Lami Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Helvete. EA brukeren min er hacket. Paypal ligger registrert dere inn, sikkerhetsspørsmålet mitt står på russisk ... Ikke aner jeg hvordan jeg får direkte kontakt med EA heller ... Endret 14. desember 2015 av Lami Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 At jeg alltid klarer å skrelle av litt hud på venstre langfinger hver eneste gang jeg skreller poteter. Burde hatt en hanske med godt grep til å holde på den jævla knollen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Kvellet vann oppi det trådløse tastaturet mitt i dag. Nå tatster det i hytt og vær. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Bilen starter ikke. Faen. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Justin Bieber-hysteriet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Mottok et brev som var opprevet og innholdet tatt ut. Det er sykt irriterende når innholdet er en viktig brikke i kjærestejulegaven Lenke til kommentar
airetam Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Helvete. EA brukeren min er hacket. Paypal ligger registrert dere inn, sikkerhetsspørsmålet mitt står på russisk ... Ikke aner jeg hvordan jeg får direkte kontakt med EA heller ... EA brukeren min ble hacket for et par dager siden, sikkerhetsspørsmål på russisk. Det folkeslaget der, altså. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 At jeg alltid klarer å skrelle av litt hud på venstre langfinger hver eneste gang jeg skreller poteter. Burde hatt en hanske med godt grep til å holde på den jævla knollen. Pleier ta negler og knokler på rivjern. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Det spinngale trynet til han Trumpfyren overalt. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Fått inkassovarsel på Nrk lissens som jeg for det første aldri skulle hatt i første omgang. Og for det andre så har jeg aldri fått for termin 1, 2 eller første purring.. Sendte en ganske sint mail til innkrevingssentralen for å si det sånn Endret 14. desember 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Helvete. EA brukeren min er hacket. Paypal ligger registrert dere inn, sikkerhetsspørsmålet mitt står på russisk ... Ikke aner jeg hvordan jeg får direkte kontakt med EA heller ... EA brukeren min ble hacket for et par dager siden, sikkerhetsspørsmål på russisk. Det folkeslaget der, altså. Hva begynner de tre første bokstavene i EA brukernavnet ditt på? Fant en russisk side med flere dumper .. Helvete altså. Skjønner ikke hvordan. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Skjønner ikke hvordan. Dårlig passord eller svar på sikkerhetsspørsmål? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 https://www.banzai.no/ Grunnet utfordringer med vår nettleverandør kan vi ikke lenger selge 10, 20 og 100GB-abonnement med fri tale, sms og mms. For mer info, kontakt kundeservice Vi jobber for å finne en løsning, slik at vi igjen kan selge dette!*Gjelder kun nye kunder* Min teleoperatør er Banzai, og som eksisterende kunde ser det ikke ut til å ramme meg. Men dette er en stygg utvikling. Datakvotene bør økes. Den eneste teleoperatøren som tilbyr høy datakvote må altså slutte med det, fordi nettleverandøren (Netcom) stikker kjepper i hjulene? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 At alle som viser frem strekkmerkene sine skal hylles av hele verden. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Skjønner ikke hvordan.Dårlig passord eller svar på sikkerhetsspørsmål? Min ea konto ble hijacket for noen år tilbake. Har aldri PayPal eller kredittkort lagret til noen tjenester på nett så de fikk ikke gjort stort da. Men har som regel tostegs verifisering der det går an. Og ea har dette så jeg anbefaler å aktivere det. Lenke til kommentar
airetam Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Helvete. EA brukeren min er hacket. Paypal ligger registrert dere inn, sikkerhetsspørsmålet mitt står på russisk ... Ikke aner jeg hvordan jeg får direkte kontakt med EA heller ... EA brukeren min ble hacket for et par dager siden, sikkerhetsspørsmål på russisk. Det folkeslaget der, altså. Hva begynner de tre første bokstavene i EA brukernavnet ditt på? Fant en russisk side med flere dumper .. Helvete altså. Skjønner ikke hvordan. Det var en lekkasje i oktober, kontoer med navn A - F har blitt påvirket. Min begynte med F. Noen andre her med Origin/EA konto? Bytt passord og sikkerhetsspørsmål. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Husker ikke origin navnet mitt jeg :-P en stund siden jeg spilte ea spill.. Endret 15. desember 2015 av Puffet Ris Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Helvete. EA brukeren min er hacket. Paypal ligger registrert dere inn, sikkerhetsspørsmålet mitt står på russisk ... Ikke aner jeg hvordan jeg får direkte kontakt med EA heller ... EA brukeren min ble hacket for et par dager siden, sikkerhetsspørsmål på russisk. Det folkeslaget der, altså. Hva begynner de tre første bokstavene i EA brukernavnet ditt på? Fant en russisk side med flere dumper .. Helvete altså. Skjønner ikke hvordan. Det var en lekkasje i oktober, kontoer med navn A - F har blitt påvirket. Min begynte med F. Noen andre her med Origin/EA konto? Bytt passord og sikkerhetsspørsmål. Har du/ringte du EA? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Direkte nå: Nye astronauter til ISS Lenke til kommentar
airetam Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Helvete. EA brukeren min er hacket. Paypal ligger registrert dere inn, sikkerhetsspørsmålet mitt står på russisk ... Ikke aner jeg hvordan jeg får direkte kontakt med EA heller ... EA brukeren min ble hacket for et par dager siden, sikkerhetsspørsmål på russisk. Det folkeslaget der, altså. Hva begynner de tre første bokstavene i EA brukernavnet ditt på? Fant en russisk side med flere dumper .. Helvete altså. Skjønner ikke hvordan. Det var en lekkasje i oktober, kontoer med navn A - F har blitt påvirket. Min begynte med F. Noen andre her med Origin/EA konto? Bytt passord og sikkerhetsspørsmål. Har du/ringte du EA? Har ikke kommet så langt enda. Virker ikke som om russern gidder å prøve seg mer etter jeg bytta passord, men det skal nok gå greit å bytte sikkerhetsspørsmålet når du kommer i kontakt med EA. Passordet kan du enkelt resette her uten tilgang til sikkerhetsspørsmål: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Endret 15. desember 2015 av airetam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå