*F* Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Er ikke noe fan av gjeldene aktivitet selv, men kan ikke si jeg irriterer meg så mye over det likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Irriterer meg over analsexpresseg 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Folk som bruker aksent (´) over e-er som ikke skal ha det: Installér, osv. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Hender jeg gjør det på mobilen da den av og til viser feil e, men egentlig enig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Hvem sier at installér er feil? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=installere&ordbok=bokmaal Trykk på v2 og se under imperativ. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Folk som absolutt skal rope så høyt som mulig på offentlige steder fordi de har fått i seg noen pils og er på vei til byen. Ja, vi vet at du skal på byen og drikke deg drita og få deg ett knull, WOOOHOO, now shut the fuck up. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Irriterer meg over analsexpresseg Gjelder begge veier. Noen jenter er keen og noen gutter. Digg er det 1 Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Folk som tror de vet hva du egentlig vil. Om jeg sier nei til noe er det gjerne fordi jeg ikke ønsker. Men enkelte jeg kjenner mener til stadighet å vite mer om hva jeg ønsker enn jeg selv gjør. Stemningen blir liksom så rar når det som i utgangspunktet var ment som et høflig avslag blir til en småirritert "Hehe, for tredje gang, jeg er nok nødt til å si nei *falsk smil og latter*". 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Folk som absolutt skal rope så høyt som mulig på offentlige steder fordi de har fått i seg noen pils og er på vei til byen. Ja, vi vet at du skal på byen og drikke deg drita og få deg ett knull, WOOOHOO, now shut the fuck up. Har merket veldig mye til en annen variant. To kvinner (gjerne med hund eller barn) som går ved siden av hverandre og prater. Av en eller annen grunn hever de stemmen når de passerer meg, for å liksom gjøre det extra tydelig at det ikke gjør noe at jeg hører hva de sier. Teit. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Fulle menn som skjekker opp damer. Alltid like sjarmerende. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Naboen har musikk med maks bass på. Det går an å lukke døra! Tror hun virkelig at hele nabolaget vil høre det inne hos seg? Edit: rutene mine klirrer faktisk. Så utrolig hensynsløs det går an å bli. Folk som slipper hundene sine uti badevannet. Endret 12. juli 2015 av Emancipate 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Folk som slipper hundene sine uti badevannet. Hva er feil med det? En pelsdott har vel minst like stort behov for å kjøle seg ned som oss mennesker. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Ja digg å bade i samme vannet som BIKKJENE. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Det fins bassenger rundt om. Der slipper dere fisker, hunder og fugler. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Folk som slipper hundene sine uti badevannet. Hva er feil med det? En pelsdott har vel minst like stort behov for å kjøle seg ned som oss mennesker. En pelsdott med et utørket rumpehull. Det handler ikke om behov for å kjøle seg ned, men at de leker. Vann ute i naturen er store. Det er ikke nødvendig å gjøre det akkurat på stedene som er tilrettelagt for mennesker. F.eks. en gang jeg var der, så var det én person der (meg) og hundeeier, og av 100 meter vannstripe så skulle hun ha hunden uti 2 meter fra meg. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Irriterende med barn som plasker rundt deg også, men det betyr ikke at de ikke skal få "slippe ut i badevannet". Endret 12. juli 2015 av knipsolini 4 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Jeg irriterer meg over kvinner som synes det er bra at overvektige kvinner tør å vise kroppen sin. Men så fort en kvinne med modellkropp viser seg frem i bikini, er det plutselig galt - fordi da gjør hun det kun for å skryte av kroppen sin (eller noe sånt). Jeg jobber som lærling i et IKT-firma (slutter om en måned), og jeg har oftest sittet på førstelinje. Det som irriterer meg er enkelte kunder som skal være opptatt med alt annet i bakgrunnen når vi snakker i telefonen. Var til og med ei som sa: "Går det greit om du holder linja litt, jeg må ta en litt viktig telefon her skjønner du"... Jeg sa: "Ja, greit det."... Før jeg hører i bakgrunnen: "Ja hei du, jeg skulle ha bestilt en stor pizza med pepperoni"... 3 Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Folk som spiser høylytt 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Måtte smette en akkurat innimellom som vanlig. Irriterende Jeg jobber som lærling i et IKT-firma (slutter om en måned), og jeg har oftest sittet på førstelinje. Det som irriterer meg er enkelte kunder som skal være opptatt med alt annet i bakgrunnen når vi snakker i telefonen. Var til og med ei som sa: "Går det greit om du holder linja litt, jeg må ta en litt viktig telefon her skjønner du"... Jeg sa: "Ja, greit det."... Før jeg hører i bakgrunnen: "Ja hei du, jeg skulle ha bestilt en stor pizza med pepperoni"... Er det når du ringer dem da? For hvis det er kunden som ringer deg, er det jo de som bruker tellerskritt. Der har jeg noen ganger irritert meg over kundebandlere som drøyer. Tar en sånn; "smatt-smatt-smatt-smatt" når de leter etter noe(hvis man skjønner). Akkurat den der irriterer meg. Endret 12. juli 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå