Kea Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det irriterer meg litt at jeg ikke kan relatere til noen av trafikk-irritasjonsmomententene her inne, siden jeg verken har bil eller lappen. Jeg også vil syte over dårlige trafikanter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha!fås rett over grensa til 80kr brette.. Hater folk som ikke blinker ut av rundkjøringer!! Skjer hver forbanna dag på vei hjem fra jobb! Hvor vanskelig kan det være? Blinker ut? Det kan vel være det samme, ser jo hvilken fil de ligger i. De som ikke blinker inn derimot. Eller rettere sagt de som ikke blinker om de skal til høyre, så man blir stående og vente/vike. DET er irriterende det. Ikke alle som ligger riktig plasser i veibanen heller. Kan ikke stole på det. Irriterer meg når jeg står å venter for å kjøre ut i en rundkjøring, og så er det noen som svinger ut til venstre for meg uten å blinke. Hadde vedkommende blinket hadde jeg sett at bilen skulle ut av rundtkjøringen, og vært mer klar til å kjøre inn. I steden blir jeg sittende 2-3 sekunder ekstra. Blir mye i det lange løp, i hvert fall når det er mye trafikk og dette ikke kun går ut over en selv. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha! Enig!+ Cherry Coke. Har vell begge disse i sverige å utlandet generelt, men det hjelper ikke meg. Det gjør det vel? Du vil bare ikke betale prisen det koster med drittbrus. Cherry Coke fåes i flere butikker i Bergen, forøvrig. Regner med den er på en Meny nær deg og. Meny, deli, spar, 7eleven, noen sjapper på oslo s, gunerus...Over alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha!Enig!+ Cherry Coke. Har vell begge disse i sverige å utlandet generelt, men det hjelper ikke meg. Det gjør det vel? Du vil bare ikke betale prisen det koster med drittbrus. Cherry Coke fåes i flere butikker i Bergen, forøvrig. Regner med den er på en Meny nær deg og. Passer bra at du har sau som avatar for du har jo sau/politiker-mentalitet : "Man skal bare drikke CC eller Pepsi Max , ingenting annet !" Savner tamarin-brus fra CA oxo Endret 10. september 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Posten og PostNord ødelegger så mye pakker at det er er helt utrolig. At det lages så mye ubrukelige produkter. Det er plent umulig å få tak i et bra tastatur med normalt utvalg av taster. Tastene er for tunge å trykke ned, tastene lager for mye lyd og tastaturene har bizarre layouter så essensielle taster og tegn som Home, End, PageUp, PageDown {[]} og F-tastene er utrolig kinkige å bruke. Jeg hentet nettopp et Cherry Stream XT. Tastene er for tunge å trykke ned, og selve tastaturet er alt for stort og tungt. Jeg har nå kjøpt 6 tastaturer, og det beste er det til 99 kroner fra Clas Ohlson. Som alle kan skjønne ut i fra prisen, så er ikke det et bra tastatur. Da ankom nettopp mitt 7., og det ble umiddelbart reklamert på, ettersom det dropper tastetrykk. Rapoo E9070 2.4G Wireless 2 Block Keyboard White Nordic. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Folk kan være kravstore noen ganger. Var med på et gratis arrangement forrige uke da jeg grillet for 200 personer. Gikk greit i starten og alle var mette og fornøyde. Men etter 3 timer begynte grillene å miste futten og folk ble sultne igjen. Det tok lengre tid å grille maten køen ble mer og mer amper da de ikke fikk maten med en gang. Begynte å kjefte på oss fordi vi ikke gjorde jobben. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Bedrifter som har god kundeservice ved å ha chat, men der folkene i chatten ikke har fullmakt til å gjøre noe som helst av betydning. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Irriterer meg over folk som skylder på purken når de bryter en regel. Jeg har ei jente som poster ALT på Facebook, og hun la ut følgende status: "Da ble det bot og-.- Jævla snut faen". Grunnen til at hun fikk bot, er fordi hun ikke hadde på seg belte. Fordi det er for "pingler". 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha!Enig!+ Cherry Coke. Har vell begge disse i sverige å utlandet generelt, men det hjelper ikke meg. Det gjør det vel? Du vil bare ikke betale prisen det koster med drittbrus. Cherry Coke fåes i flere butikker i Bergen, forøvrig. Regner med den er på en Meny nær deg og. Passer bra at du har sau som avatar for du har jo sau/politiker-mentalitet : "Man skal bare drikke CC eller Pepsi Max , ingenting annet !" Savner tamarin-brus fra CA oxo Så at jeg synes Pepsi Twist og Cherry Coke smaker høgg og parfymert kattepiss leder automatisk til at jeg kun vil at alle andre skal drikke Coca Cola og Pepsi Max? Du synes ikke det er en litt drøy slutning? Spesielt når jeg i posten min forteller hvor produktet som etterspørres kan bli funnet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Bedrifter som har god kundeservice ved å ha chat, men der folkene i chatten ikke har fullmakt til å gjøre noe som helst av betydning. "Da må du ringe." *bruker 53kr i telefonkø* "Nei, dette kan ikke vi gjøre noe med. Skal jeg sende melding til teknisk? " *slår hodet i veggen* Jeg har klart å whine meg til at de trekker tellerskritt fra på neste regning. :o Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hele feeden min på Facebook har blitt ett eneste stort irritasjonsmoment den siste uken som følger av flyktninger. Så forbanna mange hobbyrasister blant folk jeg trodde hadde mer mellom ørene som tar document.no/frieord.no for god fisk.... Makan. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Nesten alle jeg kjenner har klart å irritere meg i dag. Ganske utrolig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Irriterer meg at jeg løsnet bryteren først, bare fordi jeg ikke gadd skrue opp og dra ut den litt for lange enden på ledningen som kom borti i vippa. Og da spratt fjæra utav holderen som jeg brukte en time på å finne igjen. Bare for å sprette og forsvinne pånytt da jeg skulle prøve det umulige å lirke den på plass over den løse vippa. Extra irriterende å innse nederlaget og gi opp, sånn at lampen må vente til i morgen nå jeg får kjypt ny bryter.. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Man åpner en nettside... skal trykke på en link... men rett før man trykker så hopper nettsiden et hakk ned pga et reklame-banner som lastes senere enn resten av nettsiden, og dette fører til at man trykker på en helt annen link enn det man skulle 8 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Man åpner en nettside... skal trykke på en link... men rett før man trykker så hopper nettsiden et hakk ned pga et reklame-banner som lastes senere enn resten av nettsiden, og dette fører til at man trykker på en helt annen link enn det man skulle Dette. ? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Man åpner en nettside... skal trykke på en link... men rett før man trykker så hopper nettsiden et hakk ned pga et reklame-banner som lastes senere enn resten av nettsiden, og dette fører til at man trykker på en helt annen link enn det man skulle Dette. Dette indeed Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 like plagsomt med netsider som har "utvidbare" menyer som ikke fungerer(kommer og forsvinner ikke som de skal.) . godt eksempel er expert.no sin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Telefonsupport. Først sitte og bale med en eller annen robot, før man så endelig ender opp med å bli satt over til et menneske, og da må man sitte i uhorvelig lang tid og høre på horribel ventemusikk, mens det kommer en stemme med ujevne mellomrom og takker deg for å vente. -_- 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Sånn ventemusikk er så grusom, at jeg må holde mobilen en halvmeter fra øret, i fare for å ikke merke når noen svarer. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Folk som absolutt må kommentere og dele sin mening om hver eneste helvetes ting i alle landets aviser, i tillegg poste absolutt alt på av det på Facebook, kommentere alt via Facebook. Jeg driter i hva du synes om venstre, SV, ap og Frp. Jeg driter i hva du synes om vei,trafikk,politi,mat,religion og bestemora di sine åreknuteproblemer! Helvete, faen, kukk!! Sånn? har så mange av slike nek, desverre. Mye hyggelige folk, men sosiale medier burde de holde seg langt faen unna. Beklager språkbruken, hvis noen reagerer på det. Hvis ikke beklager jeg ikke. Endret 12. september 2015 av Wilshere19 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå