cowboy bob Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Irriterer at ingen fant det utrolig morsomme i posten min før tråden ble stengt av "copycats" som ikke så den morsomme vrien min. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1285427&view=findpost&p=16692502 Kudos til de som finner det morsomme btw. Irriterer meg også enkelte i familien min er så dårlige til å banke på døren. Går fint med søsteren min siden hun ikke får opp døren selv, men er litt verre med moren min. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Irriterer at ingen fant det utrolig morsomme i posten min før tråden ble stengt av "copycats" som ikke så den morsomme vrien min. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1285427&view=findpost&p=16692502 Kudos til de som finner det morsomme btw. Menneskekjøtt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tok du den ikke? :!: Savne noen man er veldig glad i, jævlig irriterende. ENIG! Det er grusomt. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det fulgte med "Free digital copy!!11!!11ONEPL0X!" i Blu-Rayen jeg kjøpte av Inception. Jeg går fornøyd på nettet og skal laste ned noe LOVLIG. Og så er den i DVD-kvalitet... Balle... 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Dagen før jeg skal besøke en venninne popper det opp noen kviser fra helvete i ansiktet Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ingen bryr seg om en liten kvise. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 kviser.. flertall De er mange, røde og store Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 skjær dem av med kniv 1 Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Da gjør det vondt! dessuten hadde det nok ikke sett bedre ut med plaster over hele trynet Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg svare sjefen min, tydeligvis med en frekk tone eller direkte frekkt når han klagde som en lite kuksugende hore på arbeidet jeg hadde gjort i butikken. Og nå har han suttret og grenet til dagligleder ang det, fy faen for en liten fitte, klarer ikke ta litt motkritikk engang! Flaks for meg at det var siste dag på jobben idag Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Dagen før jeg skal besøke en venninne popper det opp noen kviser fra helvete i ansiktet Jeg har kviser over hele trynet, og arr etter tideligere kviser. Jeg er 19 år og har hatt kviser siden jeg var 14-15 år. Har prøvd med antibiotika (piller), basiron (krem) og prøver nå ut en ansikktsvask (gel) .. og har fortsatt kviser over hele trynet, og litt på brystet og litt mer på ryggen og arr på ryggen. Så gå og legg deg lille unge :nei2: Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Prøvd å dusje? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Prøvd å dusje? Hahahahhahaha Jeg har også veldig tørr annsiktshud. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hudtrøbbel er noe drit. Jeg kan ikke dusje oftere enn daglig, helst sjeldnere pga atopisk eksem. Wooho. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Å barbere seg irriterer... det å ha kniver i trynet føles aldri helt bra... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hudtrøbbel er noe drit. Jeg kan ikke dusje oftere enn daglig, helst sjeldnere pga atopisk eksem. Wooho. Fakk våre liv ... eller godta det som det er og lev livet Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hudtrøbbel er noe drit. Jeg kan ikke dusje oftere enn daglig, helst sjeldnere pga atopisk eksem. Wooho. Fakk våre liv ... eller godta det som det er og lev livet forever alone Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 At jeg aldri kommer meg i seng tidsnok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvorfor sender TV2 sånne homseprogrammer som Sonen?! Send heller været og sporten i reprise hele natten istedenfor dette pisset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå