Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Ahh jeg får frysningen hver gang jeg ser et bilde av ett innsekt :p Nei er ikke dem, dem er knøtt små, dem er helt svarte og du kan enkelt bare fange dem med handa di.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vi denne diskusjonen enda? Forskning viser at lykke og penger stiger til et visst nivå som skal være rundt det middelklassen tjener. Å ha penger til det man ønsker seg (hytte, båt, fin bil, osv) er det som gjør en lykkelig. Å ha fem yatcher, ørten boliger og fire Ferrarier gjør en ikke særlig lykkeligere, bare litt mer komfortabel. Å kjøpe en diger yatch gir deg kanskje en kortvarig lykkerus, men det er bare lenger nede i spiralen i forhold til en som ikke er så rik som kjøpte seg en ny mobiltelefon eller en billig cabincruiser, som er like ekstatisk i de 3 første ukene til det bare blir "en mobiltelefon" og "båten min".

Irriterer meg litt at russebussene har fast rute gjennom nabolaget her, med dundrende musikk og blinkende lys. Det er helt greit at de har det litt moro på natten til lørdag, men etter en stund så blir du litt lei av ristende vegger.

Tror alle bussene spiller samme musikken på repeat også. Den går noe som dette:

Unz unz unz unun unz unz unz unz BWAAAH unz unz unz unun unz unz unz

Noe som kjenner den igjen?

Kjenner den veldig godt igjen. Kjører utenfor hele natta og en gang parkerte de rett utenfor vinduet... er bare unz unz unz unz unz her :p
Lenke til kommentar

Venter en pakke i posten. Ble sendt 10. april (har ikke fått sporing). Innenriks.

Rart hvor tregt det går i Norge med tanke på at en pakke som ble sendt 20. april kunne bli plukket opp 24.

Det kan du si. Jeg har fått pakker fra Tyskland 2 dager etter at de var sendt, og så skal Posten bruke evigheter?

Kommer kanskje litt an på om det er sendt som A-prioritert eller vanlig, da.

Endret av Major Kloss
Lenke til kommentar

Ahh jeg får frysningen hver gang jeg ser et bilde av ett innsekt :p Nei er ikke dem, dem er knøtt små, dem er helt svarte og du kan enkelt bare fange dem med handa di.

Nå er bananfluer veldig små også, og kan se svarte ut i "riktig" ("feil") lys. Men hvis det er et lys rett på dem, så ser dem mer rød-oransje ut. Jeg låkte opp skapdøra mi under vasken en gang (har matavfall der), og jeg ble "angrepet" av en sverm svarte fluer, fant ut at jeg hadde glemt å ta ut søpla på et par dager, og det lå noen epleskrotter og bananskall oppi der. De kommer ganske fort hvis man har glemt å ta ut matavfallet på 1-2 døgn (spesielt hvis det er varmt ute).

OnTopic:

En ting som irriterer meg veldig at det har blitt såpass varmt ute at jeg småsvetter inne, men hvis jeg setter på tårnvifta mi, så begynner jeg å fryse. Med andre ord: det er varmt nok til å sette på ei vifte, men samtidig for kaldt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg tror jeg skal prøve å fange en av de djevlene og at et bilde av det og laste opp en plass på nettet og så kan jeg se om noen vet hva de er :) Det virker som de tiltrekker seg kroppen min

Lenke til kommentar

Liten digresjon: Så en dokumentar for noen år tilbake som viste at bananfluer er faktisk ganske intelligente, man kan faktisk trene dem opp, men til hvilke typer oppgaver husker jeg ikke. Forskere finner på mye rart. :D

Jeg husker at jeg lekte med tanken at men kunne ha et par stykker i bånd, å gå tur med dem og sånt. Jeg har endel rare/barnslige tanker innimellom.  :ninja:

Lenke til kommentar

Det er bananfluer. De ser svarte ut, som Gnålern sier, og flyr veldig sakte sammenlignet med vanlige husfluer, og de er bitte små. Vil du bli kvitt dem, finn kilden (råtten mat), kast den ut, RAID ned rommet og ta en husvask etterpå.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Men jeg har ikke frukt eller grønnsaker, har ikke hatt noen av delene på en lang tid. Men det har spredd seg over alt, er jeg på badet og skal pusse tenna så ser jeg en av dem av og til

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nett mobbere og mobbere generelt

Særskrivingsfeil..

Heh?

Orddelingsfeil.

Men hva har det med min kommentar å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...