Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem dusjer mer enn daglig? Jeg dusjer ikke daglig engang, og jeg lukter relativt godt.

 

Irriterer meg at jeg ikke har noe å gjøre på nyttårsaften.

Synes det er deil å dusje etter å ha vært ute i kulden. Dessuten er jo dusjing en koselig og kjekk aktivitet ellers også.

Det er faktisk ikke anbefalt å dusje hver dag i vintermånedene. Man fjerner viktige fettlag og bakterier som holder deg frisk og god når det er kaldt. Videre øker risikoen for at huden tørker inn, fryser og sprekker (leppene dine er et godt eksempel på dette).

Lenke til kommentar

Hvem dusjer mer enn daglig? Jeg dusjer ikke daglig engang, og jeg lukter relativt godt.

 

Irriterer meg at jeg ikke har noe å gjøre på nyttårsaften.

Synes det er deil å dusje etter å ha vært ute i kulden. Dessuten er jo dusjing en koselig og kjekk aktivitet ellers også.

Det er faktisk ikke anbefalt å dusje hver dag i vintermånedene. Man fjerner viktige fettlag og bakterier som holder deg frisk og god når det er kaldt. Videre øker risikoen for at huden tørker inn, fryser og sprekker (leppene dine er et godt eksempel på dette).

 

Jeg dusjer hver dag og merker ingen av de dårlige effektene du nevner. Jeg bor i Nord-Norge og fryser ikke i det hele tatt, selv om jeg tydeligvis dusjer bort viktige fettlag (mulig det har noe med å gjøre at jeg bruker varmer klær, hvem vet). Huden har jeg heller ingen problemer med, og det er bare å bruke fuktighetskremer og lypsyl hvis man plages med det.

Lenke til kommentar

Jeg dusjer hver morgen, og jeg har ikke noe problemer med tørr hud eller lepper. Bruker verken lypsyl eller noe spesielt med fuktighetskrem. :ermm:

 

Det er sikkert fordi du er godt vant til det. Jeg begynte med fuktighetskrem tidlig i tenårene (mormor er frisør og hudspesialist, *host*) og lypsyl har jeg brukt hele livet mitt, så hvis jeg går uten merker jeg det godt.

Lenke til kommentar

Norges vakreste Nordmenn

Norges vakreste Halvtbarn

 

Altså trenger jeg å si mer? Herregud, så jævli tragisk.

 

Hovedformålet med denne gruppen er ikke bare overfladisk - vi vil nemlig at verden skal se hvor vakre og spennende kombinasjoner det finnes blant oss når vidt ulike kulturer krysser hverandre, til tross for motsetninger!

LOL

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...