Skogslik Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Flyktning styret. Til helvete med det. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Enig, møkk lei av å lese om flyktninger. Toppet seg med at TV2 klistret en giverannonse oppi hjørnet på alle kanaler i dag. Som om disse syriaflyktningene plutselig er de eneste som lider i verden. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ro dere ned. Dere får ikke lov til å klage før de reklamerer for syrere uten palmeolje. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Endret 12. september 2015 av Puffet Ris Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Nei da. Du forstod ikke min. 2 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Opplegget rundt PL-kampene på TV. I løpet av få år har prisen skutt i været og tilbudet blitt ræva. 1 Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Å være trøtt om morgenen fordi en må snu døgnet igjen etter å ha sovet lengre enn vanlig på lørdagen etter å ha vært ute på lørdagen. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Utakknemlige mennesker. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Staten skapte disse med sin behandling av mobbeoffere på 90-tallet. I motsetning til i dag, så ble ikke mobbeofferet hjulpet. De ble derimot straffet. Det var ikke mobberen som ble tatt ut av klassen. Det var ikke mobberen som ble sendt til psykologer og adferdsterapeuter. Det var offeret. Mobbeofferet på 90-tallet ble opplært til å tro at de var problemet. Det var de som lagde ugagn i skolesamfunnet deres. Og de kunne ikke være sammen med de andre. Min oppfatning er at det er forskjellig fra skole til skole. Hadde fks noen pøbler i klassen som mobba en stakkers kar. Mobberne fikk brev hjem om møter med skolen og rektor. Han karen som ble mobba, ble faktisk ikke rørt igjen etter dette.. Hater folk som forventer for mye, eller legger seg borti hva andre gjør. Folk på jobben baksnakker så j***** når visse personer ikke er i rommet at jeg skjemmes på disse personers veine. Voksne folk alså... Endret 13. september 2015 av SpongeFrog 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Apropos invandrere. Når de skal møte det offentlige og skal lese "Preimplantasjonsdiagnostikknemnda"... De fleste språk har ikke mulighet for så lange ord. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Når jeg trykker space for å pause en Youtube-video, og så scroller den litt ned i stedet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Og det motsatte problemet: Når jeg trykker på taster (f.eks. space for å scrolle ned) så pauser den en youtube-video i forrige aktive tab. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Folk (les:mest damer) som bruker høye eller harde hæler på arbeidsplassen og går rundt veldig ofte. Tok, tok, tok, tok. Blir frustrert av å høre på det. Hvorfor kan ikke folk skaffe seg innesko eller tøfler?(som meg, med ekstra myke såler under) Par andre ting irriterer også med sjefen. Skulle liksom bestille noen bøker før ferien, har fortsatt ikke fått dem. Skulle også sette opp par private arbeidsplasser (har to små rom til disposisjon som skulle egentlig brukes til stille arbeid), og selv om all utstyret har kommet, har han fortsatt ikke satt det opp. Blir en del støy igjen iblant og skulle gjerne trukket meg til de rommene for litt mer stillhet. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Oktoberfest i september. Ærlig talt. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Oktoberfest varer i 16 dager, og avsluttes første helgen i oktober. I år varer Oktoberfest fra 19. september til 4. oktober. Endret 14. september 2015 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Programmerere som ikke skjønner hvordan ctrl+z skal implementeres. Det skal ta bort siste ord. Ikke et tilfeldig antall bokstaver og ende opp midt inne i et ord. Endret 14. september 2015 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 En rumpe uten et hull i midten Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 En rumpe uten et hull i midten Hva har en fersken noen gang gjort mot deg? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Folk (les:mest damer) som bruker høye eller harde hæler på arbeidsplassen og går rundt veldig ofte. Tok, tok, tok, tok.Bare meg som ser for meg en mann i høye hæler? Tok, tok, tok, tok, "I'm so fabulous". Endret 15. september 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 http://www.osloby.no/nyheter/--En-gravlund-bor-vare-det-siste-stedet-man-gar-pa-do-8165463.html Hva feiler det (rom)folk? Trist når mennesker er så fattige at de ikke har råd til egen bopel, men når man er så heldige å få hjelp fra kirken og driter ned kirkegården deres, da har man bare total mangel for respekt for andre mennesker. Kan man ikke finne en bensinstasjon i nærheten, evt. alle andre steder enn på kirkegården? Husker det hang en gjeng med romfolk ved Nationaltheatret T-banestasjon en gang. De sto og hang i blomsterbedet, og han ene enkelt og greit dro ned buksesmekken og pisset på et av landets mest offentlige steder. Så ikke beruset ut, men ga tilsynelatende fullstendig faen i alminnelig folkeskikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå