Analmeth Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvis de har beina på setet du sitter på snur du deg og slår inn nesa deres. Seriøst. Ja. Voksent sagt. Veldig lurt da man får det på rullebladet og sannsynligvis blir anmeldt av enten offeret eller politiet. Tenk deg om før du skriver. Herre fred, du vet like godt som meg at han aldri hadde gjort det. 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvis de har beina på setet du sitter på snur du deg og slår inn nesa deres. Seriøst. sånne drittunger irriterer meg seriøst jævlig 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Forvillet meg inn på ITavisen.no nettopp, og la merke til at headeren deres er sinnsykt blurry... DET irriterer meg noe grenseløst! EDIT: Og trøndere som sier "bila" for bilen. (Jeg er trønder selv, men sier ikke bila). Endret 26. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Billig dritt CRT-TV av fabrikat SABA. Sitter her og koser meg med en DVD med Olsenbandens Siste Stikk- Over skjermen flimrer halvgjennomsiktige skygger fra NRK2, som åpenbart sender tekstbaserte nyheter. Jeg kan lese ÅTTE OPPRØRERE DREPT I RUSSLAND oppå filmen. Endret 27. desember 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
ThaM0Zart Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Når jeg først er hjemme fra førstegangstjenesten, så vil jeg gjerne være med venner og bruke PS3'n min flittig. Nei, da. Søsteren min sitter i ene stuen med Mac'n på fanget og tv'n på, og nekter å gi den fra seg. I andre stuen sitter mine foreldre, og ser på NRK. Det irriterte meg ikke de første dagene, men nå begynner jeg å bli lei. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ta tak i hun og slå inn nesa hennes. Seriøst. 8 Lenke til kommentar
ThaM0Zart Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Da blir det fyrverkeri i huset. Hun har sikkert verdensrekord i å få viljen sin. 2 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nettet her irriterer meg noe grenseløst. Det har vært dårlig i over et år nå, og det hjelper ikke hva jeg sier fordi "folkene hos Apple sier noe annet". Jeg gleder meg til jeg flytter og kan ordne nett selv. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Billig dritt CRT-TV av fabrikat SABA. Sitter her og koser meg med en DVD med Olsenbandens Siste Stikk- Over skjermen flimrer halvgjennomsiktige skygger fra NRK2, som åpenbart sender tekstbaserte nyheter. Jeg kan lese ÅTTE OPPRØRERE DREPT I RUSSLAND oppå filmen. Den åpenbare løsningen er da å ikke være på NRK2-kanalen når du switcher over til AV input. Velg heller en kanal med snøstorm på. Endret 27. desember 2010 av WarpX Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, Lars Monsen, 71 grader nord eller noe om Mount Everest på discovery! 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Før når jeg var litt mer inn i spillverdenen ble jeg alltid så jæææævlig irritert når folk brukte "w00t" som "What", uten å forstå hva det betyr. Blir ennå litt små irritert når jeg ser dette. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Da blir det fyrverkeri i huset. Hun har sikkert verdensrekord i å få viljen sin. Dra frem ballene dine, spre bena og hopp rundt i sirkler med geværet ditt mens du roper "Jeg vil ha krig med Sveits, jeg vil ha krig med Sveits" 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva har et par sandaler til felles med ei blondine? -Begge er gode å gli inn i 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva har et par sandaler til felles med ei blondine? -Begge er gode å gli inn i Ja, det må ha irritert deg kraftig..... 3 Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 At jeg er syk irriterer noe jævli... kan ikke gå ut med venner Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Spill.no's hovedpremie gikk til en bruker som ikke eksisterer! Det er sykt irriterende! Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Spill.no's hovedpremie gikk til en bruker som ikke eksisterer! Det er sykt irriterende! Haha, tar de premien selv da eller? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 viste seg at de hadde skrevet brukernavnet feil -.- Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Savne noen man er veldig glad i, jævlig irriterende. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå