Exxon Valdez Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Originalposten min gikk ut på at reklame har påstander som ser ut til å være tatt ut fra løse lufta uten noe særlig dokumentasjon, hvordan har der blitt til tips om hvordan man unngår reklame? Reklamer inneholder mye "bullshit" som du selv skrev. Da kan en også si at reklamer er "bullshit". Og du klager på "bullshit" i reklamene, vell da må du unngå reklamene. Dermed faller mitt første innlegg på sin rettmessige plass. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Filippinske flyselskaper. Nok en gang måtte jeg tilbringe natten på en flyplass, fordi flyet var forsinket. Heldigvis bare 4 timer denne gangen. Korteste forsinkelsen til nå. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hehe, det vet du godt jeg ikke er. Burde vel egentlig si jeg har det som deg, siden du skrev om det først. Men ja, ingen god følelse. Prøver å fyllle meg med positive tanker og gjøre den tingen uansett. Vært isolert i leiligheten i hele helga nå og må komme meg ut. Været var helt dritt i går, så hadde en unnskyldning da, men ikke i dag. Tenker jeg vil føle meg enda verre om jeg stenger meg inne i dag også.Jeg valgte å ikke gjøre det, av grunner jeg ikke nevner åpenlyst, men angrer halvveis og føler meg nedstemt både pga. at jeg egentlig hadde lyst, samt dårlig samvittighet. Så jeg råder deg til å gjøre det du egentlig skulle. Ellers vil du også ende opp med å føle deg nedfor. Det virket som at hun såret deg, og da hadde du bare gruet deg på reisen til henne og stemningen hadde kanskje vært annerledes mellom dere, siden du hadde hatt det hun sa til deg i bakhodet hele tiden. Kanskje hun lærer av det også, at du ikke alltid er der selv om hun sårer deg. Nå sier jeg bare min mening om det utifra det lille du skrev om det, men hvis hun sa noe til deg som såret deg så mye at ikke ville besøke henne, så synes jeg du gjorde det riktige valget ved å bli hjemme. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jepp, noen ganger må man tenke på seg selv. Ellers ble ikke dagen helt perfekt likevel. Hadde potensiale til å ende enda bedre, men et visst (tyrkisk) fotballlag dreit seg helt ut på kampen ikveld og dermed ble erkefienden seriemestere en uke før serieslutt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Rema har kjempetilbud på eplemost fra Tou. I Rogaland. Urettferdig! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Folk som skal leie ut på finn.no og ikke har med nok bilder... Jeg vil se hvordan det ser ut før jeg eventuelt gidder å komme på visning. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 At jeg aldri lærer... igjen. Og igjen. Og igjen. Og igjen! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 At laptopladeren tok kvelden Hvor i h finner man kun laptopladere for salg liksom? Clas Ohlson. Eller hos butikken som solgte deg pcen. Fremdeles laderløs. Veldig irriterende. Clas Ohlson next Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 At folk man tror man kjenner godt viser seg til slutt å være selvopptatte, overfladiske løgnere. 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Been there, Apox. Føler med deg. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 At folk man tror man kjenner godt viser seg til slutt å være selvopptatte, overfladiske løgnere. Hadde en sånn "venn" på videregående. Både jeg og de andre kameratene mine har kutta kontakten med ham. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 At folk man tror man kjenner godt viser seg til slutt å være selvopptatte, overfladiske løgnere. Syns nesten de fleste er det jeg, mer eller mindre. Stoler ikke på noen lenger. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Er det ikke hele konseptet bak facebook? Det hadde vært merkelig om ikke folk tok med seg holdningene derfra ut i daglige liv. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 At det bare er menn som blir dictatorer og lager kriger, konflikter og terror. Hvorfor aldri kvinner?Det skal jo være likestilling og man etterlyser kvinner der man mener de er undertallige. Kanskje man burde kvotere kvinner til å bli dictatorer og terroristledere også. Der er urettferdig, fordi når det er noe sånt negativt er det "greit" at det bare er menn. Men hvis det er noe positivt og akseptabelt, da må man bruke kvotering og sånn for å få kvinner til å bli det samme. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Fordi det ofte er menn som er maktsyke gærninger. Pluss at land hvor det er diktatur ofte har et elendig kvinnesyn, så ingen kvinner kommer seg til makten. Forøvrig så hater jeg menneskeheten. Vi har resurser og kompetanse til å fikse all sult og urettferdighet, men for å opprettholde de sinnsyke forskjellene så må sult og urettferdig finnes. Vi har det bra utelukkende fordi andre har det jævlig. Fy faen så urettferdig Endret 26. mai 2015 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ja det er sant. Det er mye rottent klart. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ser ikke på det som et reelt problem at kvinner ikke får bli diktatorer. Problemet er vel heller at diktatorer eksisterer i det hele tatt... 2 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Av alle eg kjenner og har møtt, er du den som liknar mest på Joffrey Baratheon, Quote.(og det er kjempeirriterande GRRRRR(sånn at eg er innafor temamessig)) Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Folk som endrer seg over natten. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå