SpongeFrog Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Irriterer meg at vi som betaler for VG+ fortsatt får reklame på VGTV..... irriterer at folk betaler for VG+. Dont feed the troll! 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Når du kjøper VG+ så får du tilgang til artikler om hvordan du kan spare penger ved å kutte ut unyttige ting. Lurer på om de nevner noe om å si opp avismedlemskap. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 VG+ går vell også under unyttige ting Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Folk som ikke tåler kritikk og sletter tråder/innlegg når de får argumentasjon mot seg. Dette tilfellet gjelder ikke dette forumet, skjedde i et annet forum nylig. 1 Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Problemet mitt med lyden som har irritert meg veldig lenge nå :/ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Spammere som adder meg på Facebook. Jeg er alltid (innbiller jeg meg) påpasselig med hva jeg trykker på av det som kommer opp i feeden min, men jeg har tydeligvis likt eller godkjent noe som gjør at de flommer inn (4 bare de siste to timene). >Windows >Facebook >Winamp Altså, jeg ville sagt at du har større problemer enn spammere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Du har tydeligvis ikke peiling. Winamp er den klart beste musikkspilleren på markedet. Og jeg tar heller Facebook enn G+ eller Myspace eller de andre. Samt at jeg liker Win7 bedre enn noe som helst Unix-basert. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Unix er fint og lettvint, men det er ikke optimalt og spille spill på. Jeg brukte Unix i to år, men ble så drittlei av å måtte kjøre ting gjennom emulatorer. Men om jeg skulle hatt en mediamaskin til kun film, TV og browsing, så ville gått for Unix. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Ikke påpekt Skurupu, men folk som installerer Linux og ender opp med å kjøre alt i Wine irriterer meg. Jeg hater å måtte rettferdiggjør din dårlige opplevelse fordi du prøver å kjøre Spotify, Photoshop, Skype og Call of Duty på Ubuntu. Spill på Linux er forøvrig awesome nå for tiden. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Spill på Linux er forøvrig awesome nå for tiden. Ja, det kom jo en ny versjon av Supertuxkart for litt siden! Livet har aldri vært bedre. http://supertuxkart.blogspot.no/2015/10/supertuxkart-091-is-released.html Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Når jeg er på forelesing og personen ved siden av sitter og biter og knasker og pirker negler som om det ikke er noen morgendag. Æsj. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Når jeg er på forelesing og personen ved siden av sitter og biter og knasker og pirker negler som om det ikke er noen morgendag. Æsj. At folk kan ha sånn mangel på oppdragelse og hensyn til andre er ganske utrolig. Irriterer meg støtt. Mest vanvittige eksempel var en på jobb, som satt åpenlyst foran trynet på oss andre med pekefingeren langt inni nasen, og ..ja. Kan nesten ikke si det en gang. Altså jeg mener, kan man tenke seg noe sånt?? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Du har tydeligvis ikke peiling. Winamp er den klart beste musikkspilleren på markedet. Og jeg tar heller Facebook enn G+ eller Myspace eller de andre. Samt at jeg liker Win7 bedre enn noe som helst Unix-basert. Det skulle ikke mye til for at du ble butthurt, nei. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jan Thomas blir nok butthurt av og til , knegg knegg Får ikke slått av ordliste på nettbrett , har sett under innstillinger...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=5a7--u-mdiE Herregud! Er det mulig!? Nazi tubbies er muntert også lol Breivik humorkan man jo humre av oxo. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Når han i bilen foran deg ikke har noen flyt i kjøringa, og ligger og småjukker bremsen hele tida. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Du har tydeligvis ikke peiling. Og jeg tar heller Facebook enn G+ eller Myspace eller de andre. Hvorfor bruke tiden din på det dritet? Du kunne heller brukt tiden din på noe fornuftig, som spill eller serier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Du har tydeligvis ikke peiling. Og jeg tar heller Facebook enn G+ eller Myspace eller de andre. Hvorfor bruke tiden din på det dritet? Du kunne heller brukt tiden din på noe fornuftig, som spill eller serier. Hvem sier at jeg ikke sitter og spiller eller leser store deler av min våkne tid? Serier er greit nok, akkurat som film-maratoner, men jeg foretrekker å lese / surfe mens jeg gamer, altså. Facebook er veldig greit for å opprettholde kontakt med venner og familie, og for å få med seg arrangementer. Det er mange konserter og fester jeg hadde gått glipp av om jeg ikke hadde vært på Facebook for å få de med meg. Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Det nye oppsettet til Kvinneguiden. Nå går alt sammen mye treigere der, og alt er fryktelig uoversiktlig og rotete. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Sånn går det når kvinnfolka tar styringen vettu. Hvordan de klarte å lansere et uferdig og ikke nok testet produkt, kan man jo lure på. Ikke få med klager hittil hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå