Kea Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Romfolk eier ikke respekt for noen. Det er noen veldig, veldig få av dem som er skikkelige, men de fleste driter i andre. Pun intended. Nei, jeg er ikke full av uberettigede fordommer. Jeg har selv vært i Romania og sett hvordan de holder på der nede. De kommer fra en kultur som lærer dem å stjele fra de er 6 år gamle. Foreldrene bryr seg ikke om ungene sine. Det er forferdelig at det er sånn, men det er sånn. 1 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 EL-biler som SNIKER i kollektivfeltet, og som helt uventet og uten forvarsel smetter tilbake til vanlig felt. Selvfølgelig uten å gi tegn - for de skal jo SNIKE seg tilbake. At de setter andre i fare tenker de ikke over... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 http://www.osloby.no/nyheter/--En-gravlund-bor-vare-det-siste-stedet-man-gar-pa-do-8165463.html Hva feiler det (rom)folk? Trist når mennesker er så fattige at de ikke har råd til egen bopel, men når man er så heldige å få hjelp fra kirken og driter ned kirkegården deres, da har man bare total mangel for respekt for andre mennesker. Kan man ikke finne en bensinstasjon i nærheten, evt. alle andre steder enn på kirkegården? Husker det hang en gjeng med romfolk ved Nationaltheatret T-banestasjon en gang. De sto og hang i blomsterbedet, og han ene enkelt og greit dro ned buksesmekken og pisset på et av landets mest offentlige steder. Så ikke beruset ut, men ga tilsynelatende fullstendig faen i alminnelig folkeskikk. Det der gjelder søren meg ikke for alle. Mange av disse "tiggerne" har bakmenn med (luksus)biler og hjem med god levestandard. De utgir seg for å være uteliggere, men om kvelden blir de kjørt til steder. Gjelder nok ikke alle men har sett noen med dyre telefoner. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Det er helt sant, det som Myst sier. Mange av dem har hus i hjemlandet, mens de utgir seg for å være fattige her. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 EL-biler som SNIKER i kollektivfeltet, og som helt uventet og uten forvarsel smetter tilbake til vanlig felt. Selvfølgelig uten å gi tegn - for de skal jo SNIKE seg tilbake. At de setter andre i fare tenker de ikke over... Det der gjelder vanlige biler også, å kjøre i Bergen sentrum f.eks er en øvelse i selvbeherskelse, er så mange drittsekker som bruker kollektivfelt som snikefelt og skal presse seg inn når det passer dem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 At P3 Urørt voldtar sangene mine med komprimering. Hvorfor skal jeg i det hele tatt gidde å publisere musikken min om det høres ut som det blir spilt av på en toaster med noen ledninger surret rundt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Men NN lar ikke sykdommen stoppe seg. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Det var en flue på do da jeg bæsjet istad. Fy fader så jævlig irriterende! Helvetes buzzing rundt i rommet. (Har lagt innlegget i spoiler da det medførte ubehag og kvalme ovenfor en forumbruker.) Endret 19. september 2015 av J. Fredrik Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Det var en flue på do da jeg bæsjet istad. Fy fader så jævlig irriterende! Helvetes buzzing rundt i rommet. At jeg får noe sånt servert rett i frokostfatet når jeg åpner tråden. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Så ikke gå inn her når du spiser. Les heller en bok. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Folk som tror at å starte en setning med 'jeg er ingen rasist, men' gir de friheten til å skrive alt mulig bullshit. Endret 17. september 2015 av Kjetil_90 3 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Når bussen kommer, og den som går på først skal enten fylle på busskortet sitt eller betale kontant... Kan de ikke bare la oss som bare skal pipe korte sitt gå først, så slipper vi å stå utenfor bussen venta på at de først skal si hvor de skal, så finne frem lommeboken, ta frem kortet, taste koden, vente, så få kvitteringen.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Det er ikke vanskeligere enn å finne frem lommebok og ta ut kort eller penger og ha det klart før bussen kommer. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Akkurat det som irriterer meg, folk er så sykt trege når de skal på bussen. Selv bruker å sende på andre folk før meg om jeg vet jeg må f.eks fylle på mndskortet mitt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Katta har funnet en måte å få meg til å slippe han ut på natten. Ved å kjapt klore meg under tærne.. Selv om jeg har beina under dyna så treffer han hver gang. Det er så satans vondt! Her om dagen haltet jeg rundt på jobb fordi jeg fikk sår under en av tærne.. Han vet at dette er effektivt fordi han har funnet ut at det er den raskeste måten å få meg opp på, da jeg blir rasende på han. I natt sparket jeg til han så han fløy rett i veggen, helt på refleks. Fikk instant dårlig samvittighet, men han bare sto rolig og ventet på meg der han landet, så det virket ikke som om han brydde seg:p Forbanna luring.. Endret 18. september 2015 av Kjetil_90 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 De er jævlig plagsomme men samtidig kosete og kule. Katter winning. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Irriterer når sjefen tar det som en selvfølge at du vil jobbe overtid på en fredag Tenker "Brenn i helv*** din s**** ho**re bukk" ofc skal du selv gå hjem kl 3 presis hver dag. Endret 18. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Går det ikke med en hvit løgn om at du har en avtale etter jobb? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Føler ett visst ansvar og press for å fulføre mine oppgaver før jeg går hjem, hvem ellers skal lixom gidde å jobbe overtid på en Fredag? Noen må! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå