Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Folk som jojo-kjører mellom 40-60 i 70 sonen. Når dem da kommer inn i 60 sone kjører de fra meg.

 

DET ER JÆVLIG MYE FARLIGERE Å HOLDE 70 I 60-SONEN ENN 70 I 70-SONEN. Jesus det er faenmeg nok av postordresjåfører.

Postordresjåfører

 

(Helt enig btw!)

 

 

Hah var "fuming" når jeg skrev "postordresjåfører". Mente selvfølgelig folk som har fått lappen gjennom postordre :D

Lenke til kommentar

At det aldri er noe jeg er interessert i denne dagen, samt at de norske avslagene er for små kontra hva de er i USA.

 

Hvor digg hadde det ikke vært med 50 % avslag på polet denne dagen? Jeg hadde hamstra champagne og rødvin … For ikke å snakke om sprit og likører.

 

Hadde vel vært digg. Synd det ikke er lov :-p

Lenke til kommentar

Folk som plutselig gråter over tv2 sin falske nyhetsinnslaget som ble vist på tv2 om naturkatestrofe. Dette er folk som ikke bryr seg om miljøet, men som tydeligvis brydde seg nå. Bare sjekk ut tv 2 nyhetene på Facebook. Haha, morsomt å se hvor paniske folk ble av det.

 

Jeg bryr meg null om miljøet, og ble ikke redd av den grunn som mange av de som kommenterer der nå. Dobbel moralskt som en skrev

Lenke til kommentar

 

Ene eller ei.. så synes jeg det er ufattelig morsomt at folk blir skremt av et slikt innslag. Svake mennesker kaller jeg det!

 

Jeg har ikke sett innslaget, jeg kom bare på irritasjonen når du skrev om det.

Da burde du se det, hvis du har lyst til å få deg en latterkick :) finner det på vg, dagbladet, Aftenposten og tv2

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man bli redd av det? Jeg bryr meg svært lite om klima/jeg forurenser jorden med dritt, og da tenker jeg. Om naturkatestrofe virkelig er pga mennesket (noe det ikke er, da det har skjedd slike ting tidligere på denne jorden OG BEVIST) så er det vel mitt problem. Problem som jeg ikke har trodd på. Skjønner godt om det hadde Vært miljøbekjempere/mdg/venstre-folk som hadde blitt redde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...