Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

How to spot a selfish scumbag:

- 18-25years old

- Live with mom and dad

- Drives BMW 98-01mod, even more tryhard 06-09mod.

- Working in construction 

- Train at local gym every day after work

- Show of abs is more important than being healthy

- Every weekend is a drinking weekend

- Use facebook to post every achievement in life

- This person is a really big deal

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt som har noe med klima å gjøre (ref: klimasnakket I paris)

Menneskeskapt? My ass! Nå har det vært flere sykluser med varme på denne jorden. Det fantes ikke så mye utslipp for mange millioner år siden. Var det også menneskeskapt? Haha

Tja, ufattelig med utslipp var det den gangen også, men gjerne ikkje ifra oss

Lenke til kommentar

Menneskeskapt? My ass! Nå har det vært flere sykluser med varme på denne jorden. Det fantes ikke så mye utslipp for mange millioner år siden. Var det også menneskeskapt? Haha

Tja, ufattelig med utslipp var det den gangen også, men gjerne ikkje ifra oss
Dinosaurene tenker du på? Ja, de gjorde stor utslipp, men hva med de syklusene etter og før de. Hvordan forklarer man det. Endret av REALITET
Lenke til kommentar

At det ikke går en eneste dag uten en avisartikkel om hva som kan skje hvis havet stiger. Ja, vi har fått det med oss nå. Noen byer og øyer vil forsvinne. Det er ikke akkurat rakettforskning. 

Lenke til kommentar

Alt som har med installasjon av Windows å gjøre!

Hvorfor i huleste går det smertefritt på en maskin, men ikkje neste!

har sitti siden fredags kveld å forsøkt å få w10 til å fungere på en compute stick. værste søppelmaskina som finnes! ett sted inne i innstalasjonen må den "sette seg fast" den gir ikke feilmeld eller bsod. planen var å bruke den til remote gaming for xboxone og steam. og førstnevnte kan man glemme uten w10. og alt annet kan man glemme uten OS! 

Lenke til kommentar

... At jeg ikke kan kjøpe fire kinobilletter for et gavekort + bankkort... :realmad:  Jeg har liksom et gavekort på 200,- så skal jeg bestille 4 billetter som koster 110 kroner per, hvordan skal jeg da klare å få brukt opp hele gavekortet? Det er også bare gyldig i noen få dager til så jeg må liksom bruke hele nå! 

Nei, føkk it. Jeg får kjøpe snop i kiosken til en verdi av 2 hundrelapper da.. :glare:

Lenke til kommentar

1 kinobillett på gavekortet, 3 på bankkortet og snop for 90 kroner?

Ja, jo forsåvidt. Men det er typisk min uflaks at noen andre bestiller ved siden av billetten som er kjøpt med gavekortet før jeg har rukket å kjøpe de andre 3 plassene ved siden av, så jeg tok ikke sjansen. Om du skjønner? Men jeg kan spørre de andre om jeg kan kjøpe noe i kiosken med gavekortet til de andre så får jeg bare få igjen penger etterpå. 

Lenke til kommentar

Skulle selge en bil til 3000 spenn, la den ut på ei facebookgruppe og en fyr meldte interesse.

Han skulle møte meg på en tirsdag men dukka ikke opp og kunne ikke før onsdag, da dukka han ikke opp heller og spurte om vi kunne ta det på fredag. Litt før jeg skulle levere bilen til han så fikk jeg telefon av en kompis som ville kjøpe bilen for 5000 og sa at jeg ikke burde selge den så billig. Det gikk jeg med på og solgte heller bilen til han. 

Da ble han andre fyren dritsur og sa at jeg var pliktig å selge den til han osv, og at han skulle gå til sak osv.

Folk er så sykt jalla og irriterende når de har brutt en avtale to ganger så anklager de meg når jeg gjør det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...