Delvis Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Folk som endrer seg over natten. Ja spesielt sånne som endrer seg etter hvem som er til stede eller ikke. Typisk med en som står og prater med deg i en god tone, så dukker det opp noen andre, og han endrer til å snakke mot deg og være uenig i det han var enig i for litt siden. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Av alle eg kjenner og har møtt, er du den som liknar mest på Joffrey Baratheon, Quote.(og det er kjempeirriterande GRRRRR(sånn at eg er innafor temamessig)) 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Måtte betale 145 kroner for en kinobilett. Det er Faen meg dyrt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Nei. Helt vanlig sal. Nova 7 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Det hørtes dyrt ut, ja. Dyreste jeg har vært borti er 110 for voksenbillett på norgespremiere/verdenspremiere. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 God gammeldags fiskegrateng fra Findus på Rimi. Alltid betalt rundt 28 kr for en pakke. Denne uken var det tilbud, 3 for 2. Skal fortsatt bare ha en pakke og hva er prisen? Ca 45 kr!! Seriøst!? Har de lov til det? Kjøpte svette vårruller i protest og spiste de selv om jeg ikke likte de engang. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 jeg har et par småfugler som driver å driter på speilet på bilen for så å fly inn i ruta. ruta og speilet blir fult av fugledritt. jeg skal vell få tatt kål på dem så jeg slipper å parkere et annet sted. Lenke til kommentar
biscotti Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Voksne mennesker som helt plutselig midt i en samtale begynner å bruke "babystemme". fyyyyyyf, får frysninger av bare tanken. 3 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 https://www.youtube.com/watch?v=RvgmXqfId38 Babystemme :x Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 God gammeldags fiskegrateng fra Findus på Rimi. Alltid betalt rundt 28 kr for en pakke. Denne uken var det tilbud, 3 for 2. Skal fortsatt bare ha en pakke og hva er prisen? Ca 45 kr!! Seriøst!? Har de lov til det? Jeg mener nei. Tilbud må være relativt til førpris. Imidlertid er det bare testet på tilbud der det er nedsatt i prosent eller kroner og øre. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 God gammeldags fiskegrateng fra Findus på Rimi. Alltid betalt rundt 28 kr for en pakke. Denne uken var det tilbud, 3 for 2. Skal fortsatt bare ha en pakke og hva er prisen? Ca 45 kr!! Seriøst!? Har de lov til det? Kjøpte svette vårruller i protest og spiste de selv om jeg ikke likte de engang. Kjøp 3 for 2 og du har en stund. Da får du til nesten vanlig pris. Men det er utrolig teit sånn de gjør det. Men mange kunder ser bare "oi 3 for 2, billig billig" og går for det, derfor fortsetter de med det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Nei. Helt vanlig sal. Nova 7 Nova 6 og 7 er DeLuxe saler, hvordan kan du ha misset det? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 At Tek nesten utelukkende skriver dritt. Det var ikke slik før. Skuffende artikler som er copy / paste fra andre og med overskrifter kun for å skaffe clicks. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) God gammeldags fiskegrateng fra Findus på Rimi. Alltid betalt rundt 28 kr for en pakke. Denne uken var det tilbud, 3 for 2. Skal fortsatt bare ha en pakke og hva er prisen? Ca 45 kr!! Seriøst!? Har de lov til det? Kjøpte svette vårruller i protest og spiste de selv om jeg ikke likte de engang. For to-tre måneder siden hadde de tilbud på "thaicubes", "4 for 100". Én kostet 26-27kr... Endret 28. mai 2015 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Politikarar som gjer alt dei kan for å øydelegge heimplassen min. Spikeren i kista for mine planar om å vende heim. Får bli Bergen eller noko slikt på meg i det vaksne liv då. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 At lekeplassen "min" skal jevnes med jorda for å plante ny skog der. -_- Greit at vi planter mer skog, men midt i et boligfelt? På en lekeplass som blir brukt hele tiden av barn, unge, og voksne i nabolaget? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 At lekeplassen "min" skal jevnes med jorda for å plante ny skog der. -_- Greit at vi planter mer skog, men midt i et boligfelt? På en lekeplass som blir brukt hele tiden av barn, unge, og voksne i nabolaget?Reversibel urbanisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå