TheNarsissist Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Kommet hjem til en vaskemaskin som lyser rødt og tydeligvis trenger service. Aner ikke når den er kjøpt og har ikke kvitering. Så lite lyst å bruke sipendet på vaskemaskin.. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Irriterende måten Tone Damli synger Man United sangen i Betsson-reklamen. Å fy faen ass... hun overdriver så sykt, høres bare dumt ut. 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Når jeg er dypt konsentrert i noe og blir avbrutt av noe helt annet, og dermed blir helt flåsete av meg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Irriterende måten Tone Damli synger Man United sangen i Betsson-reklamen. Takk for at det ikke bare er jeg.. Selv om jeg sier meg enig med han under deg også.. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Folk som jakter på fine dyr bare for moro skuld. Sånn som dette Jeg hater hun. Stakkar fine sjiraffen : Lenke til kommentar
trekkoppfugl Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 En kollega hater katter så mye at det begynner å bli idiotisk. Hun har ved gjentatte anledninger sagt at jeg burde avlive katten min, eller at hun håper den blir påkjørt og dør. Altså, det er greit å ikke like katter, men det får da være måte på. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hvis du ser dypt nok inn i øynene til katten din, kan du se refleksjonen av Beelzebub som bader i flammer. Det samme gjelder hester. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Skjønner ikke folk som liker katter. For noen møkkadyr. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Katten min oppfører seg omtrent som en hund. Kosete, liker seg best når jeg er hjemme, liker å leke hent "pinnen" og er ellers ganske renslig. Drawback: Kan innimellom finne på å gå på bord når jeg ikke er hjemme/sover. Det siste er litt irriterende. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Haha, Sexylubb, samme her. Min er en hund i katteklær. Ekstremt kosete, traver ut i gangen for å hilse på når jeg kommer hjem, følger etter meg over alt (spesielt på badet) og er veldig pratsom. Katter er herlige. trekkoppfugl, leit å høre. Det er fullstendig unødvendig å holde på sånn. Jeg liker ikke taranteller, men jeg går ikke rundt og sier ting som "jeg skulle ønske tarantellen din rømte fra buret og ble tråkket på". Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Var på jobbintervju i dag, drømmejobb for en student som meg. Intervjuet gikk veldig bra, men greide å si noe helt idiotisk. Må faen meg tenke før jeg snakker. Når vi var ferdige, ba de ikke om referanser engang. Why brain, WHY?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hva sa du? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Noe slikt som "Det er uaktuelt å si opp min andre deltidsjobb med mindre dere gir meg en god deal" Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Skjønner ikke folk som liker katter. For noen møkkadyr. Kattene synes det er kjipt at du drar alle over én kam. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 En kollega hater katter så mye at det begynner å bli idiotisk. Hun har ved gjentatte anledninger sagt at jeg burde avlive katten min, eller at hun håper den blir påkjørt og dør. Altså, det er greit å ikke like katter, men det får da være måte på. Hvis hun hadde fått tilstrekkelig klinkekuler utlevert, hadde hun vett til å holde slikt for seg selv. Forhåpentligvis har du noen andre kolleger som har positive innspill å komme med. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) At absolutt "alt" skal være på mobil i disse dager, og vil du ikke bruke mobilløsningen, får du enten ikke reist - eller må betale en dyrere pris for å få lov til å slippe. >< e: Det å drite i trendene er faktisk siste trend. Det er i såfall et bra tegn vil jeg si. Fint at det blir en trend å ta til fornuft. Det var bare noe jeg fant på. Blir ikke det litt som #normcore som var passe stort i fjor? Så lenge ikke #sjurcore (som faktisk ikke er min egen oppfinnelse, men PR-rådgiveren min sin) tar av, så er den #normcore-greia i fjor det nærmeste jeg har kommet trendy. En kollega hater katter så mye at det begynner å bli idiotisk. Hun har ved gjentatte anledninger sagt at jeg burde avlive katten min, eller at hun håper den blir påkjørt og dør. Altså, det er greit å ikke like katter, men det får da være måte på. Hadde en sånn på den forrige jobben min, jeg også. Snakka alltid om å legge ut gift rundt om på plena for nabokattene, henge opp fiskenett overalt for å fange både katter og måker osv. Måker kan jeg jo forstå, for ingen liker å ha bråkete fugler sittende utenfor soveromsvinduet og skrike om alskens døgnet rundt, men katter? Så lenge de ikke parer seg eller slåss, så går det da stort sett greit. Endret 8. august 2015 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Noe slikt som "Det er uaktuelt å si opp min andre deltidsjobb med mindre dere gir meg en god deal"Uff da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Klippekortet til bandet DDE. I dag er de tildelt beste sendetid på Nrk igjen. Tror jeg snart spyr av trynet til han frontfiguren. Og det jeg som nesten ikke ser tv engang jss Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Når jeg har kjøpt noe jeg ikke kan huske å ha kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå