Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Enig! :|

Irriterer meg forsåvidt også over at jeg ikke får lov til å lese / høre på musikk når jeg er hos familien min. Det er nesten så at de krever at jeg skal tilbringe all min våkne tid med dem. Jeg avskyr small talk og å sosialisere meg. Det er greit i små, regulerte doser, men ikke hele, jævla tida. Og det nytter ikke å få dem med på ting jeg vil. Vi skal bare gjøre ting de vil. Som å spille kortspill jeg ikke synes noe særlig om, dra med cable cars i SF etc.

Det jeg vil gjøre i SF bortsett fra å shoppe, er å se Alcatraz, samt å kjøre over Golden Gate Bridge ...

Lurer på om det blir noe av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FACEBOOK OFFICIAL ANNOUNCEMENT: "If we get more than 1000+ likes on this status, saying that we should get the old profile layout back, we will consider changing it back and if we get 2000+ likes on this status, we will create additional buttons 'love' and 'dislike' Thanks!"

At folk går på slikt dritt enda.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Depresjon irriterer meg, og det er ikke engang jeg som er deprimert. Så irriterer det meg når folk rett og slett bare ignorerer argumenter i en diskusjon og fortsetter som om ingen skulle ha sagt noe, eller bare gjentar seg selv hele tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Små drittunger som absolutt må ha beina på mitt sete + snakke under filmer på kino. STFU!

Var på kino og så avatar når den var ute. Satt en knall ved sia av meg og kritiserte høylydt under hele filmen om hva som gikk an og hva som ikke gikk an...

"Herregud man kan jo ikke sitte på ryggen til fugler!" eller "Hvordan kan man ta doggystyle på hu der? Hun har jo hale!"

Måtte de brenne til evig tid. Ingen som tvinger dem til å se filmen... Selv om man ikke liker rullen, så trenger man ikke å ødelegge for alle andre i salen :nei:

Lenke til kommentar

Hvis de har beina på setet du sitter på snur du deg og slår inn nesa deres. Seriøst.

Ja. Voksent sagt.

Veldig lurt da man får det på rullebladet og sannsynligvis blir anmeldt av enten offeret eller politiet.

Tenk deg om før du skriver.

Messer ikke med House vettu ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...