Myst Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Folk som hvisker for seg selv og man hører sss-lyder. Kommer på andre plass som øreskjærende etter negler på tavla. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Er nok ikke gud du skal takke for det Nei, jeg bruker det uttrykket litt for ofte, spesielt med tanke på at jeg aldri har trodd Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Når du får deg en hårklipp hos frisøren og de som sitter og venter bare stirrer på deg. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Det hadde kanskje vært enda verre om de etter 5 min hadde reist seg opp og sagt: "tror jeg klipper meg et annet sted" og gått. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Hvor skal jeg gjøre av meg for å unngå å høre om flyktningshatet som bare blir større og større? Det eskalerer jo for hver dag som går. Jeg orker ikke lese/høre mer tilbakestående argumenter. Problemet er blåst opp til skyene, ihvertfall for oss i Norge. Stakkars folk som kommer til et så egoistisk samfunn. Blir helt skremt 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Hvor skal jeg gjøre av meg for å unngå å høre om flyktningshatet som bare blir større og større? Det eskalerer jo for hver dag som går. Jeg orker ikke lese/høre mer tilbakestående argumenter. Problemet er blåst opp til skyene, ihvertfall for oss i Norge. Stakkars folk som kommer til et så egoistisk samfunn. Blir helt skremt Dropp FB og slutt å lese kommentarfelt. 3 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Hvor skal jeg gjøre av meg for å unngå å høre om flyktningshatet som bare blir større og større? Det eskalerer jo for hver dag som går. Jeg orker ikke lese/høre mer tilbakestående argumenter. Problemet er blåst opp til skyene, ihvertfall for oss i Norge. Stakkars folk som kommer til et så egoistisk samfunn. Blir helt skremt 90% desperate menn. Hadde det bare vært familer etc så hadde det vært mer akseptert. Vi vet heller ikke om terrorister lurer seg inn heller. PST har ikke kontroll på alle som er involvert i slikt. Hater ikke flyktinger, men er redd for konsekvensene av å ta inn. Mange av disse som kommer inn er jo fra områder som ikke akkurat passer profilen "flykting" mere. Handler mer om lykkejaget. Hvor kan vi få ut mest peng? Sier ikke at alle er sån, men mange tenker desserre slik. Hvis du ikke har merket det får ikke ungdommen jobb pga dårlige tider. Hjelper nok ikke å ta inn flyktinger når vi har nok arbeid. Tror ikke at folk hater flyktinger, tror mer at følgene skremmer folk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Ja folk er urolige. Naturlig nok. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Det vi må skjønne er at en som kommer utenifra er/blir harmløs om vi integrerer han/hun skikkelig, og at vi respekter han som en hvilken som helst annen. Hvis vi gir hele grupper en egen bydel, som vi igjen lar 'forfalle' samtidig som at media og vi bare skriver negativt sprøyt om de som lever der. -Ja da har du en veldig god grobunn for ekstremisme. Det er nøyaktig det som har skjedd i Frankrike. Igjennom kortsiktig politikk, dårlig integrering og inndeling av grupper så har de skapt små samfunn hvor ekstremismen gror. De har praktisk talt bedt om det som skjer nå. Den som ikke ser det skjønner seg lite på menneskelig psyke. Det blir som mobbeofferet som aldri blir en del av klassen. Og som hele livet føler seg som en outsider og en taper, det er han som til slutt starter en skolemasakre. Man kan lett trekke paralleller fra han som starter skolemasakeren til terroristen. Jeg jobber i oslo, jeg er inne i leiligheter til forskjellige familier hver eneste dag. Mange er innvandrere. De er generelt hyggelige folk, oftere hyggeligere enn nordmenn. Men, dette blir veldig of topic.. Tragisk er det uansett, om det så er flyktninger som dør eller terror i Paris. Endret 13. november 2015 av Kjetil_90 4 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 At alle på facebook har fransk flagg over profilbildet sitt nå irriterer meg... 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Skal på butikken for noe småtteri og så myldrer det med folk. På en lørdag halv 6 ettermiddag??Kø i kasser og fullt caos. Fytte grisen altså. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Skal på butikken for noe småtteri og så myldrer det med folk. På en lørdag halv 6 ettermiddag?? Kø i kasser og fullt caos. Fytte grisen altså. Opplevde faktisk det samme. Kom til Kiwi ca. ti på 6 og mange flere biler der enn normalt på en matbutikk på det tidspunktet. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Som regel kaos i butikkene rett før ølsalget stenger. Mulig det har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Køkulturen idet en ny kasse åpnes. 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Biler. Alt ved biler irriterer meg. Den ene kostnaden avløser den neste. Eu kontroll, vinterdekk, små pakninger som mangler. 2 Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg blir irritert over at vinter er en ting. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg blir irritert over at vinter er en ting. Som i at "vinter omtales med et substantiv" eller at det er kaldt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå