Sexylubb1 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Finner ikke igjen den eneste flaskeåpneren jeg har... Sånne brusflasker/ølflasker? De er ikke vanskelig å åpne uansett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jepp! Fikk ordnet det med en kniv, men liker uansett åpneren min Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hvordan er de ikke vanskelige å åpne? Jeg får det ikke til med lighter, som jeg ser mange bruker til det. Kun med åpnere får jeg til å åpne sånne. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Enkelte flasker/korker er mer tight enn andre mens andre kun trenger et lite vipp med en gjenstand. Legger merke til store forskjeller når man prøver diverse importøl. Endret 20. august 2015 av BadCat Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Man kan slå den nedover mot en skjærefjøl, men det fører selvsagt til at brusen bruser over. Da er det nesten så man ønsker at man ikke fikk den opp. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Skjærefjøla blir jo ødelagt ^^ Kjøp deg en ny boksåpner neste gang du er i butikken Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Åpner med både lighter, kniv, gaffel, skjærefjøl og alt som er. Trenger ikke å bli merker heller, bare å ha teknikken i orden. Trykk gjenstanden godt under korken med fingeren, så bruker du fingeren som pivoteringspunkt og trykker ned i andre enden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hvordan er de ikke vanskelige å åpne? Jeg får det ikke til med lighter, som jeg ser mange bruker til det. Kun med åpnere får jeg til å åpne sånne. Kluet er å bruke venstre pekefinger (den du holder flaska med hvis du er høyrenhendt) som støtte for høyre pekefinger som du har lighteren eller mynten i. Liksom leddene mot hverandre kan du si. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Åpner med både lighter, kniv, gaffel, skjærefjøl og alt som er. Trenger ikke å bli merker heller, bare å ha teknikken i orden. Trykk gjenstanden godt under korken med fingeren, så bruker du fingeren som pivoteringspunkt og trykker ned i andre enden. Det som skjer når jeg prøver det, er at gjenstanden bare glipper og korken får en liten bulk, men sitter like fast. Men det er vel jeg som gjør det feil. Sikkert en teknikk med det jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Du får øve litt med noen tomme lightere Finnes helt sikkert en video om det på youtube også. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 South park towelie episoder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Yndlingsdusjen min der jeg trening virker ikke lengre. Høres kanskje rart ut, men de gjenstående dusjene har dårligere trykk og høyst variable temperatur ratio. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Yndlingsdusjen min der jeg trening virker ikke lengre. Høres kanskje rart ut, men de gjenstående dusjene har dårligere trykk og høyst variable temperatur ratio. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Er ganske kjipt. Gikk gjennom det samme fire måneder siden(samme dusj btw),men den ble fikset. Nå prøver jeg etter hver trening og dør litt inni meg hver gang den ikke reagerer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Der dama bodde tidligere, var dusjen helt jævlig. Den kunne være helt ok. Så plutselig blir den dritvarm slik at du brenner deg. Så var den plutslig sjult kald. Du kunne skru den til det kaldeste og likevel ende opp med brannsår... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Yndlingsdusjen min der jeg trening virker ikke lengre. Høres kanskje rart ut, men de gjenstående dusjene har dårligere trykk og høyst variable temperatur ratio. Har noe av samme problem på jobb. Er en som pleide å dusje i en annen dusj som har begynt å ta "min".. Alle de andre har ræva stråle... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hjemme har vi to dusjer, en nymotens med ulike stråler osv og en fra kommunist Russland som er dritvarm og strålesryrke som hadde fått supermann til å gråte. Jeg bruker eksklusivt den siste. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hjemme har vi to dusjer, en nymotens med ulike stråler osv og en fra kommunist Russland som er dritvarm og strålesryrke som hadde fått supermann til å gråte. Jeg bruker eksklusivt den siste. Kommunistrussisk dusj med varmt vann? Spillvann fra en atomreaktor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Se for dere cosmo kramer-dusj scenen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg synes det er fryktelig plagsomt når en butikk ikke har et direkte telefonnummer til selve butikken, men hovedkontoret, og i tillegg har 800/810/815 nummer. Spesielt når man må lide seg gjennom 10 tastevalg først, så 5 til, så 2 til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå