J. Fredrik Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har sagt det før, men sier det igjen; røykere. Blir gledes dag når det ikke blir lovlig å røyke på offentlige plasser hvor det ferdes folk som ikke er interessert i å være passive røykere. Også setter den drittlukta seg inni klærne dine. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Irriterer meg at den dingsen som er på bensin-/dieselpumpene for automatisk fylling nesten aldri virker på noen stasjoner.... 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Fjernet med vilje på bensinpumper i Norge, slik at du ikke skal sette deg inn i bilen under fyllingen, generere statisk elektrisitet, ta på pistolen og potensielt antenne alt med en statisk gnist. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg fyller aldri bensin, men ser da ut som at denne "spaken" finnes på disse også? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Irriterer meg at den dingsen som er på bensin-/dieselpumpene for automatisk fylling nesten aldri virker på noen stasjoner.... Virker stort sett på dieselpumper. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har jo sett at noen slipper pistolen og lar den stå uten å holde i den når de fyller. men det der har jeg aldri komt på å prøve. Vet ikke hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg fyller aldri bensin, men ser da ut som at denne "spaken" finnes på disse også?Spaken finnes, men pinnen som den skal hektes på er der ikke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg så en som fylte bilen automatisk, mens bilen stod på, radioen på full guffe, med døra åpen og han stod rett utenfor og røykte en sigarett. Det var som om han stresset med å ikke gi en faen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ikke så farlig om det er diesel da. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Den der skravlekjerringa på jobb som sitter og prater 99.9% av tida, får gnagsår i ørene til slutt. Hun bruker ofte en halv time på å komme seg ut døra på enden av dagen fordi hun skal prate med gud og hvermann før hun får kommet seg ut. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ikke så farlig om det er diesel da. Røyking er vel ikke veldig smart om det er bensinpumpe rett ved siden av. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har jo sett at noen slipper pistolen og lar den stå uten å holde i den når de fyller. men det der har jeg aldri komt på å prøve. Vet ikke hvordan det fungerer. Jeg gjør det alltid der det er mulig. Digg å slippe å holde spaken inne Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har jo sett at noen slipper pistolen og lar den stå uten å holde i den når de fyller. men det der har jeg aldri komt på å prøve. Vet ikke hvordan det fungerer. Jeg gjør det alltid der det er mulig. Digg å slippe å holde spaken inne Ja, det er slitsomt.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 At de enda ikke har fått EurosportN på Get. Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Studenter som hyler over at de får så lite fra lånekassen. Vel, da er det bare å kutte ut alkoholen I helgene. Vanskeligere er det ikke har jeg hørt! Klarte meg helt fint når jeg studerte I 2010 og frem til den dag I dag I oslo! Uten deltidsjobb vel og merke. Så lenge man er fornuftig og prioriterer riktig så kan man lett også feste og ha det gøy.Les ditt eget innlegg:Folk som er dobbelmoralsk når det kommer til materialistiske ting/penger generelt. Personen med vanlig inntekt gråter pga en som har høyere inntekt går å kjøper seg f.eks en veske til 50k. Javel? Hva med å tenke at de som synes at det å bruke flere tusen kroner på pcdeler eller annet teknologi bruker flere tusen kroner på akk det? En med lavere inntekt enn deg vil synes mye det samme som du syns om en med høyere inntekt. La nå folk bruke penger som de vil! Barn fra Afrika vil tenke det samme som du tenker om de med bedre økonomi. javel! Hvorfor kjøpe seg pc til 15k når du kan få en for 2,5? Ja, da får de slutte å klage!! Om de har lyst til å bruke studieplanene sine på alkohol, så gjør det, men da Bør de holde kjeft om hvor lite de får fra lånekassen. Akkurat på lik linje som folk som klager over at andre bruker tusenvis av penger på pc, klær eller hobbyen sin. Det er klagingen og moralpreiken deres jeg sikter til! Endret 10. oktober 2015 av REALITET Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har sagt det før, men sier det igjen; røykere. Blir gledes dag når det ikke blir lovlig å røyke på offentlige plasser hvor det ferdes folk som ikke er interessert i å være passive røykere. Jeg bor i et land uten røykelov. Satan så digg! Lenke til kommentar
Woods Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har sagt det før, men sier det igjen; røykere. Blir gledes dag når det ikke blir lovlig å røyke på offentlige plasser hvor det ferdes folk som ikke er interessert i å være passive røykere. Jeg bor i et land uten røykelov. Satan så digg! Blir gledens dag når det blir enda strengere i Norge! Er 'satans' irriterende å inhalere den dritten når en venter på bussen, går ut av en flyplass, taxikø osv.. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Gjengen med kassakjerringer som er på bunnpris nå. Tror visst de lager "bra miljø" med å stå å rope og kødde med både hverandre og kunder i ett sett.Verste at det er der vi må hente pakker og. Eller så hadde jeg sluttet helt å gå der. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har sagt det før, men sier det igjen; røykere. Blir gledes dag når det ikke blir lovlig å røyke på offentlige plasser hvor det ferdes folk som ikke er interessert i å være passive røykere.Jeg bor i et land uten røykelov. Satan så digg! Blir gledens dag når det blir enda strengere i Norge! Er 'satans' irriterende å inhalere den dritten når en venter på bussen, går ut av en flyplass, taxikø osv.. Damper i vei med min elektriske røyk når jeg er ute. Selvsagt ikke oppå folk og holder igjen når jeg går forbi. Samme som jeg gjorde med sigaretter. Ingen vits i å plage andre med egne vaner ved mindre de ber om det selv. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå