TanzElectrik Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Folk som må skrike ute midt på natta! Forrige blokka jeg bodde i hadde slike folk i gangene til og med. Var også mye festing i etasjene under. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 At jeg ikke klarte å komme meg opp når jeg ville i dag på grunn av lite og dårlig søvn i natt. Og at jeg ble kalt inn på jobb i dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Avast er kanskje grei gratis AV, men nå begynner jeg bli fed up av popupene dems. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Naboen her. Bor i en veldig lytt blokk. Han skal absolutt ha fest fredag-søndag hver eneste uke. Dundrer i hele blokka og folk skriker og ringer på feil hele tiden. Et par ganger har ambulanse og politi kommet her og. Jeg er så ekstremt glad for at jeg bor i en enebolig. Tror jeg aldri ville klart å flytte inn i en blokk eller et rekkehus. Har blitt for bortskjemt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Alltid vært en blid og positiv type, selv på egenhånd. Men i det siste så har det bare gått i feil retning, redd jeg begynner å bli smått deprimert. Noe jeg aldri hadde trodd jeg kunne bli.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Må på legekontoret, men er for trøtt. Tar evigheter for meg å våkne om morgenen enkelte dager, og dette er en av de dagene. Føler ikke jeg har ork til noe som helst i dag. Bleh. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Forsov meg i dag. Aargh. Har ikke forsovet meg på flere uker, så er det nedtur igjen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 At såkalte "hvite" høyttalere er pepret med svarte skruer, svarte membraner, svarte griller, svarte ditt og svarte datt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Vent hvorfor lagde de en Maze Runner oppfølger? Den første filmen sugde jo. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Vent hvorfor lagde de en Maze Runner oppfølger? Den første filmen sugde jo. Fordi det som alle andre bøker nå for tiden er en serie på 3 bøker og da må de lage 4 filmer. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) The film was also a commercial success, as it topped the box-office during its opening weekend with a $32.5 million debut, making it the seventh-highest grossing debut in September. The film earned over $345.5 million worldwide at the box-office, against its budget of $34 million. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Maze_Runner_(film) Derfor Endret 21. september 2015 av Brattus 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Folk som er i fyr og flamme over å kjøpe noe du ra lagt ut på Finn, for så plutselig bare forsvinne. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Forsov meg i dag. Aargh. Har ikke forsovet meg på flere uker, så er det nedtur igjen. Forsov meg til 15.30 i dag Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Forsov meg i dag. Aargh. Har ikke forsovet meg på flere uker, så er det nedtur igjen. Forsov meg til 15.30 i dag Klarte å forsove meg til ca 13 idag jeg. Skulle egentlig ha stått opp 9.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Sanger som starter bra, men blir dårlige halvveis. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Syklister som ikke bruker ringeklokker når de sykler på gangvei/fortau. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg føler det blir så påtrengene å bruke ringeklokka. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Sanger som starter bra, men blir dårlige halvveis. Enig! Har en sang i Spotify-lista mi som er så bra bra de første 30 sekundene, men etter det blir den for "masete" og dårlig. Allikevel hører jeg på den ganske ofte, men bare 30 sekunder av sangen (varer i 4 min). Kom på enda en ting som irriterer meg: Folk som på død og liv må diskutere hvem som er best av Messi og Ronaldo i hvert bidige innlegg som handler om ên av dem. Endret 22. september 2015 av m20k Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Sanger som starter bra, men blir dårlige halvveis. Enig! Har en sang i Spotify-lista mi som er så bra bra de første 30 sekundene, men etter det blir den for "masete" og dårlig. Allikevel hører jeg på den ganske ofte, men bare 30 sekunder av sangen (varer i 4 min). Kom på enda en ting som irriterer meg: Folk som på død og liv må diskutere hvem som er best av Messi og Ronaldo i hvert bidige innlegg som handler om ên av dem. Sikkert noen som er uenige, men "Red Hot Chilli Peppers - Can't Stop" er en sån for meg. Endret 22. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Veldig med nettproblemer i dag. Går hele tiden i ''ingen internett-tilgang'' selv om modemet lyser helt normalt. Noen dager er bare slik... Endret 22. september 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå