mr.wolf Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Det er veldig mild medfart du fikk her, så eg synest du går langt i å sette deg sjølv i offerrolla no. At eg av og til reagerer på metallet i reima til klokka mi. Kjempeirriterande! Poenget mitt i stad var i hvert fall ikke at min musikk er den bra og andres dårlig. Poenget var at det kan være litt irriterende når man legger ut en sang som man synes er bra og gleder seg over å dele, også blir responsen dårlig. Var bare det. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Når man skriver noe til andre bare for å være grei og så ender man opp med noe helt teit eller håpløst spørsmål.. Enden på visen er vel at samtalen bare blir rar og dør i pinlig stillhet :/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 At vi ikke har hatt en jævla sommerdag i trondheim enda. De 2-3 dagene uten regn har fortsatt vært relativt kalde med 10-11c. 1 Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Ligger nordøst i Barentshavet. Stiv kuling, snø (!!!!!!!!!) og 1 varmegrad ute... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Trøndersk sommer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Å kjøre rundt i trange byggefelt med transporteren min på jobb, fy faen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Å kjøre rundt i trange byggefelt med transporteren min på jobb, fy faen. Kunne vært et vogntog. 1 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 At man må stå opp tidlig, jobbe, betale skatt, betale regninger, vaske, rydde, holde ting ved like, handle, pusse tennene, dusje osv. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) At man må stå opp tidlig, jobbe, betale skatt, betale regninger, vaske, rydde, holde ting ved like, handle, pusse tennene, dusje osv.Du må ingen av delene. Men du hadde nok ikke hatt et godt liv om du ikke gjorde det. Men du kan få en jobb om kvelden/senere på dagen, betale skatt og regninger og la vær å ta vare på deg selv. Endret 11. juni 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Er det for sent å bli født inn i en rik familie? Endret 11. juni 2015 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Glemte puste, spise, drite, pisse barbere seg og sikkert masse mer. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Barberingen er det ikke alle som tar så nøye: Endret 11. juni 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Også er det dem som bare er sånn halvveis nøye Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Er det for sent å bli født inn i en rik familie?Ikke hvis man tror på reinkarnasjon. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Barbering er en forbasket gørr drittjobb. omtrent på linje med plenklipping. Skulle ønske det gikk an å fjerne hele skjeggdritten og blitt kvitt det. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Trur ikkje denne haka har vore glattbarbert sidan 2009. Skjeggstubbar/skjegg all the way. Men å barbere seg er ekstremt kjedeleg, ja. Det er der oppe med å gå i oppoverbakke når du må og ikkje vil(oppoverbakke til huset t.d. Fjell er derimot alle tiders, sjølv om det også som regel er oppoverbakke) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Før i tiden syns jeg det var okay med skjegg stubber, men hater det i dag(på meg selv). Må ha det vekk for å liksom kjenne meg vel Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Før i tiden syns jeg det var okay med skjegg stubber, men hater det i dag(på meg selv). Må ha det vekk for å liksom kjenne meg vel Drit i barbering og kjenn deg vel ikke bare på liksom. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Det er der oppe med å gå i oppoverbakke når du må og ikkje vil(oppoverbakke til huset t.d. Fjell er derimot alle tiders, sjølv om det også som regel er oppoverbakke) Må seie meg einig der, sidan eg tross alt bur på ein haug på fjellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå