knipsolini Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Blant annet Pandoras eske, fra Paradise Hotel. Ulempen med å bruke et par år på å starte studiene, og ha yngre studievenner. Leken går på at man skal stille anonyme spørsmål til hverandre, og spørsmålene skal helst være så kleine som mulig... Jeg har ikke så lyst til å fortelle hvem jeg helst ønsker å ligge med i gjengen, eller beskrive mitt første ligg. Et godt vors for meg innebærer at jeg kan ha samtale med dem jeg ønsker, så kan vedkommende fortelle og spørre om så mye kleint man vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Huff. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Folk som ikke leser Finn-annonser før de kontakter meg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Har ikke du whinet over hun før? Og: Er det vanlig å ha mer enn en regnbukse? Jo, jeg har det. Kommer sikkert til å gjøre det flere ganger også, kjenner jeg henne rett. Hva som er normalt, aner jeg ikke, men jeg har nettopp kjøpt ny, så det er surt. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Kanskje det er på tide å ta en prat med henne? Får da finnes grenser på hvordan man skal bli behandet, særlig av venner. Skjønt er hun like lost cause som min ex-venn var, så vil det nok bare gå inn i det ene øret og ut av det andre. Ellers irriterende at søndagen er snart over og som vanlig har jeg ikke gjort en dritt. Hadde tenkt å jobbe litt i går, men valgte heller å ta meg fridag og jobbe i dag. Våknet selvsagt med en jærskes hodepine i morges og gikk ikke vekk før noen timer siden. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre de neste 3 timene før det er leggetid igjen. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Kjærringa... Hun liker å melde seg på konkurranser på Facebook, men hun husker ikke sitt eget telefonnummer, så istedet for å legge til sitt eget, legger hun til mitt nummer, fordi mitt er enkelt å huske. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 "Oss og dem"-mentalitet. Det er unødvendig, kontraproduktivt og har null tyngde i dagens globaliserte samfunn. 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Da man var yngre og manglet 1-2 kroner for å kjøpe et eller annet på butikken eller kantina, det var irriterende det. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Programkræsj og tapt arbeid. Jeje, my fault, shut up. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 At bankkortet mitt ikke har funket optimalt den siste tiden. I det siste har jeg fått feilmeldingen: "Mislykket. Prøv på nytt" når jeg kjøper noe i butikken. Deretter må jeg bruke stripa, og da kommer endelig summen opp og jeg får trykket inn koden. Men da kommer samme feilmelding opp. Så bruker jeg chipen igjen, og da funker det plutselig. Lagde nettopp stor kø på Rimi pga. dette. Det er så utrolig pinlig. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Fyr som lagde DEN køen på Rimi istad. Rakk faen meg ikke bussen! 4 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Sluttet å lage? De har det i Sverige. Ei venninne av meg drar dit hvert år for å hamstre det. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 mener de har det på euro-spar Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha! fås rett over grensa til 80kr brette.. Hater folk som ikke blinker ut av rundkjøringer!! Skjer hver forbanna dag på vei hjem fra jobb! Hvor vanskelig kan det være? Endret 8. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha! Enig! + Cherry Coke. Har vell begge disse i sverige å utlandet generelt, men det hjelper ikke meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha! Enig!+ Cherry Coke. Har vell begge disse i sverige å utlandet generelt, men det hjelper ikke meg. Det gjør det vel? Du vil bare ikke betale prisen det koster med drittbrus. Cherry Coke fåes i flere butikker i Bergen, forøvrig. Regner med den er på en Meny nær deg og. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha! fås rett over grensa til 80kr brette.. Hater folk som ikke blinker ut av rundkjøringer!! Skjer hver forbanna dag på vei hjem fra jobb! Hvor vanskelig kan det være? Blinker ut? Det kan vel være det samme, ser jo hvilken fil de ligger i. De som ikke blinker inn derimot. Eller rettere sagt de som ikke blinker om de skal til høyre, så man blir stående og vente/vike. DET er irriterende det. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha! fås rett over grensa til 80kr brette.. Hater folk som ikke blinker ut av rundkjøringer!! Skjer hver forbanna dag på vei hjem fra jobb! Hvor vanskelig kan det være? Blinker ut? Det kan vel være det samme, ser jo hvilken fil de ligger i. De som ikke blinker inn derimot. Eller rettere sagt de som ikke blinker om de skal til høyre, så man blir stående og vente/vike. DET er irriterende det. At Pepsi twist finnes over grensa hjelper også meg veldig lite. Og husk at det å kjøre ut av en rundkjøring er samme som å kjøre av en rett vei... Så blinklys er kjekt da ja... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) At Pepsi sluttet å lage Pepsi twist.... Vil ha! fås rett over grensa til 80kr brette.. Hater folk som ikke blinker ut av rundkjøringer!! Skjer hver forbanna dag på vei hjem fra jobb! Hvor vanskelig kan det være? Blinker ut? Det kan vel være det samme, ser jo hvilken fil de ligger i. De som ikke blinker inn derimot. Eller rettere sagt de som ikke blinker om de skal til høyre, så man blir stående og vente/vike. DET er irriterende det. Man blinker seg jo strengt tatt ut ved første avkjørsel da. Men ja. Det er i de fleste rundkjøringer dette som er viktigst. Endret 9. september 2015 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå