Sexylubb1 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 >Latin-Amerika >De snakker ikke Latin Jo... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Njaei de gjør vel ikke det? Latin er vel det gamle romerske språket de snakket i romerriket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Kjenner en forkjølelse brygge på. Det er så kjipt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 De snakker språk som stammer fra latin. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Kjenner en forkjølelse brygge på. Det er så kjipt. Prøvd solhatt? Meget effektivt, men du må være tidlig ute. Kan ikke huske sist jeg var forkjølet, hver gang jeg kjenner det er på vei tar jeg et beger Solhatt og det forsvinner. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Vet ikke hva solhatt er, men jeg har samme opplevelsen med CuraMed. Den med råmelk, ikke den nye fancy typen med honning. Hver gang jeg kjenner forkjølelsessymptomene smyge seg innpå, tar jeg noen slike utover dagen, og neste dag er jeg helt fin igjen. Én gang av 5 ganger har det ikke fungert, men da tror jeg det var fordi jeg var for sent ute med å ta den. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Njaei de gjør vel ikke det? Latin er vel det gamle romerske språket de snakket i romerriket? Og hvor kommer italiensk, fransk, spansk og portugisisk fra? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Fra latin, men det betyr ikke at de er latin. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Fra latin, men det betyr ikke at de er latin. Men det er derfor Latin-Amerika blir kalt nettopp det. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Det skrev jeg over... Du skrev "jo". Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Vet ikke hva solhatt er, men jeg har samme opplevelsen med CuraMed. Den med råmelk, ikke den nye fancy typen med honning. Hver gang jeg kjenner forkjølelsessymptomene smyge seg innpå, tar jeg noen slike utover dagen, og neste dag er jeg helt fin igjen. Én gang av 5 ganger har det ikke fungert, men da tror jeg det var fordi jeg var for sent ute med å ta den.Samme for meg. Merker aom oftest lenge før jeg blir ordentlig forskjøla. Blir kløe og en rar følelse i halsen først. Da tar jeg et brett curamed på en dag og det er som regel borte innen neste. Hjelper i nesten alle tilfeller. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Datamaskiner som ikke funker. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Nyeste Nvidia oppdateringen som har installert i en time snart, blir jo aldri ferdig. Til helvete med oppdateringer, bare dritt uansett. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Var på et utested og traff noen venninner. Hun ene traff en gammel kjenning i samme slengen. De to satt sammen i rundt tre kvarter. Tipper de tok godt over 50-60 selfier med hverandre. Når ble det å ta selfie bedre enn å faktisk snakke sammen? Er i dag faktisk viktiger å dokumentere alt det viktige du tar deg til, en å faktisk være der i øyeblikket. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Folk som skal røske med full kraft i dører som er låst. Det tar som regel 1-2 sekunder å se på låsen for å avgjøre om det er låst eller ikke. Samme med alle de som skal smelle igjen med dører, skuffer o.l. For å ikke nevne de som overstrammer mekaniske ting og bruker skiftenøkkel uten å justere den skikkelig. Alltid gøy med runde bolter som er strammet hardt som faen. Og folk som tror at oppvaskemaskinen har mange magiske smånisser som tar oppvasken. Det er faktisk spylere der, så du kan ikke legge ting presset mot hverandre ytterst i hjørnet eller opp ned og forvente at det blir rent. 1 Lenke til kommentar
Hendig mann Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 https://www.youtube.com/watch?v=arPQIa4Y4Pw&list=PLl7crgIthI4SICXGbyhRItcDXTVEx6C6x&index=3 They can! obama smoke tooo Nordic cleean rase : forbud forbud forbud 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Uff, kommer til å bli laaang og lite produktiv dag... Lenke til kommentar
m20k Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Folk som alltid legger ut bilder av føttene sine på Facebook for å bevise at de soler seg. Hvorfor skal folk ha en interesse av å se på føttene dine? Jeg synes i hvertfall ikke at det er noe koselig å få føtter stappet oppi ansiktet mitt når jeg spiser. Men det er sikkert bare jeg som overreagerer. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (...) Men det er sikkert bare jeg som overreagerer. Jepp. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Når vi er inne på Facebook. Nå er dette "Jeg har bestemt meg for å slutte å bruke undertøy"-helvetet er i gang igjen. Endret 27. august 2015 av m20k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå