Gouldfan Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 At mobilt bredbånd med 4G er så begrenset med datamengder. Må velge hva vi skal bruke nettet til med 20Gig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 At en pakke jeg venter på, har sittet fast på en terminal i Trondhjem siden forrige uke. Hvor lang tid skal det ta å sende en pakke 4 mil? Jeg kunne fanken meg ha busset inn til byen og plukket den opp, om det var en mulighet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 At mobilt bredbånd med 4G er så begrenset med datamengder. Må velge hva vi skal bruke nettet til med 20Gig.Banzai har dataplan med 100GB. Koster 600kr i måneden, men for hva du får er det verdt det (sammenlignet med andre selskaper i Norge). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 At en pakke jeg venter på, har sittet fast på en terminal i Trondhjem siden forrige uke. Hvor lang tid skal det ta å sende en pakke 4 mil? Jeg kunne fanken meg ha busset inn til byen og plukket den opp, om det var en mulighet. DHL? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 At mobilt bredbånd med 4G er så begrenset med datamengder. Må velge hva vi skal bruke nettet til med 20Gig.Banzai har dataplan med 100GB. Koster 600kr i måneden, men for hva du får er det verdt det (sammenlignet med andre selskaper i Norge). Bor i Sverige.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg har ubegrenset data til 200 kroner måneden. Dekningen og farten er en annen historie ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 At en pakke jeg venter på, har sittet fast på en terminal i Trondhjem siden forrige uke. Hvor lang tid skal det ta å sende en pakke 4 mil? Jeg kunne fanken meg ha busset inn til byen og plukket den opp, om det var en mulighet. DHL? Posten så vidt jeg vet. Uten at jeg aner om Posten bruker DHL / Bring / Tollpost Globe / e.l., eller om de bare farter rundt med postbiler, posttog, postfly, postbåter, posthelikopter, postraketter, etc. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 En fyr på treningssenteret som har på seg en dyp liten singlet med nipplene stikkende ut. Han sitter og poserer og flekser i speilet. I tillegg kaster han vektene ekstra hardt i bakken i stedet for å slippe de ned, og stønner under hver repetisjon. Må være en grense for hvor mye oppmerksomhet man skal kreve. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 En fyr på treningssenteret som har på seg en dyp liten singlet med nipplene stikkende ut. Han sitter og poserer og flekser i speilet. I tillegg kaster han vektene ekstra hardt i bakken i stedet for å slippe de ned, og stønner under hver repetisjon. Må være en grense for hvor mye oppmerksomhet man skal kreve. Velkommen til Elixia. 3 Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 folk som ikke bruker blinklys. "se på meg, jeg er kul og gidder ikke å bruke blinklys" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Og biler som kliner seg helt oppi ræva på deg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Og biler som kliner seg helt oppi ræva på deg. Jeg skjønner hva du mener, men du må jo ikke ha rompa hengende ut av bagasjerommet, heller. 3 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Folk som har førerkort som fortsatt ikke har lært seg høyreregelen! Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) kan vel si det slikt at det er altfor mange som ikke burde ha førekortet. "jeg glemte det".. man glemmer bare ikke trafikkregler, akkurat som man ikke "glemmer"/etterlater unger/dyr i bilen alene. Møkkafolk Endret 28. juli 2015 av REALITET Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Folk som kjører forbi i høyrefelt. Så er det en kort strekning mellom der kollektivfeltet opphører og avkjørselen, og de største idiotene tar av for tidlig og gir bånn gass forbi. Så må man kaste seg foran dem eller bråbremse for å komme bak dem. Idioter. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Automatiske oppdateringer var slått av.. Har ikke oppdatert på noen måneder og nå tar det evigheter å sjekke for nye oppdateringer. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Polarbrød. Rekker å spise et par så har det kommet mugg. Alltid før best før datoen. Lomper er enda verre. "Ferske" står det på pakka, men alle er jo søren meg fra fryseren. Greier å finne noen som ikke detter fra hverandre på butikken, men skal du spise de igjen to dager etterpå så detter de fra hverandre som om de var laget av sand. Jeg liker ikke å kaste mat, men med disse her blir man nødt til det. Enten det eller spise hele pakka på en gang. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Folk som absolutt må legge ved en "selfie" når de tipser aviser om saker etc.. og det her tar kaka. Hun smiler til og med! http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article11361683.ece Endret 28. juli 2015 av j0dleb0n 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Folk som absolutt må legge ved en "selfie" når de tipser aviser om saker etc.. og det her tar kaka. Hun smiler til og med! http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article11361683.ece Jeg tror faktisk avisene spør etter bilder. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Polarbrød. Rekker å spise et par så har det kommet mugg. Alltid før best før datoen. Jeg vet. Grunnen til at jeg slutta å kjøpe det. De reklamerer vel til og med med at brødene deres varer lenge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå