Emancipate Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Nikk hvis du svarer ja, og rist hvis du svarer nei. Etter at jeg begynte med det har jeg aldri hatt det problemet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 At jeg aldri finner lighter når jeg trenger det etter at jeg kuttet røyken for damping. +1 til deg for også bytte til damping! På den andre siden, har jeg ikke det problemet. Litt før jeg slutta å røyke, hadde jeg kjøpt en billig 20pk (skulle være økonomisk, tenk). Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Uttrykket "Det suger balle". Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Uttrykket "Det suger balle". Det uttrykket suger balle. Uttrykket "Det suger balle". Det uttrykket suger balle. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Og prisen for mest den forventede kommentaren går til.... 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Til BananLaks xDDDDDDdd Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) En venn mistet nettopp jobben og muligens lappen pluss at han blir politianmeldt etter en tilfeldig tisseprøve på jobb. Han testet positivt på mariuhana. Hva man gjør på privaten burde være komplett likegyldig for en bedrift. At det i det heletatt er lov å ta sånne tester av ansatte. Trodde vi levde i et opplyst samfunn. Hadde han vært fyllesyk og gått rett fra nach til jobb så hadde de fleste ikke brydd seg. Dobbeltmoralen lenge leve Endret 9. november 2015 av Kjetil_90 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 En venn mistet nettopp jobben og muligens lappen pluss at han blir politianmeldt etter en tilfeldig tisseprøve på jobb. Han testet positivt på mariuhana. Hva man gjør på privaten burde være komplett likegyldig for en bedrift. At det i det heletatt er lov å ta sånne tester av ansatte. Trodde vi levde i et opplyst samfunn. Hadde han vært fyllesyk og gått rett fra nach til jobb så hadde de fleste ikke brydd seg. Dobbeltmoralen lenge leve Det er, så vidt jeg vet, bare lov i spesielle yrker i Norge (i USA er det lov overalt). Dersom han hadde kunnet gå rett fra nach til jobb for å utøve jobben tyder det på at jobben hans ikke er så sikkerhetskritisk at de kan kreve slike prøver. Muligens har han samtykket, men hvor informert var det? At man skal miste lappen pga røyking innimellom er en feiltolkning av lovverket, selv om det praktiseres sånn noen steder, dessverre. Intensjonen er at det ikke skal skilles på forskjellige rusmidler i forhold til "edruelighet". Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Usikker på om det står i kontrakten hans at slike tester kan forekomme eller ikke. Har bare sendt et par snapchats om saken, så jeg vet ikke alt rundt det. Kjipt er det uansett. Det verste en kan gjøre mot noen som kanskje har et problem (sier ikke at han har det) er å ta fra de all mulighet til å tjene penger og komme seg rundt. Det er en dårlig løsning for samfunnet generelt. Det vil som regel bare øke problemene. Endret 9. november 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Usikker på om det står i kontrakten hans at slike tester kan forekomme eller ikke. Har bare sendt et par snapchats om saken, så jeg vet ikke alt rundt det. Kjipt er det uansett. Det verste en kan gjøre mot noen som kanskje har et problem (sier ikke at han har det) er å ta fra de all mulighet til å tjene penger og komme seg rundt. Det er en dårlig løsning for samfunnet generelt. Det vil som regel bare øke problemene. Virker merkelig. Kan d ha vært en tipser? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvorfor. Må. Jeg. Hele. Tiden. Drite. På. Draget??? :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvorfor. Må. Jeg. Hele. Tiden. Drite. På. Draget??? :wallbash: :wallbash: Fortelle? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Har lenge visst at jeg skal ha et møte den 26/11, men tidspunkt var ikke fastsatt. Retard jeg er som vanlig tenkte jeg ikke over å sette av tid til før 0830 for å ikke miste egen arbeidstid. Fikk i dag lapp om tidspunkter og jeg var satt til 0945. Sendte hyggelig forespørsel til ansvarlig om jeg kunne bytte med en annen, men nei det kunne hun ikke gjøre og jeg måtte selv spørre vedkommende om det. Sendte bestemt svar tilbake og fikk slengt "nei, da skulle du ha sagt det før, sitter i så så mange møter i uka og har ikke anledning til å ordne opp for andre". Jo, bitch, egentlig har du det, men du gidder det bare ikke fordi da vil de andre lure på hvorfor tidene er byttet om, men i realiteten har jeg bare meg selv å skylde, og derav det innlegget. Rimelig lei av å gjøre alt feil hele tiden... er det rart jeg er opgitt.. Oppdatering: Supert.. flere dårlige nyheter og forberedelser som må gjøres.. herved er dagen ødelagt og blir umulig å fokusere på jobb resten av dagen. Endret 12. november 2015 av Myst Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) 06.00 drar på jobb 17.00 drar hjem fra jobb 18.00 kommer jeg hjem 18.30-19.00 kjører jeg til trening 22.00ish kommer jeg hjem fra trening 23.30 er det natta. Repeat man-tors hver uke. Hverken pc'n eller tv'n har vært på hele uken:p Takk gud for kort arbeidsdag på fredag! Endret 13. november 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Er nok ikke gud du skal takke for det Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 At det er for mye som skjer nå og tankene er helt ville. Klarer ikke konse på oppgavene her en gang. Fuck it, i dag blir en kort dag. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 At det fortsatt er lov å regne priser i øre, på tross av at øre er utgått som fysisk valuta. Noe som f.eks koster 9,90 koster jo bare det om man betaler med kort. Ellers betaler man jo 10,- Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Hvis du kjøper ti av dem blir det 99 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå