere er nødt til å gå i pluss (ingen har råd til å gå i minus) 

 

det som irriterer meg er at så mange ikke forstår mattematikk og tenker at en tjeneste som tar 20 minutter ikke skal koste 250kr

20min for 250 kr? Hvor finner man disse? Hvertfall ikke i Oslo. Her snakker vi fra 500-1000 kr

Lenke til kommentar

At folk flest tror at det er butikkjeder som kjøper melken, når det egentlig er tine/Q de kjøper fra. Så alle bond er som klager, klag på tine/Q. Hvorfor ikke bare selge SELV? Ja, sant det, for dere klarer ikke å eksponere det selv eller har nok råd. Tapere

Endret av REALITET
Lenke til kommentar

 

At folk flest tror at det er butikkjeder som kjøper melken, når det egentlig er tine/Q de kjøper fra. Så alle bond er som klager, klag på tine/Q. Hvorfor ikke bare selge SELV? Ja, sant det, for dere klarer ikke å eksponere det selv eller har nok råd. Tapere

Stoff og forum er en dårlig kombinasjon, eller?
På hvilken måte baserer du på det? Personenangrep, fine greier det om man ikke har argumenter imot

 

Det er som om jeg skulle ha sagt: nigger istedenfor neger. For hva er forskjellen?

Endret av REALITET
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

At folk flest tror at det er butikkjeder som kjøper melken, når det egentlig er tine/Q de kjøper fra. Så alle bond er som klager, klag på tine/Q. Hvorfor ikke bare selge SELV? Ja, sant det, for dere klarer ikke å eksponere det selv eller har nok råd. Tapere

Stoff og forum er en dårlig kombinasjon, eller?
På hvilken måte baserer du på det? Personenangrep, fine greier det om man ikke har argumenter imot.

Jeg baserer det på at innlegget ditt var vanskelig å lese/tolke og at det åpner med et premiss jeg ikke kjenner meg igjen i.

Lenke til kommentar

 

en time med arbeid i norge koster. de som jobber skal ha lønn(litt under ca 190kr/t+ub tillegg osv. - staten skal ha sitt i avgifter - utstyret skal betales og vedlikeholdes - pensjon skal spares - leie - drivstoff - eiere er nødt til å gå i pluss (ingen har råd til å gå i minus) 

 

det som irriterer meg er at så mange ikke forstår mattematikk og tenker at en tjeneste som tar 20 minutter ikke skal koste 250kr

20min for 250 kr? Hvor finner man disse? Hvertfall ikke i Oslo. Her snakker vi fra 500-1000 kr

 

noen må betale for døtiden. ingen har råd til å ta taxi :p

Lenke til kommentar

en time med arbeid i norge koster. de som jobber skal ha lønn(litt under ca 190kr/t+ub tillegg osv. - staten skal ha sitt i avgifter - utstyret skal betales og vedlikeholdes - pensjon skal spares - leie - drivstoff - eiere er nødt til å gå i pluss (ingen har råd til å gå i minus) 

 

det som irriterer meg er at så mange ikke forstår mattematikk og tenker at en tjeneste som tar 20 minutter ikke skal koste 250kr

Jeg kjenner ei som kjører taxi og hun kjører gamle folk til sykehus, kjøpesenter osv veldig ofte. Dette koster jo 1000 kroner +++.

De får jo dekt dette av staten eventuelt har jævlig god råa.

 

Så å forvente at unge folk med dårlig råd eller normalt god råd skal benytte seg av taxi er helt bak mål.

Taxi er forbeholdt rike folk / gamle folk.

10 min med taxi inn til byen koster meg omlag 400 kroner. Hhahahaha latterlige priser.

 

Og de fleste som kjører taxi har ikke timelønn, de tjener grovt på hver tur.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Var hos tannlegen i dag for å undersøke en hevelse i tannkjøttet. Viste seg at jeg hadde èn visdomstann igjen og den var blitt betent. Satt også godt fast så måtte fjernes kirurgisk.

 

Nå er kjeven fortsatt meget bedøvet og må gå på penicillinkur i 5 dager.

 

Den gode siden er at både tannlegen og pleieren var meget dyktige og hyggelige da. Hele oppholdet tok maks halv time.

Lenke til kommentar

Var hos tannlegen i dag for å undersøke en hevelse i tannkjøttet. Viste seg at jeg hadde èn visdomstann igjen og den var blitt betent. Satt også godt fast så måtte fjernes kirurgisk.

 

Nå er kjeven fortsatt meget bedøvet og må gå på penicillinkur i 5 dager.

 

Den gode siden er at både tannlegen og pleieren var meget dyktige og hyggelige da. Hele oppholdet tok maks halv time.

En annen opptur er at tenner som må fjernes kirurgisk gir 100% refusjon hos helfo xD

 

Har fjernet 2 stk. På den måten og fått refundert noen tusenlapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...