Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som klager som noen småunger i trassalderen. Hvis dere ikke takler litt fuckings snø så pell dere til helvete ut av Norge, jævla feige søringhomser.

 

Det er lov å klage uten å mene at man skal unngå det. Om jeg klager på at taket mitt lekker så betyr ikke det at jeg blir så sur at jeg skifter ut hele taket på huset.

 

Jeg har utdanning å tenke på, derfor kan jeg ikke flytte tilbake sør. Kanskje jeg stikker til et varmt sted så snart jeg er ferdig med all utdanning, who knows. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som klager som noen småunger i trassalderen. Hvis dere ikke takler litt fuckings snø så pell dere til helvete ut av Norge, jævla feige søringhomser.

 

Det er lov å klage uten å mene at man skal unngå det. Om jeg klager på at taket mitt lekker så betyr ikke det at jeg blir så sur at jeg skifter ut hele taket på huset.

 

Det er sant, men det er ikke meningen at taket ditt skal lekke. Her i Norge kommer det snø. Hvert år. Det skal være sånn. Alltid. Hvis man ikke takler snø har man ingenting her å gjøre.

Lenke til kommentar

Neineinei, nå snør det her også, og jeg skulle rydde garasjen i morra, men gidder ikke nå, og i morra må jeg kanskje måke og børste av bil og lide, Wæææææ.

 

Heldigvis har jeg akkurat satt på flunka nye Hakka R, så veigrepet skal det ikke stå på. Men de kosta flere tusen kroner og jeg er ikke rik, noe som irriterer meg.

Lenke til kommentar

-5 grader på morran og snøen ligger fremdeles. Hva er nå dette for slags tull?! Kommer det en ny istid snart?

En eller annen luring har jo spådd at dette skal bli den kaldeste vinteren på 1000 år.

 

Det er ikke så mye å gjøre med været. Greit, man kan bli irritert, men man må bare gjøre det beste ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...