Kea Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det verste er jo det at PETA går ut offentlig og protesterer mot mishandling av dyr, eksperimentering med dyr, slakt for kjøtt, pelsindustrien og så videre, mens innenfor deres egne vegger foregår ting som er like ille som det de påstår å være i mot. Hyklere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 At hver gang aviser har oppslag om tannlegegreier, så må de ha et vemmelig nærbilde oppi en munn. æsj Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Åh, fy faen! Kjenner jeg KOKER nå! Og tenke seg til at jeg ville donere til disse drittfolkene! FY FAEN! Between these visits, the bodies are stored in the giant walk-in freezer PETA installed for this very purpose. It is a freezer that cost $9,370 and, like the company which incinerates the bodies of PETA's victims, was paid for with the donations of animal lovers who could never have imagined that the money they donated to help animals would be used to end their lives instead. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Flaggregler. Hvorfor eksisterer de? Kan jeg ikke bare få flagge når jeg vil, uten å måtte forholde meg til regler om når jeg skal ta flagget opp og ned? 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Korpsmusikk. Får kreft i øra av det.Værsågod. Hilsen en av de som spilte i dag xDOg jeg savnet å spille. Jeg våknet av korpsmusikk borti gata i går, og kunne ikke annet enn å smile ^^ 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg skjønner ikke hva så mange har mot korpsmusikk. Jeg synes det er helt greit å høre på, jeg. Koselig på 17. Mai, i alle fall. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Korpsmusikk. Får kreft i øra av det.Værsågod. Hilsen en av de som spilte i dag xDOg jeg savnet å spille. Jeg våknet av korpsmusikk borti gata i går, og kunne ikke annet enn å smile ^^ Jeg starta opp igjen i fjor. Sist jeg spilte var jeg 16 år. Nå er jeg 28 år. Så er aldri sent å begynne på igjen :-p 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg hater fortsatt å bli mana fucked i 4 første kampene i MTGO-drafts. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 At jeg har avtalt familiemiddag i dag, kobbekjøtt, når jeg egentlig kunne tenkt meg å sitte hjemme å spille The Witcher 3 i dag. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Jævla idioter på jobb som faen ikke kan hente nye spraybokser når de er tomme.. Kommer til arbeidsstasjonen, så er det ikke en jævla dråpe med spray igjen så man må gå helt til fuckings lageret for å hente mer Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Facebook rapportering, igjen. Rapporterer stadig folk som mobber, henger ut andre, truer osv. Eller spam-kontoer, der profilbilde uten tvil er av helt andre personer. Samme svar fra facebook hver bidige gang. "Takk for at du er med på å gjøre facebook bedre, men vi mener saken ikke bryter med retningslinjene." Kyss meg! 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Forskjell på folk ja. Selv fikk jeg kontoen stengt i 24 timer fordi jeg la ut bilde av meg selv i g-streng og bh på wallen til dama før vi ble sammen. (For å være morsom selvfølgelig) 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Han som er "eksperten" på Jernia butikken borti her. Når du spør om noe som de ikke har, gjør han allverden krumspring for å prakke på deg noe annet istedet. Stiller seg i veien for deg så du ikke skal slippe forbi osv. Spurte etter Arcanol. "det er gammelt og utgått stoff", presterer han å si når de ikke har det. Det er bare tull som jeg regnet med. De har det andre steder. Skulle ha arcanol jeg ikke noe annet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Flaggregler. Hvorfor eksisterer de? Kan jeg ikke bare få flagge når jeg vil, uten å måtte forholde meg til regler om når jeg skal ta flagget opp og ned?Du har vel lov til å flagge når du vil med ditt eget flagg. Det er det norske flagget som har litt restriksjoner. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 kan ikke flagge fritt med ditt egne norske flagg dog Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hva skjer da? Kommer flaggpolitiet og arresterer deg? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Spørsmålet er hvorfor man i det hele tatt skal flagge utenom flaggdager som 17.mai.... Skaff deg en vimpel om du er flaggelsker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 kan ikke flagge fritt med ditt egne norske flagg dog Det står i reglene at man kan flagge hvem dag man vil, men ikke om natten(må heises og fires på visse klsltt) Lenke til kommentar
Samara Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 kan ikke flagge fritt med ditt egne norske flagg dogDet står i reglene at man kan flagge hvem dag man vil, men ikke om natten(må heises og fires på visse klsltt)Tja..det gjør det ikke. http://www.flaggregler.no/flaggloven.html Men: Vi flagger, i tillegg til de offisielle flaggdagene vi husker å gjøre det, når en i husstanden har bursdag eller feires av vesentlig grunn. Samt på lørdager/søndager når det er konfirmasjoner i nærheten. (Og så flagger vi med mitt/vårt fotballag sitt flagg på kampdager ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Les denne siden: 1 "I Norge kan man i utgangspunktet flagge hvilken dag man vil." Pluss tidene flagget skal heises og fires her. Endret 20. mai 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå