REALITET Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Folk som har "fuck the police" holdning. Anser slike folk som tilbakestående og lav IQ. Om slike folk blir skutt av politiet eller banket opp, så gleder det meg. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Holder på å skrive et viktig brev og klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal skrive og hvordan jeg skal formulere det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Skriv som en krikkert. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Aner ikke hva du mener med det, men etter knallhard tenking, klarte jeg å få ned noe bra tror jeg og tok sjansen på det. Får se hva resultatet blir. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Kort og presist? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ja, ble noe sånt, men likte ikke svaret jeg fikk. Here we go again.. Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Folk som ikke forstår, men de tror de gjør det uten å ha vært I samme ståsted/hendelse/situasjon.. helt innenfor å sympatisere med personen, men ikke kom med empati-crapet og f.eks: "nå må du komme deg tilbake til hverdagen og slutte å gråte" Ja, for det er jo sannsynligvis lett for personen etter å ha mistet foreldrene, lillebroren og søstra si I bilulykke. Tldr: folk som tror de forstår andres livssituasjon uten å ha vært oppe I det selv. Sånne folk irriterer meg skikkelig.. Endret 10. desember 2015 av REALITET Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Hadde jeg mistet foreldre, lillebror og søster i en ulykke ville jeg mest trolig aldri blitt den samme igjen. Man burde få støtte resten av livet etter noe sånt.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Denne micro-USB-kabelen. Den er for liten til fordamperen, og jeg finner ikke andre kabler. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 fordamperen Hva med chevroletvolten? Irritasjon: glem det, jeg ble i bedre humør av det ordspillet. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Folk som har bilde av ryggen sin som avatar. Sorry Kjetil. 7 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Folk som ikke kan forskjellen på kjøleskap og komfyr. 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Kåringer som "Miss Universe". Litt vel tåpelig å skryte på seg å være penest i hele universet når det er kun folk fra Jorda som er invitert til å delta. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Folk som ikke kan forskjellen på kjøleskap og komfyr. Dragebrus. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Folk som ikke kan forskjellen på kjøleskap og komfyr. Tviler på at de finnes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har problemer med utorrent, finner plutselig ikke seedere. Noen som vet løsning? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Folk som har bilde av ryggen sin som avatar. Sorry Kjetil.Enig. Faktisk Endret 11. desember 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Folk som har "fuck the police" holdning. Anser slike folk som tilbakestående og lav IQ. Om slike folk blir skutt av politiet eller banket opp, så gleder det meg. Harry Callaghan : I dunno what to say to that , except that a man *does* need to know his limitations. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 At NSB ikke setter inn flere vogner eller evt. buss for tog. Stappfullt tog fra Oslo mot Skien allerede ved Oslo S. Måtte stå fra Tønsberg og inn i over en time i går. Betaler full pris for billetten... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Å sove til nå. >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå