Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm ok hvor bor du da? Bor selv i Bodø, her er det bom stopp på kollektivtrafikken på ettermiddag og kveld/natt i dag, akkurat som på julaften.1. juledag var det absolutt ingenting som gikk.

 

Jeg bor i Bergen :p

Gleder meg til denne såkalte stormen som skulle komme ikveld. Blir spennende å se hvor mange avisoppslag vi får på grunn av raketter som har tatt helt feil vending og truffet noen ett sted på kroppen.

Lenke til kommentar

HTC'en vil ikkje oppdage minnekortet, så kan verken ta bilete eller bruke apps innstallert på minnekortet :thumbdown:

 

Mobilen din! Samme som at det ikke heter iPhonen din. Småpirk muligens, men det er ganske alvorlig feil å bruke egennavn som objekt.

 

Forøvrig skrevet på Dellen min, mens jeg ligger i Ikeaen min.

ahh hater det der, folk som alltid skal påpeke at de har iphone.

Lenke til kommentar

HTC'en vil ikkje oppdage minnekortet, så kan verken ta bilete eller bruke apps innstallert på minnekortet :thumbdown:

 

Mobilen din! Samme som at det ikke heter iPhonen din. Småpirk muligens, men det er ganske alvorlig feil å bruke egennavn som objekt.

 

I tilfelle andre hadde hatt det problemet på sin telefon, og hadde råd, så hadde det blitt mykje enklare for dei om dei veit i det minste merket på mobilen.

Lenke til kommentar

HTC'en vil ikkje oppdage minnekortet, så kan verken ta bilete eller bruke apps innstallert på minnekortet :thumbdown:

 

Mobilen din! Samme som at det ikke heter iPhonen din. Småpirk muligens, men det er ganske alvorlig feil å bruke egennavn som objekt.

 

Forøvrig skrevet på Dellen min, mens jeg ligger i Ikeaen min.

ahh hater det der, folk som alltid skal påpeke at de har iphone.

På HTCen min (:cool:) har jeg facebookintegrering, så på en av facebookvennene mine kommer det opp "bruker iPhone" istedenfor telefonnummer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...