Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Folk som ikke klarer å respektere andres religiøse tro.

Latterliggjøring av noe latterlig må være greit.

Nei, det er kanskje latterlig for deg men ikke for dem som tror på det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fraværende serviceinnstilling hos folk som jobber i serviceyrker. Det er så sinnsykt med kontrast mellom de som legger inn litt innsats kontra de som åpenbart vil heller være et annet sted.

For å nevne et eksempel da jeg skulle kjøpe en pakke røyk:

-"Jeg skal ha en pakke med x".

-*Personen i kassa ser opp i røykskapet*: "Denne er det tomt for."

-"Er det tomt i skapet ved den andre kassa også?"

-"Men da må jeg jo gå helt dit og hente!" *etterfulgt av supersukk*

Helvete heller, hadde sparket sånne folk på flekken om det var min butikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er veldig ytterpunkter det: enten respektere eller latterliggjøre. Tror jeg går for noe midt i mellom: akseptere.

Men aksepterer ikke sånn tro som IS. Ikke praktisering av den hvertfall.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Fraværende serviceinnstilling hos folk som jobber i serviceyrker. Det er så sinnsykt med kontrast mellom de som legger inn litt innsats kontra de som åpenbart vil heller være et annet sted.

sånne folk på flekken om det var min butikk.

Ja også har du de på restaurant som driter i deg når du skal spise der og bare "samme faen her har du maten". Skikkelig sure og giddalauss. Vel hvorfor jobber du i serviceyrke hvis du er så latterlig misfornøyd!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stavekontroll som syns at det er jævla greit å endre når til lår.. lår???!! Jeg bruker det ordet så å si ALDRI

Derfor jeg bruker SwiftKey til Android. Den analyserer sendte meldinger og kommer fram til hvordan du skriver setninger, hvilke ord du bruker mest osv. Hvis man har brukt endel dialekt-ord istedenfor bokbål/nynorsk-ord, så tar den også med de i kalkuleringen.

Jeg skriver også meldinger mye kjappere, da den klarer ganske godt å "gjette" seg til hva jeg hadde tenkt å skrive som neste ord.

OnTopic:

Har begynt på en type øyedråpe for pollenallergi, Livostin, men den svir som et helvete, føler at jeg er blind i flere minutter etterpå. Men den skal tydeligvis svi i noen minutter, da det er et tegn på at den har god effekt.

Det positive er ihvertfall at øya slipper å klø, og øyelokka slipper å klistre seg på øyet.  :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet med Livostin, og alle andre øyedråper jeg har fått av leger de siste årene. Som om ti tusen nåler går hurtig inn og ut av øynene mine i flere minutter etter at jeg har dryppet meg, og det gjør så vondt at jeg ikke klarer å gjøre noe annet enn å vri meg i smerte.

Det skal egentlig ikke svi så mye, i følge en optiker jeg var hos, men det kommer av at jeg reagerer på konserveringsmidlene i dråpene (testet det hos en lege, og det stemte), så hurra meg rundt for det. -_-

Lenke til kommentar

Det er veldig ytterpunkter det: enten respektere eller latterliggjøre. Tror jeg går for noe midt i mellom: akseptere.

Ikke respekter tro/ideer, men respekter mennesker.

Folk på begge sider sliter med å gjøre denne forskjellen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Stavekontroll som syns at det er jævla greit å endre når til lår.. lår???!! Jeg bruker det ordet så å si ALDRI

Derfor jeg bruker SwiftKey til Android. Den analyserer sendte meldinger og kommer fram til hvordan du skriver setninger, hvilke ord du bruker mest osv. Hvis man har brukt endel dialekt-ord istedenfor bokbål/nynorsk-ord, så tar den også med de i kalkuleringen.

Jeg skriver også meldinger mye kjappere, da den klarer ganske godt å "gjette" seg til hva jeg hadde tenkt å skrive som neste ord.

OnTopic:

Har begynt på en type øyedråpe for pollenallergi, Livostin, men den svir som et helvete, føler at jeg er blind i flere minutter etterpå. Men den skal tydeligvis svi i noen minutter, da det er et tegn på at den har god effekt.

Det positive er ihvertfall at øya slipper å klø, og øyelokka slipper å klistre seg på øyet. :w00t:

Jeg bruker SwiftKey... Den syns tydeligvis lår er et gøy ord..

Lenke til kommentar

Ikke respekter tro/ideer, men respekter mennesker.

Folk på begge sider sliter med å gjøre denne forskjellen.

Samme. Trenger ikke respektere mennesker heller, det holder å akseptere de syns jeg. :)

Lenke til kommentar

OnTopic:

Det positive er ihvertfall at øya slipper å klø, og øyelokka slipper å klistre seg på øyet. :w00t:

Jeg bruker SwiftKey... Den syns tydeligvis lår er et gøy ord..
Jeg synes ikke SwiftKey er noe bedre enn det originale. Kjekt med skins og sånt, men det tolker VELDIG mye feil.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg skriver rett og slett alle bokstavene på gamlemåten, jeg. Én etter én. Bruker ingen form for korrektur.

Jeg også.

Lenke til kommentar

beste dagen jeg leser

http://www.side3.no/motor/--du-ma-ut-med-400-kroner-i-bompenger/3422781747.html

Nei dette blir dyrt. Bompenger, bompenger, bompenger. Det er alt de Rød-Grønne tenker på..... Skvise ut hver krone av vanlige norske nordmenn!! Nei vent - det er kanskje ikke de Rød-Grønne som styrer nei.....

-------

Multikultur er ikke billig, men er det ikke fantastisk at Norge er multikulturelt og pengene renner ut i dette eksperimentet?  ...........

:thumbs:  :lol:  :lol:  :lol:  :grin:  :mrgreen:  :rofl:  :rofl:

genial svar. Det lå til bokmerker

Lenke til kommentar

Chinese liker å sende som rekommandert, dunno why. Ja det er kjedelig når det er noe lite i brev, så må en til postkontoret enn postkassen. Men bestiller ikke så mye derfra som har vært rekommandet.

Ellers. Tesla eiere. Død over retardsa.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...