Delvis Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 At de begynner med juleting i butikker så tidlig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Gjør som meg: Boikott juleting frem til første desember. I adventstida er det greit med julebrus, men om vi kjøper julegreier med en gang de dukker opp i oktober, vi butikkene starte tidligere og tidligere for hvert år. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Rører aldri julegreier før december så lar meg ikke påvirke, men det irriterer bare å se det. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Det som irriterer meg med at butikkene starter julemaset allerede i oktober, er at når jula omsider kommer, er jeg allerede lei av den fordi jeg allerede har sett julebrus og julegodteri i to måneder og julepynt i én måned. Butikkene gjør som de vil, men for meg ødelegger de jula når de begynner å selge julevarer så tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Rører aldri julegreier før december så lar meg ikke påvirke, men det irriterer bare å se det.Gjør ferdig julehandelen før 1. Desember så slipper jeg maset. Har kun en gave igjen. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Folk som reiser utenlands og ikke kan ett ord engelsk.. RE: http://www.dagbladet.no/2015/11/04/sport/idrett/new_york_marathon/maraton/loping/41812762/ Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Folk som reiser utenlands og ikke kan ett ord engelsk.. RE: http://www.dagbladet.no/2015/11/04/sport/idrett/new_york_marathon/maraton/loping/41812762/ Da lærer dem jo kanskje at det er lurt å kunne. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Folk som tydelig leser meldinger som er sendt til dem, men ikke gidder å svare tilbake. NB! Gjelder ikke dette forumet. Endret 5. november 2015 av Myst Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Når man skyller ned i doen og så oppdager at man har noe man skal kaste (papir, etc) og rekker og kaste det oppi før den er ferdig å skylle, men likevel blir det ikke skylt ned. Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) At enkelte tullinger aldri gidder å svare meg på tekstmeldinger eller e-post, hver gang jeg prøver å ta kontakt med dem. Det er akkurat som de sletter heile meldingen, og later som de aldri har fått noen meldinger... Endret 5. november 2015 av Valdres 101 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Mediespillere (som youtube) der kontrollene kommer oppå bildet, og andre ting som kommer oppå bildet ("you are now fullscreen"). Endret 5. november 2015 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Når det går så lang tid fra du bestiller noe til det faktisk dukker opp (hallo 70 dagers leveringstid), at når det kommer, så husker du ikke at du har bestilt det, og når du pakker opp og ser hva du har fått, så husker du ikke hvorfor du kjøpte de tingene. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Det jeg bestilte fra DX kom etter 4 måneder lol Kommer aldri til å bestille fra dem igjen selv om det er grisebillig Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Sikkert derfor det er billig, for å veie opp for at man kan forvente å motta varene en gang mellom påske og jul. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 At jeg aldri finner lighter når jeg trenger det etter at jeg kuttet røyken for damping. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 -Pose? -Nei. *slår inn pose* -Skulle ikke ha pose jeg *sur mine, fjerner pose* Faen heller, spør du om noe så får du høre etter for helvete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 De fleste som kjøper mer en fire enheter vil ha pose så da går det litt automatikk i det. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg skjønner det, men skulle jeg ha stått i kassa og slått inn feil så hadde jeg sagt "beklager, skal ta den vekk" og smilt litt istedet for å lage en sur mine som om det var kundenes feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå