Emancipate Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Når man kjeder seg ihjel når det ikke er noe å gjøre på skolen, og det ikke skjer noe på forumet. khanacademy.org Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Når man kjeder seg ihjel når det ikke er noe å gjøre på skolen, og det ikke skjer noe på forumet. Et tips kan være å finne fram tegnesaker, tegne og male litt 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Folk som kjører rundt uten lys i gråværet. Reagerer ikke når du blinker til dem engang 2 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Innså nettopp at jeg skrev nynorskinnleveringen på bokmål. wow 5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Innså nettopp at jeg skrev nynorskinnleveringen på bokmål. wow Marerittscenario! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Tiggere Det verste er jo at de fleste av disse tiggerne har veldig god råd. Jeg satt ute i byen og venta på en annen. Så gikk en som så helt jævlig ut og hadde slitte klær inn i en blokk. Så han komme ut igjen med fin dress, så ut som aldri hadde vært en tigger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 De er enda verre de som spiller musikk på åpen gate og plager oss med dritt musikk... Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg synes det er koselig når dem spiller musikk på gatene. Du misliker alt tiggere gjør sånn generelt? 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Skill mellom gatemusikanter og tiggere nå, tiggerne kan jo ikke spille instrumentet de spiller på sånn 90% av tiden. Da høres det ikke mye koselig ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg synes det er koselig når dem spiller musikk på gatene. Du misliker alt tiggere gjør sånn generelt? Jeg misliker når tigger på gatene og spiller den dritt musikken dems... Skill mellom gatemusikanter og tiggere nå, tiggerne kan jo ikke spille instrumentet de spiller på sånn 90% av tiden. Da høres det ikke mye koselig ut. Jeg har ikke nevnt gatemusikanter... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg har ikke nevnt gatemusikanter... Det var ett svar til ssnerk Blir ikke kos når instrumentene ikke er stemt engang.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Liker ikke når de er i innganger og sånt der vi er nødt å passere. Men det gjelder alt, selgere og alt. Feks var det SOS barnebyer som sto i inngangene til en butikk for en tid siden. De var tre: to mann og en veldig søt pike med solskinnsmil.De hadde da gjort det sånn, at menna satt bortved veggen mens de sendte hun piken til å stille seg opp rett foran folkene som kom og gikk, med hodet på skakke og det uskyldige bedende smilet. Syns det var veldig irriterende, holdt handa foran meg og gikk forbi og fikk et skuffet men hyggelig "ha en fin daaaaag" etter meg.Ok ok, SOS barnebyer er helt sikkert et kjempefint tiltak, og jeg gir til dem og forskjellig sånt nå og da. Men jeg fortrekker å gjøre det på en annen måte når det passer meg, ikke til slike som står sånt. Endret 11. mai 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg har ikke nevnt gatemusikanter... Det var ett svar til ssnerk Blir ikke kos når instrumentene ikke er stemt engang.. Å ja, unnskyld Jeg husker karl i hagen sist år drev og klaget over at dem sitter utenfor vinduet der han har kontor og spiller musikk Klok mann Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Liker ikke når de er i innganger og sånt der vi er nødt å passere. Men det gjelder alt, selgere og alt. Feks var det SOS barnebyer som sto i inngangene til en butikk for en tid siden. De var tre: to mann og en veldig søt pike med solskinnsmil. De hadde da gjort det sånn, at menna satt bortved veggen mens de sendte hun piken til å stille seg opp rett foran folkene som kom og gikk, med hodet på skakke og det uskyldige bedende smilet. Syns det var veldig irriterende, holdt handa foran meg og gikk forbi og fikk et skuffet men hyggelig "ha en fin daaaaag" etter meg. Ok ok, SOS barnebyer er helt sikkert et kjempefint tiltak, og jeg gir til dem og forskjellig sånt nå og da. Men jeg fortrekker å gjøre det på en annen måte når det passer meg, ikke til slike som står sånt. Ja, som da en kar fra samme organisasjon skjelte meg ut og sa at jeg var for voldtekt bare fordi jeg ikke bar enig i at det burde bli lettere for kvinner å anmelde voldtekt (altså at vi skal ta kvinner på ordet uten bevis..). De bruker mobbetaktikker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Det er litt irriterendes med at menn tydeligvis ikke blir tatt på alvor når dem anmelder voldtekt til politiet, har hørt om folk som har blitt behandlet slik... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Litt? Det er hårreisende! Har vi en tråd for når vi er sint? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Nå møter jeg ikke på tiggere som spiller musikk på gatene hele tiden, men de gangene jeg har gjort det så har det ikke vært så verst. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 De er enda verre de som spiller musikk på åpen gate og plager oss med dritt musikk... Jeg har ikke nevnt gatemusikanter...Hva er forskjellen? 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Litt? Det er hårreisende! Har vi en tråd for når vi er sint? Ting som irriterer så grenseløst v2.0!? Men jo, det burde bli lettere enn det er i dag å anmelde voldtekt. Det vil ikke si at vi skal ta folk på ordet, men at ikke 9/10 voldtektssaker blir henlagt, høyere strafferammer, mer beskyttelse til offeret, høyere prioritet, bort med foreldelsesfristene. Bl.a. Det å anmelde voldtekt er faktisk ikke lett. De fleste tenker "det har ingen hensikt", fordi så mange voldtektssaker ikke blir prioritert, og blir henlagt. Dette irriterer meg noe helt grusomt. Endret 12. mai 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå