Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol. Logitech G500 ftw. Trykk på en knapp, så løsner du hjulet fra "hakkene". Spin, vent sånn ca 0,1 sekund - VIPS på toppen. Gjelder nesten uansett hvor lang siden er. Nå du er på toppen/bunn, trykker man på knappen igjen, for normal scrolling. Det eier.

Feil tråd mister.

Is it?

 

-

 

Irriterer at jeg aldri husker å bruke Opp-knappen, for så å irritere meg over at scrolling opp alltid tar så lang tid.

 

Lol. Logitech G500 ftw. Trykk på en knapp, så løsner du hjulet fra "hakkene". Spin, vent sånn ca 0,1 sekund - VIPS på toppen. Gjelder nesten uansett hvor lang siden er. Nå du er på toppen/bunn, trykker man på knappen igjen, for normal scrolling. Det eier.

Lenke til kommentar

Lol. Logitech G500 ftw. Trykk på en knapp, så løsner du hjulet fra "hakkene". Spin, vent sånn ca 0,1 sekund - VIPS på toppen. Gjelder nesten uansett hvor lang siden er. Nå du er på toppen/bunn, trykker man på knappen igjen, for normal scrolling. Det eier.

 

Har hatt g500 og har g700 (den trådløse)med samma scrollingfunksjon. Elsker den! Blitt så vant til det nå at det går av seg selv.

 

Irriterer meg sabla over lite søvn..

Lenke til kommentar

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKKKK....

 

Softgunnern min har blitt stoppa i tollen, og de lar den sikkert ligge der til de har prøveskutt den 9000 ganger for å sjekke at det ikke er et ekte våpen og blablabla., ÆÆÆ. Bestilte fra USA den 6. desember, og får den ikke før utpå nyåret >.< og det er bare EN! ting.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er DENNE sleazye fyren som prøver å forsvare at han sitter å drar staken til noen lettkledde småjenter. Trenger du å proklamere det på nettet, og tror du virkelig du blir straffet for det? "Modellbilder av jenter i ungdomsskole alder" som han så fint kaller det. Det er jo ikke akkurat det Kripos leter etter.

 

"Det er enorm forskjell på millioner av modellbilder, og det som faktisk er overgrepsmateriale - et par hundre private bilder, som noen er fra 1970-tallet. Det faktum at mange av disse bildene har eksistert på Internett siden 1990 gjør ikke saken bedre. Det dreier seg om innscannede bilder som noen har tatt med filmkamera."

 

Hvor han har fakta fra kan man jo bare lure på. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...