Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden når er det nødvendig å oppgi detaljer? Kan man ikke bare irritere seg over ting uten å avsløre den minste detalj? Kan si at det har med jobben min og produksjon av store betongvegger å gjøre og har null og niks å si for det praktiske resultatet.

 

 

Du må ikke oppgi detaljer nei, men det er nå litt lettere å knyte bånd til problemstillingen når et par mm gjelder lengden til en svær betongvegg og ikke interne komponenter i en mikroprosessor :)

Lenke til kommentar

Folk som jojo-kjører mellom 40-60 i 70 sonen. Når dem da kommer inn i 60 sone kjører de fra meg.

 

DET ER JÆVLIG MYE FARLIGERE Å HOLDE 70 I 60-SONEN ENN 70 I 70-SONEN. Jesus det er faenmeg nok av postordresjåfører.

Postordresjåfør.

 

Er forresten ekstremt enig. Er spesielt et par steder i Bergen hvor dette skjer hele tiden. Veien ned mot Damsgårdsveien tunnellen. 80-sone, folk durer i 70 selv om det går slakt nedover. Rett før tunellen er det en liten 60-sone og så er det 80 i selve tunellen. Ender alltid med at jeg kjører forbi somlere som ligger i 70, de kjører forbi meg i 60-sonen igjen og så kjører jeg forbi dem inne i tunellen. Sukk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Klima debatt på Nrk..... Hva med all reklame i postkassa , mye energi som går med på det.

 

Drittsekker i UK som torturerte en valp :(

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Strøk på oppkjøringen i dag. :( Kjørelæreren min var helt sikker på at jeg skulle bestå og sa jeg kunne kjøre bilen opp til ham etterpå, så det ble litt kleint da jeg ringte opp og ba om å hentes:

"Gratulerer."

"Eh, jeg strøk."

Ouch. Kjedelig å måtte vente en måned til. Ser for meg du fikk konstruktiv tilbakemelding på hva som kan øves på?

Lenke til kommentar

 

Strøk på oppkjøringen i dag. :( Kjørelæreren min var helt sikker på at jeg skulle bestå og sa jeg kunne kjøre bilen opp til ham etterpå, så det ble litt kleint da jeg ringte opp og ba om å hentes:

"Gratulerer."

"Eh, jeg strøk."

 

Ouch. Kjedelig å måtte vente en måned til. Ser for meg du fikk konstruktiv tilbakemelding på hva som kan øves på?

 

 

Ja, det var i all hovedsak fartstilpasning som var problemet, men jeg glemte også å blinke meg ut av to rundkjøringer. Kan nok ha noe med at jeg ble skikkelig stressa og ikke klarte å holde hodet kaldt under kjøringen.

Lenke til kommentar

Det var jo noen simple feil da @Relio. Kjørte 5 under fartsgrensa under hele oppkjøringen selv, gidde meg litt ekstra tid til å tenkte meg om en ekstra gang før kryss osv..

Ikke ligg for langt under fartsgrena heller, da stryker du :p

 

Jeg lå aldri over fartsgrensa, men jeg kjørte likevel for fort. Jeg havnet i 45 km/t i 50-sonen i byen, og dette var noe sensor vektla spesielt siden det var fotgjengerfelt og dårlig sikt. Men jaja, da har jeg ihvertfall noe å tenke gjennom til neste gang. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...