Kaymeerah Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Influensa! Skikkelig ille en også. Jeg har vært sengeliggende i 3-4 dager nå. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Ingen planer for nyttårsaften Bare å hive innpå litt alkohol, så blir det så fint skal du se. OT: Manga, hentai og alt slikt tullball Endret 31. desember 2010 av Mr. Graves Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg skjønner ikke folk som er fascinert over manga og hentai og alt dette japanske tullegreiene heller. Har ei jente i klassen som tegner slike tegninger konstant. Se nå til faen å tegn noe skikkelig, slik som for eksempel dette; Hurr, jeg som har tegnet han der. Selvreklamering. 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ingen planer for nyttårsaften Bare å hive innpå litt alkohol, så blir det så fint skal du se. OT: Manga, hentai og alt slikt tullball Føler dessverre ikke for å drikke i morgen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Skjulte brukere. Show your face, god damn it. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Irriterer at jeg aldri husker å bruke Opp-knappen, for så å irritere meg over at scrolling opp alltid tar så lang tid. Hørt om en fin knapp på tastaturet som heter "HOME"? På mitt tastatur er den ikke fin.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 At det går an å rote så jævlig på rommet etter å ha vært hjemme i 10 dager. Herregud. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 At jeg ikke får kjøpt fyrvkereri i Bay Area, at jeg ikke så noen vaskebjørner da jeg var ute og lette i sted og at jeg ikke får lagt ut bilder på foto.no med bronsemedlemskap lenger. -_- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Irriterer at jeg aldri husker å bruke Opp-knappen, for så å irritere meg over at scrolling opp alltid tar så lang tid. Hørt om en fin knapp på tastaturet som heter "HOME"? Da må man jo flytte hånden for å gå opp...det er nå ihvertfall unødvendig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Nei huff for en skjebne, bruke noen få kalorier... uff nei. EDIT: Svarte Cowboy Bob i sarkastisk tone, så det ikke tas feil av noen her. Endret 31. desember 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Irriterer meg at jeg ikke kommer på et ordentlig vittig svar til det der. Irriterer meg og at jeg driver og finner søk etter "5" overalt i browseren min o.O edit: Grunnen til "5" er visst pga en macro jeg lagde på musen i går Enda et mysterie løst av den brilliante Cowboy Bob. Endret 31. desember 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 I have defeated you, fearsome Cowboy Bob! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Pappa irriterer meg... Forbanna idiot! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Og slik ser det ut utenfor soveromsvinduet mitt: Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er så sinnsvakt glad i ransfilmer, spesielt de som faktisk er realistiske, slik som Nokas-filmen. Problemet er at jeg føler jeg har sett alle. Skulle nesten ønske jeg hadde like dårlig hukommelse som han karen i Memento. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sett den nye filmen The Town? Forøvrig så irriterer jeg meg over at jeg fremdeles ikke har funnet sted å feire ikveld. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg skjønner ikke folk som er fascinert over manga og hentai og alt dette japanske tullegreiene heller. Har ei jente i klassen som tegner slike tegninger konstant. Se nå til faen å tegn noe skikkelig, slik som for eksempel dette; Hurr, jeg som har tegnet han der. Selvreklamering. Theodor "T-Bag" Bagwell? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er T-Bag, ja. Hadde en mer detaljert tegning av han, men den finner jeg ikke igjen... Og jeg har fremdeles ikke funnet noe sted å feire ikveld, virker som om alt er dødt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Irriterer at jeg ikke finner noe sted å feire nyttårsaften. Jeg har en fest, men der er det fullt så jeg får ikke tatt med dama. Hun har også en fest hun kan dra til, men det er det også fullt, og der kommer ikke jeg inn. Vil jo helst feire sammen med henne, men det virker jo umulig. -.- Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jævla forpulte drittsamfunn der det faen ikke går offentlig transport på nyttårsaften! Faenmeg flytte til New York der de er mer siviliserte. Drittland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå