Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er jo av hensyn til de ansatte. De må kunne få feire nyttårsaften de også 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Her følger faktisk bussene vanlige lørdagsruter og nattbusser. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Hmmm ok hvor bor du da? Bor selv i Bodø, her er det bom stopp på kollektivtrafikken på ettermiddag og kveld/natt i dag, akkurat som på julaften.1. juledag var det absolutt ingenting som gikk. Endret 31. desember 2010 av WarpX Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sett den nye filmen The Town? Jepp. Laget forøvrig en tråd om det nå for å (forhåpentligvis) få slutt på irritasjonen min. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hmmm ok hvor bor du da? Bor selv i Bodø, her er det bom stopp på kollektivtrafikken på ettermiddag og kveld/natt i dag, akkurat som på julaften.1. juledag var det absolutt ingenting som gikk. Jeg bor i Bergen Gleder meg til denne såkalte stormen som skulle komme ikveld. Blir spennende å se hvor mange avisoppslag vi får på grunn av raketter som har tatt helt feil vending og truffet noen ett sted på kroppen. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Helvete, finner ikke den fuckings voksen jeg kjøpte igår. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 At jeg fikk beskjed om at det ikke ble noe feiring her hjemme, så jeg hadde sett for meg en rolig chill kveld, men nå kommer det plutselig masse venner av min far... Kaoshelvette! Jeg er faen ikke sjåfør i natt, stikker av etter maten. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kalkun. Altså, sitter og spiser kalkun, så kommer noe tilbehør som heter stuffing. Det smaker jo 100 ganger bedre, for det smaker hvertfall noe i det hele tatt. Stuffing burde vært hovedretten. Kalkun er jo helt ok, men det smaker virkelig ikke en dritt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kalkun er så oppskrytt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hvem i alle dager spiser kalkun idag? Og julaften for den saks skyld. Pinnekjøtt! Eller ribbe for dem som liker det.. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 HTC'en vil ikkje oppdage minnekortet, så kan verken ta bilete eller bruke apps innstallert på minnekortet Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Alle disse fjollene som tenner på fyrverkeri. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Alle disse fjollene som tenner på fyrverkeri. Fyrverkerier är en underlig tradition, men jag tycker den är kul. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Men det er ikke nødvendig før nyttår.. er mange timer igjen enda! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 HTC'en vil ikkje oppdage minnekortet, så kan verken ta bilete eller bruke apps innstallert på minnekortet Mobilen din! Samme som at det ikke heter iPhonen din. Småpirk muligens, men det er ganske alvorlig feil å bruke egennavn som objekt. Forøvrig skrevet på Dellen min, mens jeg ligger i Ikeaen min. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kan ikke spille bad company 2 igjen før til neste år Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 HTC'en vil ikkje oppdage minnekortet, så kan verken ta bilete eller bruke apps innstallert på minnekortet Mobilen din! Samme som at det ikke heter iPhonen din. Småpirk muligens, men det er ganske alvorlig feil å bruke egennavn som objekt. Forøvrig skrevet på Dellen min, mens jeg ligger i Ikeaen min. ahh hater det der, folk som alltid skal påpeke at de har iphone. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 HTC'en vil ikkje oppdage minnekortet, så kan verken ta bilete eller bruke apps innstallert på minnekortet Mobilen din! Samme som at det ikke heter iPhonen din. Småpirk muligens, men det er ganske alvorlig feil å bruke egennavn som objekt. I tilfelle andre hadde hatt det problemet på sin telefon, og hadde råd, så hadde det blitt mykje enklare for dei om dei veit i det minste merket på mobilen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 At smarte telefoner kan ha ulogiske problemer er det ingen tvil om, men du la mer eller mindre til rette for at jeg skulle reagere slik som jeg gjorde. Problemet er dessverre ukjent for meg, men du kan google det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 HTC'en vil ikkje oppdage minnekortet, så kan verken ta bilete eller bruke apps innstallert på minnekortet Mobilen din! Samme som at det ikke heter iPhonen din. Småpirk muligens, men det er ganske alvorlig feil å bruke egennavn som objekt. Forøvrig skrevet på Dellen min, mens jeg ligger i Ikeaen min. ahh hater det der, folk som alltid skal påpeke at de har iphone. På HTCen min () har jeg facebookintegrering, så på en av facebookvennene mine kommer det opp "bruker iPhone" istedenfor telefonnummer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå