Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

At butikker som skifter logo tar bort de riktige øllene. Fra ICa til Extra er helt tragisk. Bort med fin varmedisk, bort med Borg og bort med 365.

"nei de er ikke lenger i vårt sortemang".

365 var bare dritt da.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker at jeg kan se hvor mye tid du har brukt på dette innlegget.  :green:

Time etter time jeg satt der. Ord for ord. Tenkte mange ganger på å gi opp. Men uansett hvor mye fingrene mine skrek av smerte kunne jeg ikke gi opp. Ikke nå. Dette var større enn meg. Større enn smerte. Og i det fant jeg styrke. Styrke til å kjempe videre. Ikke for meg, men for språket. Vårt språk. Min sjelvende hånd dro musepekeren mot "post"-knappen og trykket "klikk" i det jeg falt om på gulvet i utmattelse. En utmattet kropp lå på gulvet og kjempet etter krefter uten viten om hans innsats hadde vært forgjeves eller ei. Endret av AdNauseam
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dra til meny feks dem har enda bedre utvalg.

Varierer endel på menybutikkar. De på Vea og Oasen har nesten ingenting. Den i karmsundgata en del mer, men ikke impomert. ICA og RimI var best.
Dra på polet, da vel. Ingen har vel bedre utvalg i alkoholholdig drikke enn dem? Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Dra til meny feks dem har enda bedre utvalg.

Varierer endel på menybutikkar. De på Vea og Oasen har nesten ingenting. Den i karmsundgata en del mer, men ikke impomert. ICA og RimI var best.
Dra på polet, da vel. Ingen har vel bedre utvalg i alkoholholdig drikke enn dem?

For sterkt og for dyrt. Er ikke interessert i sterke polvarer lenger, skal bar ha det lette, Derfor jeg kjøper 365 (3.65 % alc.)

Lenke til kommentar

Jeg er meget irritert på en venninne, som inviterte meg på besøk til henne og skulle være der over natten i helgen. Dette ble avtalt på mandag denne uken. I går skulle jeg egentlig reise, men så ringte hun litt tidlig på dagen og spurte om jeg kunne komme i dag istedenfor. Da sa hun at jeg kunne komme med bussen som er fremme klokken 12. Senere på kvelden i går, spurte hun om jeg kunne komme med den som var fremme klokken 14 i stedet. Det var greit. Knapt en time senere skrev hun melding der det sto at det ikke passet likevel.

Dette har hun gjort flere ganger. Jeg synes det er veldig respektløst, og jeg er lei. Jeg hadde gått og gledet meg hele uken, så nå er helgen ødelagt for min del.

Og nå på toppen av det hele, er den eneste regnbuksa mi ødelagt. Fuck. My. Life.

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At butikker som skifter logo tar bort de riktige øllene. Fra ICa til Extra er helt tragisk. Bort med fin varmedisk, bort med Borg og bort med 365.

"nei de er ikke lenger i vårt sortemang".

Heldigvis blir nærmeste ICA her til Mega. Selv om jeg ikke var fryktelig imponert over den heller

Lenke til kommentar

Jeg er meget irritert på en venninne, som inviterte meg på besøk til henne og skulle være der over natten i helgen. Dette ble avtalt på mandag denne uken. I går skulle jeg egentlig reise, men så ringte hun litt tidlig på dagen og spurte om jeg kunne komme i dag istedenfor. Da sa hun at jeg kunne komme med bussen som er fremme klokken 12. Senere på kvelden i går, spurte hun om jeg kunne komme med den som var fremme klokken 14 i stedet. Det var greit. Knapt en time senere skrev hun melding der det sto at det ikke passet likevel.

Dette har hun gjort flere ganger. Jeg synes det er veldig respektløst, og jeg er lei. Jeg hadde gått og gledet meg hele uken, så nå er helgen ødelagt for min del.

Og nå på toppen av det hele, er den eneste regnbuksa mi ødelagt. Fuck. My. Life.

Har ikke du whinet over hun før?

Og: Er det vanlig å ha mer enn en regnbukse?

Lenke til kommentar

Statoils mersalgsstrategi.

Jeg kjøpte nye vindusviskere, og fikk spørsmål om jeg hadde lyst på boller. Nei, takk. Jeg skal bare ha viskerne, sa jeg. Hva med en pølse, svarte mannen bak disken.

Kan jeg spørre om hvilken stasjon du var på?

Statoil på Furuset.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...