Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At frister for studenter er som regel absolutte, mens når sensuren skal falle er den forsinket halvparten av gangene. Jeg skjønner at det kan være mye å rette, men da får de heller gi seg sjøl mer tid til å rette, framfor å love ting de ikke kan holde. Det er ugreit å holde folk for narr, og dessuten skaper det dårlige holdninger til tid.  :realmad:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opplever selv at frister som student ofte ikke er absolutte. Så...

Tror han heller tenker på at dersom en student ikke overholder fristen, blir det mest sannsynlig konsekvenser. Men dersom sensor er sløv eller utsetter lenge, har det ingenting å si for sensor.

Jeg vet hva han tenkte på.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over visse kvinner, som tror de har sånn forbasket menneskelig innsikt.

Og som tror de har sånn oversikt over hva du bør gjøre, hva du bør forandre på deg selv blabla

Vel, de fleste kvinnfolk ser på mannfolk som en diamant i søla. Og de skal polere og gjøre deg så bra at alle andre kvinnfolk vil ha deg, selv om de andre kvinnfolkene er gift.

Jeg hadde ei som drev å skulle få alt ut av meg, og forandre på ting og foreslo hvordan jeg heller burde fortelle "sannheten" over sannheten.

Så nå er vi bare fuckfriends og ikke noe mer.

Endret av Dr Jones
  • Liker 3
Lenke til kommentar

De som jobber i butikker som alltid skal komme bort og spørre om du trenger hjelp. Hvis jeg trenger hjelp med noe klarer jeg fint å spørre selv.

Hovedgrunnen til at jeg handler på nettet så mye som mulig...

Endret av TMB
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faktisk et av de irritasjons-momenter som oftest kommer igjen og igjen.. med rette.

Akkurat som de ikke tror folk sier i fra om de ønsker assistense, 99 % gjør jo det.  Poenget/hensikten er opprinnelig det, at man skal forsøke presse folk til å kjøpe.

Men i realiteten skremmer de jo mer kunder vekk med dette enn motsatt. Som han sier, en av grunnene til at folk velger andre måterå handle.

Heldigvis tror jeg det er begynt å bli forstått i butikker nå. Syns jeg har fått gå i fred og kikke mer i senere tid enn før.

Lenke til kommentar

Poenget/hensikten er opprinnelig det, at man skal forsøke presse folk til å kjøpe.

Og at de minimerer tyveri.

Det kan jo være, men..

-----------------------

En enslig knott som har fløyet rundt her i 3 uker.  Hvor lenge lever en sånn  innendørs?  

Lenke til kommentar

De fleste gangene jeg går i en fysisk butikk utenom matbutikken så trenger jeg faktisk hjelp, med mindre jeg marsjerer mot en bestemt hylle og vet hva jeg skal ha på forhånd. Dager for å gå i butikken for å glane er det lenge imellom.

Jeg skjønner godt at de ansatte prøver å hjelpe/selge, men har du gjort litt research på forhånd er det sjeldent man får kvalifisert hjelp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De som jobber i butikker som alltid skal komme bort og spørre om du trenger hjelp. Hvis jeg trenger hjelp med noe klarer jeg fint å spørre selv.

Og samtidig har du de som whiner over at de ikke får hjelp det minuttet de kommer innenfor døra. ;)

Men jeg er egentlig enig, altså. Hater overivrige selgere av alle typer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om du blir lært riktig opp av butikken så skal du bare hilse på kunden, la de gå rundt, komme tilbake ca. 5 minutter etterpå for å spørre om de kan hjelpe med noe. (Gjelder spesialforretninger)  Du har tatt kontakt, men du lar ballen ligge hos kunden selv om de trenger hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...