Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da burde han nok holde seg unna ja. Har selv et søskenbarn som i perioder drikker veldig mye, han har også røyket weed daglig i en lang stund, pluss litt annet til tider. Heldigvis så har han jobb og har begynt å trene igjen, så håper han roer ned bruken litt. Han er heldigvis klar over at han i det minste burde holde seg unna kokain, da det er fort gjort å bli avhengig av det. Selv om han har prøvd.

 

Edit: Holy shit.

Jeg og dama har vært i Trondheim fra lørdag til onsdag. Jeg har brukt 8000, mest på mat og drikke. Kjøpt klær og div men ikke for mer enn 2 tusen. Så da har jeg spist og drukket for 6000.

 

Hun har betalt ca 3000 i mat og drikke pluss til sammen 5000 for hotell.

 

Vi snakker til sammen 15000-16000 for 2 stk i 4 og en halv dag. Deilig å ikke tenke på penger underveis, men det svir litt nå:p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Minner meg om en fyr i fagforeningen min. Hører ikke på andre, gjentar kun sitt eget argument og sin mening og virker å tro at samme argument som blir sagt om igjen tre til fem ganger er god retorikk. Og da mener jeg at han legger frem saker på den måten. Sier det samme tre ganger, gjerne med litt mer kraft/litt hissigere hver gang, og så kan vi andre komme til.

Rasmus Hansson? Hele fyren irriterer meg grenseløst.

 

Fra Debatten på NRK tidligere i år (link) da han bare stod og gjentok seg selv hele tiden på spørsmålet om hva vi konkret skal leve av etter oljen.

Rasmus: "Det vi har mellom øra!".

Lenke til kommentar

 

 

Minner meg om en fyr i fagforeningen min. Hører ikke på andre, gjentar kun sitt eget argument og sin mening og virker å tro at samme argument som blir sagt om igjen tre til fem ganger er god retorikk. Og da mener jeg at han legger frem saker på den måten. Sier det samme tre ganger, gjerne med litt mer kraft/litt hissigere hver gang, og så kan vi andre komme til.

Rasmus Hansson? Hele fyren irriterer meg grenseløst.

 

Fra Debatten på NRK tidligere i år (link) da han bare stod og gjentok seg selv hele tiden på spørsmålet om hva vi konkret skal leve av etter oljen.

Rasmus: "Det vi har mellom øra!".

Nei. Den lokale klubben på arbeidsplassen min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Minner meg om en fyr i fagforeningen min. Hører ikke på andre, gjentar kun sitt eget argument og sin mening og virker å tro at samme argument som blir sagt om igjen tre til fem ganger er god retorikk. Og da mener jeg at han legger frem saker på den måten. Sier det samme tre ganger, gjerne med litt mer kraft/litt hissigere hver gang, og så kan vi andre komme til.

 

Narvestad : Sexylubb....at det *går an* å såre meg sånn. Dessuten så var sykkeln din feilparkert her om dagen så den ble "konnfiskert" , bare så du vet det. Hadde det ikke vært for sånne som meg i samfunnet så hadde det blitt , hopp-på-si , totalt "annarki" !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...