Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

http://www.nrk.no/kultur/ap-foreslar-facebook--og-google-skatt-for-a-hjelpe-mediene-1.12348527

 

 

journalister ... eneste staten propaganda.
Ingen uavhengige journalist i Norge der .. alle kjeft fordi de har gode penger for å være trygg og ikke fysisk arbeid.
skandalene som forårsaket regjeringen og statlige tjenestemenn er slettet fra internett.

 

NEI NEI NEI NEI

 

SKAL DE SKATTLEGGE FOLK SOM HAR MOBIL EKSTRA OGSÅ ELLER???

 

Hvordan i HELVETE kan de skattlegge noe de ikke EIER ENGANG? Faen så flaut AP! SÅ FLAUT!

 

Klarer ikke NRK å overleve på lisenspengene våre eller?? DE VIL HA ENDA MER?? SELVSAGT, GRÅDIGHET KJENNER JO INGEN GRENSER.

 

 

Ja.. mye frustrasjon som kom ut. Faen så IDIOTISK forslag å skattlegge GOOGLE??? SKAL VI SKATTLEGGE UTDANNING EKSTRA SIDEN VI ER SÅ IMOT AT FOLK HAR FRI TILGANG TIL KUNNSKAP?????

 

 

Har du lært deg å lese noen gang? Da foreslår jeg at du gjør et nytt forsøk på å lese artikkelen før du går berserk på Caps Lock... 

 

Google og Facebook tjener store penger i Norge, men skatter ikke av fortjenesten overhode. AP ser på muligheten til å pålegge dem å betale skatt på linje med andre aktører som driver i Norge.

 

Og det med å skattlegge noe de ikke eier, hva pokker er det du snakker om her? Staten må da ikke eie noe for at de skal kunne skattlegge det...

 

Fått med deg at dette er en tråd om ting som irriterer skikkelig? Hvorfor klikke over at jeg er skikkelig irritert over noe da? Hva er vitsen med å kommentere noe som du har ingenting med å gjøre i en tråd hvor man er fri til å dele irritasjonsmomenter??

 

De ønsker å skattlegge google. Google leverer informasjon til verden over og er en gullgruve for den som ønsker svaret på noe, at andre norske dårligere alternativer dør av at de ikke tilbyr ett godt nok tilbud for å kunne konkurrere med google er da strengt talt deres feil for at de gir folk ett shitty produkt. Informasjon er også livsviktig, spesielt i disse dager hvor det er opprør mange steder i vesten hvor myndigheter faktisk har prøvd å holde verden ute av situasjoner ved å sperre nettet for befolkningen som opplever urett.

 

Facebook er også blitt ett veldig sosialt nettverk og er nesten like viktig for enkelte personer som mobilen for å kunne holde tritt med venner og familie. Det er bare sleipt og grådig og skulle gå inn for å ''straffe'' befolkningen for at de har facebook..

 

 

Greit, da kan jeg irritere meg grenseløst over fjøsnisser som hyler ut i ymse medier om ting de ikke har peiling på. Det irriterer meg at du faktisk, på tross av at jeg har forsøkt å fortelle deg at du har tatt feil og gitt argumenter for dette, blankt driter i det og fortsetter å ralle ut vissvass om noe du tydeligvis ikke aner hva handler om. 

Endret av UriasX
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At Delikat etter alle sine år i bransjen ikke har lært å koke poteter.  Jeg har normalt sett ikke kjøpt potetsalat fra dem på over 10-12 år nettopp p.g.a dette.  Jeg var i en butikk og det var alt de hadde igjen, jeg tenkte "Kanskje... kanskje..."   Jeg kommer hjem, griller noen koteletter og slenger en dæsj potetsalat på tallerkenen.   Jeg tar meg en god munnfull, og det første som møter meg er knasende, rå potetbiter.  Faen ta dere, Delikat... 

Lenke til kommentar

Folk som er dobbelmoralsk når det kommer til materialistiske ting/penger generelt. Personen med vanlig inntekt gråter pga en som har høyere inntekt går å kjøper seg f.eks en veske til 50k. Javel? Hva med å tenke at de som synes at det å bruke flere tusen kroner på pcdeler eller annet teknologi bruker flere tusen kroner på akk det? En med lavere inntekt enn deg vil synes mye det samme som du syns om en med høyere inntekt. La nå folk bruke penger som de vil! Barn fra Afrika vil tenke det samme som du tenker om de med bedre økonomi. javel! Hvorfor kjøpe seg pc til 15k når du kan få en for 2,5?

Lenke til kommentar

 

 

Greit, da kan jeg irritere meg grenseløst over fjøsnisser som hyler ut i ymse medier om ting de ikke har peiling på. Det irriterer meg at du faktisk, på tross av at jeg har forsøkt å fortelle deg at du har tatt feil og gitt argumenter for dette, blankt driter i det og fortsetter å ralle ut vissvass om noe du tydeligvis ikke aner hva handler om. 

 

Irriterende med folk som ikke har noe å gjøre og så lar alt gå utover andre.

 

Har du personlige issues så sorry men forumet er ikke stedet å ta det på. Har du ett problem med meg så send meg en PM istedet for å være feig.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Når eg er ute og gjer min ting og folk er all up i min business. Til dømes når eg er ute og drikker min øl og folk dukker opp for å fortelle meg at eg var vikar i klassen deira for fem år sidan og at eg var uerfaren, utan å ha så mykje meir på hjertet. Høyrt det før, høyrt det før. Berre fordi vi drikk alkohol treng vi ikkje mase på alle vi kjenner igjen.

Lenke til kommentar

Må man dra barn fra Afrika inn i alle diskusjoner?

Ja? Slikt ay kjøtthuene som klager på de som kjøper seg tekstiler til flere tusen kroner eller en bil til millionklassen skal forstå at de kan det, iom at de har høyerr lønn enn hva vanlige mann på gata tjener! Hvorfor kjøpe seg en bil til 250k når man kan få en brukt bil til 20-50tusen? Som en eller flere som vil tenke med mindre økonomi enn deg

 

Klarer man å akseptere det, ja da må man akseptere at folk kjøper seg en veske til 50k..

Endret av REALITET
Lenke til kommentar

Det er nok mange mennesker som tar ting for gitt før de har havnet i en vanskelig situsasjon, men barn i Afrika har blitt såpass klisje at det blir ikke tatt seriøst.

 

Skulle man tatt barn i Afrika som grunnivå så hadde vi ikke trengt denne tråden. Du opplever åpenbart andres klaging som irriterende, enda "barn fra Afrika" hadde gjerne gått i dine sko og opplevd dine "problemer".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...