Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor skal jeg gjøre av meg for å unngå å høre om flyktningshatet som bare blir større og større? Det eskalerer jo for hver dag som går. Jeg orker ikke lese/høre mer tilbakestående argumenter. Problemet er blåst opp til skyene, ihvertfall for oss i Norge. Stakkars folk som kommer til et så egoistisk samfunn. Blir helt skremt

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvor skal jeg gjøre av meg for å unngå å høre om flyktningshatet som bare blir større og større? Det eskalerer jo for hver dag som går. Jeg orker ikke lese/høre mer tilbakestående argumenter. Problemet er blåst opp til skyene, ihvertfall for oss i Norge. Stakkars folk som kommer til et så egoistisk samfunn. Blir helt skremt

Dropp FB og slutt å lese kommentarfelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

90% desperate menn. Hadde det bare vært familer etc så hadde det vært mer akseptert. Vi vet heller ikke om terrorister lurer seg inn heller. PST har ikke kontroll på alle som er involvert i slikt.

Hater ikke flyktinger, men er redd for konsekvensene av å ta inn. Mange av disse som kommer inn er jo fra områder som ikke akkurat passer profilen "flykting" mere. Handler mer om lykkejaget. Hvor kan vi få ut mest peng? Sier ikke at alle er sån, men mange tenker desserre slik.

Hvis du ikke har merket det får ikke ungdommen jobb pga dårlige tider. Hjelper nok ikke å ta inn flyktinger når vi har nok arbeid.

Tror ikke at folk hater flyktinger, tror mer at følgene skremmer folk. 

Lenke til kommentar

Det vi må skjønne er at en som kommer utenifra er/blir harmløs om vi integrerer han/hun skikkelig, og at vi respekter han som en hvilken som helst annen. Hvis vi gir hele grupper en egen bydel, som vi igjen lar 'forfalle' samtidig som at media og vi bare skriver negativt sprøyt om de som lever der. -Ja da har du en veldig god grobunn for ekstremisme. Det er nøyaktig det som har skjedd i Frankrike. Igjennom kortsiktig politikk, dårlig integrering og inndeling av grupper så har de skapt små samfunn hvor ekstremismen gror. De har praktisk talt bedt om det som skjer nå.

Den som ikke ser det skjønner seg lite på menneskelig psyke.

Det blir som mobbeofferet som aldri blir en del av klassen. Og som hele livet føler seg som en outsider og en taper, det er han som til slutt starter en skolemasakre.

Man kan lett trekke paralleller fra han som starter skolemasakeren til terroristen.

Jeg jobber i oslo, jeg er inne i leiligheter til forskjellige familier hver eneste dag. Mange er innvandrere. De er generelt hyggelige folk, oftere hyggeligere enn nordmenn.

Men, dette blir veldig of topic.. Tragisk er det uansett, om det så er flyktninger som dør eller terror i Paris.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skal på butikken for noe småtteri og så myldrer det med folk. På en lørdag halv 6 ettermiddag??

Kø i kasser og fullt caos. Fytte grisen altså.  

Opplevde faktisk det samme. Kom til Kiwi ca. ti på 6 og mange flere biler der enn normalt på en matbutikk på det tidspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...