Delvis Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Burde vel uansett kunne ordne det for han nå? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 De henter det elektronisk ja, så forstår ikke hvordan det er mulig at de får det fem dager etter jeg bestilte det. Alle har ferie der nå, så er nok bare å glemme. Da får jeg heller litt til neste sommer.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Da får jeg heller litt til neste sommer..De kan trekke mindre neste måned. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Og du spiller alle de 250 spillene på likt eller? Er ikke nødvendig å ha alle installert vel. Jo, det er faktisk det. Spesielt når jeg er hjemme hos mine foreldre om sommeren for å jobbe. Det går ikke veldig fort å laste ned spill på 20Mbps. På hybelen er det noe annet da jeg har 1Gbit, men det er fortsatt ikke noe vits i å avinstallere spill man allerede har installert. Plass er så godt som gratis, 30 øre per GB, så det er mye mer effektivt å bare kjøpe en ny disk. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Data. Elektronikk. Aldri noe som fungerer som det skal. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 At ikke ting bare kan gå som de skal. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Og du spiller alle de 250 spillene på likt eller? Er ikke nødvendig å ha alle installert vel. Jo, det er faktisk det. Spesielt når jeg er hjemme hos mine foreldre om sommeren for å jobbe. Det går ikke veldig fort å laste ned spill på 20Mbps. På hybelen er det noe annet da jeg har 1Gbit, men det er fortsatt ikke noe vits i å avinstallere spill man allerede har installert. Plass er så godt som gratis, 30 øre per GB, så det er mye mer effektivt å bare kjøpe en ny disk. Sletter selv aldri spill. Har ca 800-900gb installert til en hver tid:) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Og du spiller alle de 250 spillene på likt eller? Er ikke nødvendig å ha alle installert vel. Jo, det er faktisk det. Spesielt når jeg er hjemme hos mine foreldre om sommeren for å jobbe. Det går ikke veldig fort å laste ned spill på 20Mbps. På hybelen er det noe annet da jeg har 1Gbit, men det er fortsatt ikke noe vits i å avinstallere spill man allerede har installert. Plass er så godt som gratis, 30 øre per GB, så det er mye mer effektivt å bare kjøpe en ny disk.Sletter selv aldri spill. Har ca 800-900gb installert til en hver tid:) Du installerer ingen nye heller da? 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 whop whop i løpet av kort tid har 2 av mine WD green død (den tiden jeg ikke har brukt pcn),, faen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Er dritings. Å jeg hikker. Hvorfor bli full? Hater alkohol. Det er det værste rusmidlet, ever. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Så drikker du garantert igjen neste helg 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg klarer faen ikke å sove etter å ha drukket. Sov tre timer i natt, og har deretter ligget å forsøkt å sovne igjen i 3 timer. Så blir selvfølgelig søndagen totalt ødelagt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg klarer faen ikke å sove etter å ha drukket. Sov tre timer i natt, og har deretter ligget å forsøkt å sovne igjen i 3 timer. Så blir selvfølgelig søndagen totalt ødelagt. Du er nok ikke alene om det, har hatt samme problem. En ting som kan være lurt å gjøre, er å pøse i seg en masse vann før man legger seg til å sove. Da vil det ofte går bedre. Noe av problemet er nemlig at alkoholen tørker deg ut, og du våkner sannsynligvis fordi du har et sterkt veskebehov. Vet ikke om det er det fulle og rette svaret på det, men tenker meg det ligger der. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg klarer faen ikke å sove etter å ha drukket. Sov tre timer i natt, og har deretter ligget å forsøkt å sovne igjen i 3 timer. Så blir selvfølgelig søndagen totalt ødelagt. Du er nok ikke alene om det, har hatt samme problem. En ting som kan være lurt å gjøre, er å pøse i seg en masse vann før man legger seg til å sove. Da vil det ofte går bedre. Noe av problemet er nemlig at alkoholen tørker deg ut, og du våkner sannsynligvis fordi du har et sterkt veskebehov. Vet ikke om det er det fulle og rette svaret på det, men tenker meg det ligger der. For min del er det ikke at jeg våkner, men at hodet spinner så mye at det er vanskelig å få sove i utgangspunktet. Enig i at det er j**** irriterende.. Lenke til kommentar
biscotti Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Fredrikstad dialekta........ huff 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Dagens telefonladere. Tidligere hadde man en lader hele telefonens levetid. Nå må man kjøpe ny lader hele tiden fordi de slutter å lade, etter kort tid. Gjelder de fleste jeg snakker med. Selv uten slitasje. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Har jeg aldri opplevd. Lader: er det ikke bare en ledning med støpsel( eller USB til pc) og en plugg til telefonen? Ladingen skjer vel inni selve telefonen?Kankje jeg misforstår her Endret 26. juli 2015 av Delvis Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Da har jeg vært heldig. Har aldri i mitt hele mobilliv måtte kjøpe en ekstra lader pga. den andre har blitt ødelagt/slitt ut. Unntaket var med min Samsung S6 - men det var fordi jeg ville ha den trådløse laderen i tillegg til den vanlige. Er det ikke ofte ladere fra Apple som tar kvelden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå