Gavekort Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 At jeg satt å koste meg i Linux, og så kom jeg på at jeg hadde torrents som måtte bli ferdig i Windows! I tillegg at batteriet mitt har 85% av sin originale kapasitet. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 At jeg pisser ut rompa, sånn som i sta. Hadde lagt papir i doen (så det ikke skal sprute) også hører jeg avføringa mi plasker oppå det som piss. Fysjavmeg! 5 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 At Pappa har tatt på seg at jeg kan fikse PCen til kompisen hans. Nå ramlet han inn døra rett etter at jeg har stått opp, med en PC som er gjennomsyret med virus og alt som er... FML! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg fant en litt uvanlig nøkkel gjenglemt i en skuff her, og jeg har ikke den fjerneste anelse om hva den er til. Irriterer! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 at stumbleupon aldri gir meg noe interesant, og at jeg bare sitter å stumbler til det faktisk skal komme noe, men det skjer jo aldri >< 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 At jeg sto opp klokken 3 i dag... Herregud... Kroppen min gir seg ikke før den har fått 12-14 timers søvn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg sov til klokken halv tre i dag. Digg å få en dag der jeg fikk sovet ut. Har stått opp tidlig og vært på farta hele dagen hver dag siden lørdag, så denne dagen skal brukes til å sitte foran PC-en, se film, game og generelt ikke gjøre en dritt. Endret 28. desember 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Morten Håland som spilte Erik Håland i NOKAS-filmen. Gi nå faen i å skyte mot ranerene uprovosert. Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Den ene katten min. Faen til irriterende krek på fire bein. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Purr purr purr purr purr Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 at katter egentlig er noen onde jævler! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Da jeg gikk vg1 (almenn) så skrev jeg en historie om en fyr som murte inne naboen sin fordi naboen hadde så mange katter. Kanskje det blir til en sann historie, tenk på det alle katteeiere!!! Endret 28. desember 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Da jeg gikk vg1 (almenn) så skrev jeg en historie om en fyr som murte inne naboen sin fordi naboen hadde så mange katter. Kanskje det blir til en sann historie, tenk på det alle katteeiere!!! Stein um stein Mauer ich dich ein! Endret 28. desember 2010 av Mr. Graves 5 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Das Deustsche sprache ist eine schöne sprache. Stasjonæren har krasja, så nå er det skole pc som gjelder. En jævla klosse av en PC. Endret 28. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Da jeg gikk vg1 (almenn) så skrev jeg en historie om en fyr som murte inne naboen sin fordi naboen hadde så mange katter. Kanskje det blir til en sann historie, tenk på det alle katteeiere!!! Stein um stein Mauer ich dich ein! Var der jeg fikk inspirasjonen fra ja Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 At planlagt-fylla omtrent alltid suger balle... Hjemme nå, omtrent klin edru. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Fant ut hvorfor jeg var så snill under oppveksten. Fikk komplimenter for det når jeg var barn. Så jeg bygget tidlig et ego rundt det, og det ble min virkelighet. Så gikk jeg rundt og var snill for å bygge egoet og få bevis for min virkelighet. Alt jeg gjorde var i bunn og grunn for min egen del. Fuck yea psykologi/filosofi. Endret 29. desember 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Facebook: Jente1: Hjelp, limewire er død! Hvor skal jeg laste ned musikk nå!!!!???? Jente2: Det samme har jeg slitt med en evighet, jeg vil ha tilbake limewire nå! ._. Jente3: *poster en link til en nettside som gjør at man kan laste ned lydsporet fra youtubefilmer i mp3 format* Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Herregud ! -.- Har en sånn jente i klassen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå