Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voksne mennesker som ikke skjønner hvordan evolusjon fungerer!

This! Hadde tilfeldigvis en samtale om dette med min stefar for en måned siden eller noe. Han er nå godt oppe i 50-årene. Det gikk noe sånn som dette:

 

Jeg: Vi kommer jo fra mikroorganismer.

 

Min stefar: Mikroorganismer?! Nehei, det var GUD som satte oss på jorden! Hvordan ellers kan du forklare at menneskene er de eneste intelligente skapningene på jorden? De kunne ikke forme seg av seg selv.

 

Jeg: De har jo bevist deler av evolusjonen fra-

 

Min stefar: Bevist? De har ikke bevist noen ting. *bable*

 

Min mor: Hun har nok rett, vi kom sikkert fra sånne mikroer.

 

For én gangs skyld, gir jeg min mor ett poeng her. Jeg ble så satt ut at jeg ville spør om han spøkte, men så på ham at han mente alvor, så jattet bare med. Lo dog godt inni meg (og utenpå da jeg kom hjem). :rofl:

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finner ikke igjen minijack (3,5) til minijack adapteren min.. Og husker det var et helvete å finne slik i butikker her i Bergen. Husker ikke hvor jeg kjøpte den.. Ikke Lefdal, Ikke Clas, ikke Elkjøp, ikke Spaceworld, ikke .. hvem står igjen da liksom.. Kanskje jeg bestilte fra nett, men tviler på at jeg betale 70,- slik som Komplett skal ha med frakt.

Faen heller. Liten dings som forsvinner i huset!

Lenke til kommentar

noen her som syntes radio funksjonen til google play music fungerer bra? jeg har en spilleliste med ca 400 sanger - med ganske få svenske sanger ( ca 5 stk eller noe slikt med svensk tale) starter jeg radio med den spillelista insisterer den på å legge til masse julesanger på svensk?! ingen av sangene har heller et tema av jul eller nyttår. satt tommel ned på ca 50+ svenske julesanger nå. og den fortsetter å finne de frem!? 

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

jepp jeg er en stolt pastafarier. irriterende at den norske stat ikke erkjenner troen vår! 

Vet hvordan du har det. Selv er jeg stolt jeoist, tidligere blåbærist og gråsteinist, og staten har ikke erkjent noen av dem. Folk går rundt og ler av meg når jeg preker Jeos evangelium for dem.

 

Det er hardt å være troende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Folk som ikke klarer å respektere andres religiøse tro.

Folk som ikke klarer å respektere andres ikke-religøse meninger.

 

Vet ikke hvorfor du siterte meg jeg, da jeg ikke har har sagt det ene eller det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...