Gavekort Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Er bare å google ''alive sushi'' så ser du noe enda verre. Exception rather than the rule. Vi mennesker avliver i hovedsak maten våres veldig humant, relativt til hva som foregår hele tiden ute i naturen. Det er selvsagt sørgelig at det er mye drit der ute, med dyreplageri og tortur, men norsk kjøttdeig kjøper jeg med god samvittighet. Tror heller jeg ville fått en bolt i hodet mitt når jeg er godt voksen, fremfor å bli bitt ihjel av en flokk ulver som ung, gitt at jeg hadde vært en ku. Det er godt at vi tar selvkritikk og streber til å være bedre enn naturen, men noen ganger blir det bare tåpelig. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Grusomt irriterende når internett kutter ut akkurat i det man skal sende inn ESTA-søknad til USA. Usikker på om søknaden min faktisk gikk gjennom eller om den forsvant i et sort hull. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hun ordfører Drevland figuren. Er hun seriøs?, trodde lenge det var en parodi eller noe. Norges svar på Dame Edna Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Hun ordfører Drevland figuren. Er hun seriøs?, trodde lenge det var en parodi eller noe. Norges svar på Dame Edna Hennes svarte briller minte meg om noe denne karen kunne brukt : http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140407095335/jamesbond/images/thumb/c/cb/Zorin.jpg/153px-Zorin.jpg http://e24.vgc.no/drpublish/images/article/2013/11/07/22620830/1/990/1988198.jpg Endret 1. september 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Kjeder vettet av meg men må holde ut en time til da vi skal ha internmøte etter 4 tida. Har egentlig ikke lyst å delta, men samtidig litt nysgjerrig på innholdet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Snart 12.5 time på jobb. Bare fordi en av fire er borte fra på grunn av sykt barn. Kjedelig Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Skløtter som maser om BJ's rundt hvert gatehjørne i helgene. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Skløtter som maser om BJ's rundt hvert gatehjørne i helgene.Var i syden for noen år tilbake. Gikk med bestefar og hans sambo. Så kom det en ut av en busk og ropte "fuck fuck only 10 euros". Han sa nei og dytta henne vekk. Sa at han ikke er inn for sånt og har dame. Så sa hun "that's okay, she can join too, half price". Jaja.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Herlig start på morgenen... Ble vekket 3 på natta av stormen og vindu som slo hele tiden og måtte lukke den. Derav mangel på søvn pga det. Lite tid til frokost så er rimelig sulten nå. Ble klissblaut på foten pga sko som tok inn vann, selv om de egentlig er vanntett. Buksa er også rimelig våt og har ikke ekstra skift akkurat nå.. Kollega er på møte så har ikke noe konkret å gjøre i dag. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Min Galaxy s6 er ufattelig treig. Enda den kun er en mnd gammel. Den har vært treig fra dag en. Har færre aps enn jeg hadde på s4'n, og generelt mye mindre innhold. Enda så ligger den på 70-90% minnebruk. Vi snakker om 1-2 sekunder for å loade ikonene på startskjermen etter bittelitt bruk... Må lukke alle faner og tømme mine for hver gang jeg sitter med den. For ikke å snakke om at Bluetooth signalene nå er mye dårligere og den reagerer mye saktere om jeg vil pause eller skifte sang med headsettet. Batteritiden ca 50% bedre enn med s4'n tho.. Endret 2. september 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 S5'en min er også ubertreg... Flere apper som krasjer, vet ikke om det er pga update eller pga telefonen.. Vurderer å tilbakestille den, men det er stress for da må alt settes opp på nytt.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 And here I am with my S4, happy as fuh. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 S4'en min føles også treg etter "oppgraderingen" til Android 5. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Min s5 er superrask. Det var min s4 også, før jeg mista den.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) At det lages så mye ubrukelige produkter. Det er plent umulig å få tak i et bra tastatur med normalt utvalg av taster. Tastene er for tunge å trykke ned, tastene lager for mye lyd og tastaturene har bizarre layouter så essensielle taster og tegn som Home, End, PageUp, PageDown {[]} og F-tastene er utrolig kinkige å bruke. Jeg hentet nettopp et Cherry Stream XT. Tastene er for tunge å trykke ned, og selve tastaturet er alt for stort og tungt. Jeg har nå kjøpt 6 tastaturer, og det beste er det til 99 kroner fra Clas Ohlson. Som alle kan skjønne ut i fra prisen, så er ikke det et bra tastatur. Endret 2. september 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Fornøyd med min s2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg har hatt 2stk s2. Det er de desidert beste mobilene jeg noen gang har hatt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 S5'en min er også ubertreg... Flere apper som krasjer, vet ikke om det er pga update eller pga telefonen.. Vurderer å tilbakestille den, men det er stress for da må alt settes opp på nytt..Har merka det selv. Fikk S5 for en måned siden ellerno, og den er til tider helt ubrukelig. Av og til resetter bakgrunnsbildet seg til ett av standard-bildene, og andre ganger tar det et minutt før ikonene på bakgrunnen dukker opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Var på 3 butikker men fant ikke krydderpølser..... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 S5'en min er også ubertreg... Flere apper som krasjer, vet ikke om det er pga update eller pga telefonen.. Vurderer å tilbakestille den, men det er stress for da må alt settes opp på nytt..Har merka det selv. Fikk S5 for en måned siden ellerno, og den er til tider helt ubrukelig. Av og til resetter bakgrunnsbildet seg til ett av standard-bildene, og andre ganger tar det et minutt før ikonene på bakgrunnen dukker opp.Min er over ett år, da.. Men i helgen resette bakgrunnen seg for første gang.. Skjønte lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå