TMB Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 S5'en min er også ubertreg... Flere apper som krasjer, vet ikke om det er pga update eller pga telefonen.. Vurderer å tilbakestille den, men det er stress for da må alt settes opp på nytt..Har merka det selv. Fikk S5 for en måned siden ellerno, og den er til tider helt ubrukelig. Av og til resetter bakgrunnsbildet seg til ett av standard-bildene, og andre ganger tar det et minutt før ikonene på bakgrunnen dukker opp. Skjer med meg også! Sykt irriterende. Og det at de aldri får laga en jævla patch for å fikse det problemet med at tall blir til hvite firkanter.... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Bakgrunnsbildet forsvinner på min S5 også. Telefonen krasjer plutselig, skjermen blir svart, så står den sånn i men sekunder, så kommer bakgrunnen frem, men ikke noe mer. Ingen apps annet enn ikonet nederst som heter "apps". Så kommer ikonene frem etter en stund, og bakgrunnsbildet er erstattet med den standard blå bakgrunnen. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Det mest irriterende med min er nok at om jeg hører på podcast eller musikk, så kan jeg ikke være nær skjermen på 2-3 sekunder ETTER at skjermlåsen er på. Da reagerer den på at jeg trykket også lukker den appen. Så jeg må åpne appen på nytt og starte sangen/podcasten opp igjen manuelt. Det skjer gjerne rett etter at jeg har lagt den i lomma. Enten så har jeg fått tidenes b-vare, eller så suger det nye Android os-et hestekukk. Jeg har holdt på å kaste en nesten ny tlf til over 4000kr i bakken av sinne flere ganger nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Har dere klaget på dem? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nei. Regner med at den skal være så dårlig. Er det ikke en av sidene ved forbrukersamfunnet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Min G3 fungerer eksemplarisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) At jeg skal til tannlegen om en time, irriterer meg. I all hovedsak fordi det er en utgift jeg gjerne kunne vært foruten. >< e: Se der ja, da har jeg 40 kr å leve på de neste 17 dagene. Det irriterer meg grenseløst! Endret 3. september 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Har dere klaget på dem? Trukkje det hjelper å klage på min 1+ år gamle telefon.. Har dog satt personlig rekord med smarttelefon.. Har somregel smadra skjermen før det har gått ett år... Nå har jeg zaggscreen beskyttelse på.. Herdet glass limt utapå skjermen... Knust det glasset en gang, da får man nytt uten å betale Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Flott å se at det er et fellesproblem med telefonen, og ikke er noe galt med enheten min i det minste! Skjer med meg også! Sykt irriterende. Og det at de aldri får laga en jævla patch for å fikse det problemet med at tall blir til hvite firkanter....Dette problemet hadde jeg på S4-en, og har ikke hatt siden jeg skiftet. Kanskje det kommer tilbake? Grøss... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Særskrivingsfeil irriterer meg (grenseløst). Det er én ting at 90 % av befolkningen ikke mestrer dette, men når store (og seriøse?) selskaper og organisasjoner er like elendige på dette så sier det sitt om hvor stort dette problemet faktisk er. Det er noe man burde fokusere ekstra mye på i undervisningen. Endret 5. september 2015 av AdNauseam 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Folk som designer offentlige toaletter: Vi putter inn 4 dasser og 5 urinaler, 3 stykk vask og 1 håndtørker som såvidt blåser lunka luft. Potensielt så kan 9 gå på do samtidig, bare for å møtes ved vaskene og lage kø og etterpå enda mer kø for de som ikke har gitt opp og fortsatt har tenkt å tørke hender. For en komplett opplevelse velger noen å droppe kleskrok på avluk, droppe søppelkasser og lage dører som du MÅ ta på på veien ut. Hvor jævlig vanskelig skal det være liksom? Har ikke de som designer dette gått på dass før? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Særskrivingsfeil irriterer meg (grenseløst). Det er èn ting at 90 % av befolkningen ikke mestrer dette, men når store (og seriøse?) selskaper og organisasjoner er like elendige på dette så sier det sitt om hvor stort dette problemet faktisk er. Det er noe man burde fokusere ekstra mye på i undervisningen. Liker at jeg kan se hvor mye tid du har brukt på dette innlegget. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 A back i Firefox er så evinnelig tregt sammenligned med gamle Opera. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Må være noe med innstillingene dine. Hos meg slår de opp på flecken. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Må være noe med innstillingene dine. Nei. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 At butikker som skifter logo tar bort de riktige øllene. Fra ICa til Extra er helt tragisk. Bort med fin varmedisk, bort med Borg og bort med 365."nei de er ikke lenger i vårt sortemang". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 At butikker som skifter logo tar bort de riktige øllene. Fra ICa til Extra er helt tragisk. Bort med fin varmedisk, bort med Borg og bort med 365. "nei de er ikke lenger i vårt sortemang". Perfekt mulighet for deg å prøve ut bedre øl 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 pøh. Har prøvd dem. Jeg velger hva jeg liker, ikke du Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Dra til meny feks dem har enda bedre utvalg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Dra til meny feks dem har enda bedre utvalg. Varierer endel på menybutikkar. De på Vea og Oasen har nesten ingenting. Den i karmsundgata en del mer, men ikke impomert. ICA og RimI var best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå