Lami Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Polarbrød holder seg ikke så mye bedre i kjøleksap enn ellers. En ekstra dag kanskje men thats it. Polarbrød må spises på timen ... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Brød som har vært i kjøleskap er i hvert fall ikke godt. Gjærbakst skal ikke i kjøleskap.Det går helt fint å ha brød i kjøleskap. Holder seg lenger. Ja, litt tørt blir det, men heller det enn brød som er så bløtt at det faller fra hverandre når en skal ha smørepålegg på. Og det blir det hvis jeg lar det ligge utenfor kjøleskapet. Samme med polarbrød. Frys det eller ha det i kjøleskapet, så holder det seg. Kjøleskap og brød hører ikke isammen. Brødrister er saken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Skal gjøre en test jeg. Tok og delte et nytt ferskt brød i to, og har et halvt i kjøleskap og et ute på benken. Begge i papirpose.Så skal jeg teste ved visse mellomrom skive for skive fra begge over lang tid, og se hva som skjer. Hvilket som holder seg best og er best å spise. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Jaja, irriterer meg over at Xbox 360 alltid må oppdatere så lenge og ofte.... Med 4G Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Skal gjøre en test jeg. Tok og delte et nytt ferskt brød i to, og har et halvt i kjøleskap og et ute på benken. Begge i papirpose. Så skal jeg teste ved visse mellomrom skive for skive fra begge over lang tid, og se hva som skjer. Hvilket som holder seg best og er best å spise. Jeg bruker alltid plastpose. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Folk som kjører forbi i høyrefelt. Så er det en kort strekning mellom der kollektivfeltet opphører og avkjørselen, og de største idiotene tar av for tidlig og gir bånn gass forbi. Så må man kaste seg foran dem eller bråbremse for å komme bak dem. Idioter. En politibil som kjørte sånn i dag morges, uten blålys. Flott forbilde. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg har en filippinsk kjæreste, og hun føler seg mobbet på facebook av folk hun går på college med. "Har du funnet deg en hvit riking nå?" er en standardkommentar. Folk kaller henne gold digger og social climber. Dama synes det er kjempeleit å bli beskyldt for å være sammen med meg på grunn av pengene mine. Jeg har ikke engang så mye penger. Folk trur man er rik bare fordi man er lys i huden. Rasistiskt. Slike fordommer irriterer meg. 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Nigga plz.. Nea. Folk med fordommer er ofte litt dummere og mer ignorante enn andre. Trøst deg med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Gardermoen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 At den ene gangen jeg bestemmer meg for å drikke alkohol så blir jeg superdårlig dagen etterpå og spyr og greier. Klart å spy to ganger allerede i dag, og dette er etter 3 shots med whiskey som jeg drakk utover hele kvelden og deler av natten i går. Faens irriterende å være 'petit' innimellom Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Viktig å ikke drikke det alene, men ha mineralvann eller annet ved siden av. Og kanskje noe å spise. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Tror ikke det har noe å gjøre med at du er "petit". Det kalles alkoholintoleranse, og er noe som noen kan få. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Når du leser opp et telefonnummer på formen xx xx xx xx og får den opplest tilbake på formen xxx xx xxx. -Var det riktig? -Ehh, sikkert. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Viktig å ikke drikke det alene, men ha mineralvann eller annet ved siden av. Og kanskje noe å spise. Drakk det i tre drinker med coca cola, utover kvelden. Fremdeles ræva. Skulle bare ønske at jeg kunne bygge opp en toleranse, er lite kjekt å bli sjuk av noen drinker dagen etterpå. Tror ikke det har noe å gjøre med at du er "petit". Det kalles alkoholintoleranse, og er noe som noen kan få. Jeg eier ikke alkoholtoleranse, men så er jeg 150 cm høy og veier rundt 45-50 kilo, så det er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Når du leser opp et telefonnummer på formen xx xx xx xx og får den opplest tilbake på formen xxx xx xxx. -Var det riktig? -Ehh, sikkert. Hater folk som skriver/sier telefonnummer som xxx xx xxx! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Teleselskapene har valgt å skrive mobilnummer sånn pga et ønske fra forbrukere om å kunne skille mellom mobilnummer og vanlige. Før øvrig er jeg enig i at det er idiotisk når de leser det opp på den andre formen enn man har oppgitt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Sola flyplass. Fyfaen glad jeg ikke bor der nede. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Sola flyplass. Fyfaen glad jeg ikke bor der nede. Hva er så galt med sola`? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Teleselskapene har valgt å skrive mobilnummer sånn pga et ønske fra forbrukere om å kunne skille mellom mobilnummer og vanlige. Før øvrig er jeg enig i at det er idiotisk når de leser det opp på den andre formen enn man har oppgitt. Men hvorfor er det så vanskelig å kjenne igjen nummeret i en annen sammensetning? Det er jo likevel de samme tallene. Rart å tenke på, i grunn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Pleier alltid å si nummeret som 3-2-3 (enkle)tall i rekkefølge, og kan bli forvirret når noen sier det på annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå