cowboy bob Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hudtrøbbel er noe drit. Jeg kan ikke dusje oftere enn daglig, helst sjeldnere pga atopisk eksem. Wooho. Fakk våre liv ... eller godta det som det er og lev livet forever alone Det bildet gir ingen mening, hvorfor skulle noen som sliter med fuktighet ville ha tårer rennende nedover fjeset. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Utifra det jeg kan se, så er hovedsymptomene til atopisk eksem tørr hud. IT PUTS THE LOTION ON IT'S SKIN! Problem solved. Eller? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvem dusjer mer enn daglig? Jeg dusjer ikke daglig engang, og jeg lukter relativt godt. Irriterer meg at jeg ikke har noe å gjøre på nyttårsaften. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Å barbere seg irriterer... det å ha kniver i trynet føles aldri helt bra... Hmm... Jeg må få gjort det i løpet av ferien Blir min første gang Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvem dusjer mer enn daglig? Jeg dusjer ikke daglig engang, og jeg lukter relativt godt. Irriterer meg at jeg ikke har noe å gjøre på nyttårsaften. Synes det er deil å dusje etter å ha vært ute i kulden. Dessuten er jo dusjing en koselig og kjekk aktivitet ellers også. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvem dusjer mer enn daglig? Jeg dusjer ikke daglig engang, og jeg lukter relativt godt. Irriterer meg at jeg ikke har noe å gjøre på nyttårsaften. Synes det er deil å dusje etter å ha vært ute i kulden. Dessuten er jo dusjing en koselig og kjekk aktivitet ellers også. Det er faktisk ikke anbefalt å dusje hver dag i vintermånedene. Man fjerner viktige fettlag og bakterier som holder deg frisk og god når det er kaldt. Videre øker risikoen for at huden tørker inn, fryser og sprekker (leppene dine er et godt eksempel på dette). Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Å bli presset til å bli med på kino ved at noen kjøper billetter til deg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvem dusjer mer enn daglig? Jeg dusjer ikke daglig engang, og jeg lukter relativt godt. Irriterer meg at jeg ikke har noe å gjøre på nyttårsaften. Synes det er deil å dusje etter å ha vært ute i kulden. Dessuten er jo dusjing en koselig og kjekk aktivitet ellers også. Det er faktisk ikke anbefalt å dusje hver dag i vintermånedene. Man fjerner viktige fettlag og bakterier som holder deg frisk og god når det er kaldt. Videre øker risikoen for at huden tørker inn, fryser og sprekker (leppene dine er et godt eksempel på dette). Jeg dusjer hver dag og merker ingen av de dårlige effektene du nevner. Jeg bor i Nord-Norge og fryser ikke i det hele tatt, selv om jeg tydeligvis dusjer bort viktige fettlag (mulig det har noe med å gjøre at jeg bruker varmer klær, hvem vet). Huden har jeg heller ingen problemer med, og det er bare å bruke fuktighetskremer og lypsyl hvis man plages med det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg dusjer hver morgen, og jeg har ikke noe problemer med tørr hud eller lepper. Bruker verken lypsyl eller noe spesielt med fuktighetskrem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Å bli presset til å bli med på kino ved at noen kjøper billetter til deg. Takk nei likevel, så slutter de med det relativt raskt. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg dusjer hver morgen, og jeg har ikke noe problemer med tørr hud eller lepper. Bruker verken lypsyl eller noe spesielt med fuktighetskrem. Det er sikkert fordi du er godt vant til det. Jeg begynte med fuktighetskrem tidlig i tenårene (mormor er frisør og hudspesialist, *host*) og lypsyl har jeg brukt hele livet mitt, så hvis jeg går uten merker jeg det godt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Eneste gangene jeg bruker fuktighetskrem er i sommerferien i utlandet, for ikke å flasse etter å ha vært i solen en hel dag. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Der er jeg ironisk nok jævlig sløv. Men skal vi avslutte praten om fuktighetskremer før vi plutselig begynner å suge hverandre? 4 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Å bestille ekstra sterk kebab fordi den forrige du bestilte ikke var sterk nok anbefales ikke (for min del iallefall). Kommer sikkert til å drite flammer senere. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Å bli presset til å bli med på kino ved at noen kjøper billetter til deg. Takk nei likevel, så slutter de med det relativt raskt. Blir vel nødt til å ta det som et alternativ neste gang. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ustabilt nett. Jeg dreper min førstefødte for å få slutt på dette Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Norges vakreste Nordmenn Norges vakreste Halvtbarn Altså trenger jeg å si mer? Herregud, så jævli tragisk. Hovedformålet med denne gruppen er ikke bare overfladisk - vi vil nemlig at verden skal se hvor vakre og spennende kombinasjoner det finnes blant oss når vidt ulike kulturer krysser hverandre, til tross for motsetninger! LOL Endret 30. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Irriterer at jeg aldri husker å bruke Opp-knappen, for så å irritere meg over at scrolling opp alltid tar så lang tid. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Hva faen.. Ser jeg må begynne å rydde i vennelisten på facebook. Flaut at venner av meg legger ut bilder der. Endret 30. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå