Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hvis vi skulle flyttet permanent til Norge, så skjønner jeg godt at reglene er strenge (selv om jeg personlig er for åpne grenser).

Men det er kun snakk om en to ukers ferietur før vi returnerer til livene våre her nede. Det burde ikke være så vanskelig.

Har også lyst til å skrive en rant om den negative kommentarer din angående vestlige menn og asiatiske kvinner, men jeg orker ikke. Vennligst slutt å fyr opp under den ødeleggende stereotypen. I all hovedsak stemmer den ikke. Ingen andre raseblandede par får den samme negative behandlingen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så godt satt inn i dette så det er godt mulig min konklusjon bare en sammensurrium av fordommer.

Men uansett, here goes.. 

Jeg ser på det å hente seg asiatisk kone gjennom organiserte foreninger eller svært fattige familier som noe ganske så umoralsk eller i beste fall and ganske mørk gråsone.

Tilfeller der man i grunn kjøper seg en kone, man betaler familien eller organisasjonen en sum og mer over tid for å ha en som vasker, rydder og sprer bena, der jenta fort skiller seg etter å ha entret Norge og funnet seg noen med litt tykkere lommebok.

Jeg tipper det er det her Dr Jones tenker på. 

Så er det de som treffes og som blir sammen fordi de liker personen og ikke lommeboken. Dette bør være helt greit uavhengig av hvilke land kjønnene kommer fra. Og tipper det er dette Skurupu tenker på.

I all hovedsak stemmer den ikke. Ingen andre raseblandede par får den samme negative behandlingen. 

Russiske internett koner får vel så å si samme negative behandling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Å finne en trolley på Frankfurt flyplass er som å finne en jomfru på en fødeklinikk , bare å glemme.......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Vel, selfølgelig, flesteparten av de som plukker opp damer der nede gjør det kun for å få pult litt. Også skiller kvinnfolket seg fra den norske mannen så fort hun kan etter hun har blitt norsk.

Ikke helt enig mht punkt 2 , det er seriøse kvinnfolk også , ikke bare lureri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er veldig irriterende når man går på dass for å legge en "kabel" (eller tre)

Men så legger man en så stor kabel, at dassen ikke klarer å få heile dritten unna. Bokstavelig talt. :confused:

Dermed blir man jo stående der, for å skylle ned gjentatte ganger, før ting faktisk går unna.... :hm:

Elvis døde ikke bare av piller men forstoppelse også , hadde fire mnd gammel avføring i magen......

Har ikke kunnet #2 siden natt til Torsdag men sikkert siden ikke spist så mye og da går det tregere.

Lenke til kommentar

Er ikke så godt satt inn i dette så det er godt mulig min konklusjon bare en sammensurrium av fordommer.

Men uansett, here goes.. 

Jeg ser på det å hente seg asiatisk kone gjennom organiserte foreninger eller svært fattige familier som noe ganske så umoralsk eller i beste fall and ganske mørk gråsone.

Tilfeller der man i grunn kjøper seg en kone, man betaler familien eller organisasjonen en sum og mer over tid for å ha en som vasker, rydder og sprer bena, der jenta fort skiller seg etter å ha entret Norge og funnet seg noen med litt tykkere lommebok.

Jeg tipper det er det her Dr Jones tenker på. 

Så er det de som treffes og som blir sammen fordi de liker personen og ikke lommeboken. Dette bør være helt greit uavhengig av hvilke land kjønnene kommer fra. Og tipper det er dette Skurupu tenker på.

Jeg følte ikke at kommentaren var rettet mot meg i det hele tatt. Jeg trur ikke Dr Jones trur at det er dette jeg har gjort.

Jeg snakket mer generelt. De aller fleste vestlige/østlige par er ikke slike "kjøpte koner", men stigmaet er der, og en god del folk ser negativt på det.

Lenke til kommentar

Møkkafellesvaskeriløsninger hvor ingenting er på stell. For det første har de et online bookingsystem som tillater at folk kan sette på en vask som stjeler av vasketida di om den varer for lenge, slik at du også må stjele av nestemann for å få vasket (om programmet varer lenge). For det andre har det flere ganger ikke gått å bruke vaskemaskinene på grunn av at dekselet til doseringsskuffen har vært ødelagt. I dag gikk ned med en gang jeg stod opp, men da var rommet fortsatt låst, slik at jeg måtte komme tilbake om halvannen time. Når jeg så omsider får satt på vaska og skal til for å hente den opplyser maskinen meg om å sjekke varmtvannsinntaket, og det er langt i fra første gangen for å si det sånn. Alt dette er jævlig praktisk når man kun har ankelsokker og slaskete treningsklær igjen å gå i.  :realmad: 

(i-landsproblemer, heldigvis).

Lenke til kommentar

Det er veldig irriterende når man går på dass for å legge en "kabel" (eller tre)

Men så legger man en så stor kabel, at dassen ikke klarer å få heile dritten unna. Bokstavelig talt. :confused:

Dermed blir man jo stående der, for å skylle ned gjentatte ganger, før ting faktisk går unna.... :hm:

Jeg føler din smerte, kompis.  Hahahaha.   :D       Vi har tre toaletter på jobben, men to av dem er tydeligvis bare ment for nummer 1, fordi avløpet er smalt som fy.  Gjelder å sikre seg den store dassen der.   ;)

Lenke til kommentar

Jeg følte ikke at kommentaren var rettet mot meg i det hele tatt. Jeg trur ikke Dr Jones trur at det er dette jeg har gjort.

Jeg snakket mer generelt. De aller fleste vestlige/østlige par er ikke slike "kjøpte koner", men stigmaet er der, og en god del folk ser negativt på det.

Nei, jeg vet du har funnet ei ærlig kjæreste. Men regjeringa er ikke helt enig med meg og deg. Jeg har aldri prøvd å sagt at du hadde greencard marriage. Jeg bare sier at regjeringa er mistenkelig.

Jeg formulerte meg kanskje litt feil. Men jeg mente aldri at du gjorde det for penger.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...