Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Enig! :| Irriterer meg forsåvidt også over at jeg ikke får lov til å lese / høre på musikk når jeg er hos familien min. Det er nesten så at de krever at jeg skal tilbringe all min våkne tid med dem. Jeg avskyr small talk og å sosialisere meg. Det er greit i små, regulerte doser, men ikke hele, jævla tida. Og det nytter ikke å få dem med på ting jeg vil. Vi skal bare gjøre ting de vil. Som å spille kortspill jeg ikke synes noe særlig om, dra med cable cars i SF etc. Det jeg vil gjøre i SF bortsett fra å shoppe, er å se Alcatraz, samt å kjøre over Golden Gate Bridge ... Lurer på om det blir noe av det. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Irriterer meg over over folk som sier "w00t" og mener det betyr "what". Spesielt når de skal kverulere på det Bare vis lamerne denne sida: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=w00t Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 At jeg fryser og skjelver som om det skulle være -20 her inne, selv om det er +22. Jeg har målt kroppstemperaturen min, og har ikke feber, har ikke hodepine, men er ustø og ser dobbelt, og magen føles som om den skal eksplodere hvert 7. minutt, til tross for flerfoldige dobesøk etc. >< Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) En neger är Heimdal i den nya filmen om Tor. Detta är helt ohyggligt vidrigt! Marvel pissar på norden och Asatron! http://www.nationell.nu/2010/12/25/protester-mot-neger-i-the -mighty-thor/ Endret 26. desember 2010 av Eysteinn inn illráði Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Den filmen er bare tull, uansett. Gjør Thor om til en klisjeaktig superhelt. Det blir helt tullete. Man kan jo like gjerne lage film om Jesus som blir kastet ut av himmelen og blir en del av X-men med sine healing skills. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det hadde ikke vært mulig da X-men er en gruppe med mutanter mens Jesus er Guds sønn dvs ikke en mutant. Noen folk altså 3 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Liverpool får utsatt to kamper på rad... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Liverpool får utsatt to kamper på rad... Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Små drittunger som absolutt må ha beina på mitt sete + snakke under filmer på kino. STFU! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvis de har beina på setet du sitter på snur du deg og slår inn nesa deres. Seriøst. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Eller dropper kino! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hadde planer om det, men mamma var med og hun ønsket at jeg skulle oppføre meg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 FACEBOOK OFFICIAL ANNOUNCEMENT: "If we get more than 1000+ likes on this status, saying that we should get the old profile layout back, we will consider changing it back and if we get 2000+ likes on this status, we will create additional buttons 'love' and 'dislike' Thanks!" At folk går på slikt dritt enda. 5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Depresjon irriterer meg, og det er ikke engang jeg som er deprimert. Så irriterer det meg når folk rett og slett bare ignorerer argumenter i en diskusjon og fortsetter som om ingen skulle ha sagt noe, eller bare gjentar seg selv hele tiden. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) LYSE AS eller hvem faen som fucker opp hastigheten på nettet mitt... sist jeg sjekk lå down og upload på 11-12mbs mens det nå ligger det på 3-5mbs. Jeg hater når youtube filmene må loades for at jeg skal få se 360p! Endret 26. desember 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Små drittunger som absolutt må ha beina på mitt sete + snakke under filmer på kino. STFU! Var på kino og så avatar når den var ute. Satt en knall ved sia av meg og kritiserte høylydt under hele filmen om hva som gikk an og hva som ikke gikk an... "Herregud man kan jo ikke sitte på ryggen til fugler!" eller "Hvordan kan man ta doggystyle på hu der? Hun har jo hale!" Måtte de brenne til evig tid. Ingen som tvinger dem til å se filmen... Selv om man ikke liker rullen, så trenger man ikke å ødelegge for alle andre i salen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvis de har beina på setet du sitter på snur du deg og slår inn nesa deres. Seriøst. Ja. Voksent sagt. Veldig lurt da man får det på rullebladet og sannsynligvis blir anmeldt av enten offeret eller politiet. Tenk deg om før du skriver. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvis de har beina på setet du sitter på snur du deg og slår inn nesa deres. Seriøst. Ja. Voksent sagt. Veldig lurt da man får det på rullebladet og sannsynligvis blir anmeldt av enten offeret eller politiet. Tenk deg om før du skriver. Messer ikke med House vettu 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå